Ik zat echt zo "quote:
Tja, bij zulke verhalen moet je ook wel...quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat echt zo ""
Maar ik vind het echt super hoe er mee om werd/wordt gegaan hierzo en zeker voor zo'n laat tijdstip nog zo serieus
Ja dat vinden wij, maar trust me niet iedereenquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, bij zulke verhalen moet je ook wel...
Nee klopt, maar hier in de sc had ik niet anders verwachtquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij, maar trust me niet iedereen
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loopquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hier in de sc had ik niet anders verwacht
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
Heb eindelijk uit kunnen slapen
Oh die is zo mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
Net op de radio en één van mijn favoriete liedjes![]()
Ik niet. Ik lag er pas in om 4 uur ook nog eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loop
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loop
Trainquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
Net op de radio en één van mijn favoriete liedjes![]()
Douche zequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |