Typische Koos Vogels reactie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Typische PVV-reactie, ik verbloem mijn onwetendheid maar met gelul over de meest democratische oplossing. Kom op zeg. Een gedoogkabinet is gewoon een farce met je gelul over 'meest democratisch'. Laten we anders helemaal geen kabinet meer vormen en gewoon een Kamerbreed regeerakkoord maken. Dat is pas echt democratisch, nietwaar?
We staan inderdaad allemaal aan de zijlijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:38 schreef Repelsteetje het volgende:
Zowel op de nieuwsitems op FOK!, de columns als op het forum;
iedere keer dezelfde users, dezelfde visies, dezelfde meningen.
Wordt op FOK opnieuw de verkiezingen over gedaan?
- Dit jaar is de mogelijkheid geweest om te stemmen.
- Er is een uitslag
- Inmiddels hebben we Rosenthal als 1e informateur voorbij zien komen, vervolgens Willink (de koniging wijkt hiermee af van het voorstel van Rosenthal) , vervolgens Rosenthal en Wallage, vervolgens Lubbers
SAmenvatten kun je dus constateren dat je als inwoner een stem kunt uitbrengen op je partij maar het daarna uit handen is.
Wat een ieder ook vindt en hiervan zou moeten vinden
Job heeft nu al meer bereikt dan Wouter Bos. Wat een vent.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
Geert lijkt er anders ook zeer content mee:
http://www.twitter.com/geertwilderspvv
Echt ontzettend bedankt Job! Omdat jij een middenkabinet blokkeerde kan nu een rechtse politieke samenwerking ontstaan! Geweldig gedaan! 12:34 AM Jul 31st via Twitter for BlackBerry®
Vertel, onderbouw, wat heeft hij meer bereikt volgens jou. Wat voegt Job toe...quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:42 schreef Diegast het volgende:
[..]
Job heeft nu al meer bereikt dan Wouter Bos. Wat een vent.
Een rechts kabinet, dat vind ik oprecht goed van ome Job.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Vertel, onderbouw, wat heeft hij meer bereikt volgens jou. Wat voegt Job toe...
Lol. Tja, een antwoord hoef ik inderdaad niet te verwachten zie ik al.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een rechts kabinet, dat vind ik oprecht goed van ome Job.
Yupquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat die verbeterde informatieuitwisseling zou moeten voorstellen eigenlijk?quote:Bijlage 2:
1. Immigratie
- Huwelijks- en gezinsmigratie
- Verhoging van het niveau taaltoetsen Nederlands
- Ingroei sociale zekerheid
- Koninkrijksrelaties en vrij personenverkeer
2. Integratie en Asiel
- Integratie en tegengaan radicalisering
- Regulering kledij openbare ambtsdragers
- Afschaffen van categoriale bescherming
- Verbeterde signalering strafbaar gedrag ten behoeve van de vreemdelingenketen
- Tegengaan, respectievelijk sterk versneld afdoen, van herhaalde asielaanvragen via herziene
asielprocedure
- Arbeid verrichten tijdens asielprocedure
- Vervroeging medische toets in asielprocedure
- Bevordering terugkeer, integraal onderdeel van buitenlands beleid
- Gemeenschappelijke Europees Asielstelsel 2012
3. Veiligheid
- Invoering nationale politie
- Dadergerichte aanpak
- Structurele verankering veiligheidshuizen
- (Super)snelrecht
- Identiteitsvaststelling in de ketens (straf, jeugd en vreemdelingenketen)
- Begeleidingsplicht voor overlastgevende twaalfminners
- Verbeterde informatieuitwisseling
Tussen korpsen onderling en met de AIVD en KLPD?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:22 schreef Tocadisco het volgende:
Maar dan nog even wat anders he: in een ander (gesloten) topic hier werd deze quote uit het eindrapport van Lubbers gepost (met dan aan Mindblower2k4)
[..]
Iemand enig idee wat die verbeterde informatieuitwisseling zou moeten voorstellen eigenlijk?
Of het kortst zittende? Hoewel vallen voor de 86ste dag wel héél snel zou zijn....quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Over vier jaar blijkt dat dit het beste naoorloogse kabinet is geweest. Mark my words.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |