Duurde ook wel weer langquote:
Sorry to latequote:
Je bent nu zooooooooo Julia Roberts in Erin Brokovich.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo is het ook echt hoor, mag je zeggen, ik heb echt een hoop shit meegemaakt en ben nu zo sterk en mezelf, ik weet wat ik wil en wie ik ben en niemand die daar nog wat aan doet, het is nu echt take it or leave it, en gelukkig zijn er van die schatjes die take it doen
Ik wist niet meer zeker of jij dat nou was, die niet opendequote:
Jij was exact één seconde eerderquote:
Zekers.... Hoeveel impact het op je leven krijgt lees je helaas niet in de bladen en leer je ook niet van vrienden....quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk ook, en dat is niet tegen jou bedoeld maar in het algemeen, dat mensen vaak te licht over het kinderen krijgen/hebben denken.
yeah dat was ik dus iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of jij dat nou was, die niet opende
Dat kun je alleen maar zelf ervaren denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers.... Hoeveel impact het op je leven krijgt lees je helaas niet in de bladen en leer je ook niet van vrienden....
Das Gomiquote:
Ik was op je aan het wachten en aan het F5enquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent nu zooooooooo Julia Roberts in Erin Brokovich.![]()
![]()
![]()
![]()
Echt heel fijn.
sorryquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das Gomi![]()
[..]
Ik was op je aan het wachten en aan het F5en
mee eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kun je alleen maar zelf ervaren denk ik.
Zou best kunnenquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, het leek gisteren dat we bij de 100 waren. Of was dat ook gisteren?
Jij niet, die klote internet verbinding zorgde er voorquote:
Nee joh, ik dacht; het was toch Gomi die niet opende? En dan doet Kally het toch? Dus ik ging wel maken maar ook F5en...quote:
wromnie?quote:
Dan kan je nu niet zo goed gaan fappen en alles ondergooien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:55 schreef Zeroku het volgende:
Dat wordt dus morgen mijn bed verschonen. Zit hier nog in m'n werkkleren en kan nu niet meer gaan douchen.
Ik zat ook eldersquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht; het was toch Gomi die niet opende? En dan doet Kally het toch? Dus ik ging wel maken maar ook F5en...Tot ik het zat was
Nee, want dan is de kans aanwezig dat ze wakker worden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dan kan je nu niet zo goed gaan fappen en alles ondergooien.
Maak jij herrie dan? Vertelquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want dan is de kans aanwezig dat ze wakker worden.
Jaquote:
Spuit je met zoveel kracht?quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want dan is de kans aanwezig dat ze wakker worden.
Sop sopquote:
Mijn bed staat er al een tijdje dus kan wel eens wat geluiden produceren.quote:
Okee, met dit beeld ga ik mn bed inquote:
quote:
En je bent nu al vernuekt door FOK!quote:
Kind is toch echt een stukje van jezelfquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef Koen66 het volgende:
Vooraf kon ik het me nooit voorstellen dat je op zo'n pure manier ergens van kan houden, de manier waarop je van je kinderen houdt is toch compleet anders dan van je partner of je familie
Ligt eraan waar ik aan denk.quote:
who cares?quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht; het was toch Gomi die niet opende? En dan doet Kally het toch? Dus ik ging wel maken maar ook F5en...Tot ik het zat was
Helemaal waarquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef Koen66 het volgende:
Vooraf kon ik het me nooit voorstellen dat je op zo'n pure manier ergens van kan houden, de manier waarop je van je kinderen houdt is toch compleet anders dan van je partner of je familie
Mijn bed kraakt als de tering, maar ik lig altijd te laptoppen en ik ben heel onrustig. Maar volgens mij klinkt het dan alsof ik hier 3 uur lang bezig ben ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn bed staat er al een tijdje dus kan wel eens wat geluiden produceren.
Truste Tomboquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, met dit beeld ga ik mn bed in
Slaap lekker allemaal![]()
Slaaplekker!quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb tegen ons mam gezegd om half 1 dat ik zo naar bed gingquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn bed kraakt als de tering, maar ik lig altijd te laptoppen en ik ben heel onrustig. Maar volgens mij klinkt het dan alsof ik hier 3 uur lang bezig ben ofzo.
Nee gewoon aagjequote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en soms kan ook dat dus beangstigend zijn. of medequote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef Koen66 het volgende:
trusten tomboquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat had ik dus nooit verwacht dat me dat als kerel ook zou overkomen.quote:
Dat er een wezenlijk verschil bestaat tussen denken aan Terror Jaap en Olga Kurylenko om maar even een hyperbool erdoor te gooien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen
waaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:02 schreef Bellatrix het volgende:
Myr als je aan het kijken bent, in dat niet te geleuven topic post 233 ofzo. Jezus wat vies.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar laat ik maar eens op 1/8/2010 beginnen me te verwarmen aan de gelukkige kanten van de afgelopen jaren ipv. me teveel onder te dompelen aan de ellende die het me opgeleverd heeft.
Tijd voor een nieuwe Koen66
Godver kut nu word ik weer aagjequote:Op zondag 1 augustus 2010 03:02 schreef Bellatrix het volgende:
Myr als je aan het kijken bent, in dat niet te geleuven topic post 233 ofzo. Jezus wat vies.
Bij mij gaat het topic maar tot 101. Waar zit jij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:02 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij gaat het topic maar tot 101. Waar zit jij?
quote:
je moet je echt aanmelden, wereld gaat open, zelfs voor jou.quote:
Ik ben lid hoor mopquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je moet je echt aanmelden, wereld gaat open, zelfs voor jou.
Weet je hoe vet.quote:
Ik zat door die lijst te kijken en ik dacht dat Ren in dat naakte vrouwen dinges had gepost, maar het was de SCquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:07 schreef Myraela het volgende:
Oh. ik zat naar de naakte mannen te kijken.
Ja heel vetquote:
Trustequote:Op zondag 1 augustus 2010 03:09 schreef Torrio het volgende:
Ik ga m'n bed opzoekenTruste boys 'n girls
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee waar t over gaat en ik denk dat ik daar blij om ben
Slaap lekker schatjequote:Op zondag 1 augustus 2010 03:09 schreef Torrio het volgende:
baaiquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:09 schreef Torrio het volgende:
Trustequote:Op zondag 1 augustus 2010 03:10 schreef Koen66 het volgende:
Maarre, mijn probleempjes gooi ik later wel een keer verder op tafel,
om morgen een beetje een gezellige papa te zijn ga ik nu slapen!
Welterusten allemaal, dames
Linkquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:10 schreef Myraela het volgende:
Gadverdamme. post 233 is gewoon echt ranzig in dat topic.
trusteequote:Op zondag 1 augustus 2010 03:10 schreef Koen66 het volgende:
Maarre, mijn probleempjes gooi ik later wel een keer verder op tafel,
om morgen een beetje een gezellige papa te zijn ga ik nu slapen!
Welterusten allemaal, dames
Trustequote:Op zondag 1 augustus 2010 03:14 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook afsluiten, met dat fijne beeld op mijn netvlies![]()
slaap lekker mefrauwquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:14 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook afsluiten, met dat fijne beeld op mijn netvlies![]()
Oh, ff kijken dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 post later dan die je net postte.
Vreemd. Misschien morgen ofzo op een pc c.q laptop bekijken o.i.d.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:18 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm mobiel wil die site niet van je PM Zeroku
of niet hequote:Op zondag 1 augustus 2010 03:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vreemd. Misschien morgen ofzo op een pc c.q laptop bekijken o.i.d.
quote:
quote:
quote:
lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Van caffeine word ik een AHDH'er
Ik ben niet eens moe en het is half 4quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:29 schreef Myraela het volgende:
Of ik ga zo gewoon slapen.
Maar nu nog niet, want ik heb geen zin.
heheh ik dus ook niet.moet wel eigenlijk, maar geen zinquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:29 schreef Myraela het volgende:
Of ik ga zo gewoon slapen.
Maar nu nog niet, want ik heb geen zin.
Moet je me nou perse aan school remindenquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben niet eens moe en het is half 4. Gaat nog wat worden als ik weer naar school mag...
Ik moet nogsteeds een studie vinden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben niet eens moe en het is half 4. Gaat nog wat worden als ik weer naar school mag...
Hmhmquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet je me nou perse aan school reminden
Hmm. Je hebt nog wel heel ff, maar je zult denk ik nu wel ongeveer moeten gaan beslissenquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds een studie vinden.
Neger?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:26 schreef Fanta-stick het volgende:
interresant beroep heb je bella ik wile dat in eerste instantie ook doen alleen ik was niet door de toelatingstest heen:(
Werken dus, wat ik leuk vind kan niet meer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm.
[..]
Hmm. Je hebt nog wel heel ff, maar je zult denk ik nu wel ongeveer moeten gaan beslissen.
nu nog?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds een studie vinden.
Kan toch. Je wordt immers 18?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werken dus, wat ik leuk vind kan niet meer.
dan word ik een ADHD'erquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ok das ook vrij ranzig he
cornflakes horen met cola
is niets mis mee hoor. f jaartje geen school/studiequote:Op zondag 1 augustus 2010 03:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werken dus, wat ik leuk vind kan niet meer.
Nee, maar een jaartje werken is niets mis mee. Dan doen best veel mensenquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs dan is onopgeleid werd niet tof.
Viel niet mee, je moet eerst een paar negers nueken.quote:
yeah vertel me hoe t zat.l ik moest als neger zijnde al die kandidates doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Viel niet mee, je moet eerst een paar negers nueken.
Ja toen ik er 3 tegelijk moest nemen faalde ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Viel niet mee, je moet eerst een paar negers nueken.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vertel me hoe t zat.l ik moest als neger zijnde al die kandidates doen
ah gossie ,,uitgemolken zeker?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:39 schreef gomi het volgende:
[..]
best vermoeiend hoor en dan zo een intro week erbij enzo
echt ergquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:41 schreef gomi het volgende:
[..]
pfffffffff, 1 zo een intro week ok, 2 ok, maar als je al die opleidingen afloopt ....
hahah we zijn nog maar met zijn 2en btwquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah als neger zijnde denk je gelijk: slavenhandel
damn zo erg?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahah we zijn nog maar met zijn 2en btw
lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb caffeine op dus maak er maar 7 van
quote:
Ik heb hier nog wel een fles voor je.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een fles voor je.
Die lust ik nietquote:
neemt fanta wel mee, mooie match toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die lust ik niet. Dus die is ook niet in huis
.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:55 schreef gomi het volgende:
[..]
neemt fanta wel mee, mooie match toch?
hehe, ik heb liever gewoon dat gele koolzuurhoudend drankje. zonder cornflakesquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heerlijk als de cornflakejes drijven op het gele koolzuurhoudende drankje
Je gaat niet slapenquote:
Wil je dat ik hier alleen blijfquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:58 schreef gomi het volgende:
ik wil sluiten m aar wil nu eigenlijk ook wel weten wat fanta moet bekennen
Ja, dan nogquote:
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:02 schreef Fanta-stick het volgende:
ik blijf nog hoor ik ben die die-hard
Trustequote:
quote:
Da's aardig hoogquote:
COOOLquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga binnen nu en ene kwartier ontdekken hoe de binnenkant van mijn oogleden eruit zien.
Je gebruikt google nog wel eens.quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:18 schreef Myraela het volgende:
Doe ik dan nooit iets anders dan FOK!ken?
[ afbeelding ]
hoop idd dat het wat rustiger isquote:Op zondag 1 augustus 2010 05:53 schreef Pheno het volgende:
Is het nu rustiger? De puberale hormoontjes zijn weer in bedwang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door crv op 01-08-2010 08:45:09 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Mogge Miauwquote:
Symp Ouwe rakkerquote:
ja, enquote:
is liefquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat nou ah![]()
Aaaarhhhzul je bedoelen
Take a shoe and pet him on his headquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat nou ah![]()
Aaaarhhhzul je bedoelen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Take a shoe and pet him on his head
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
Schoenen gooien is in sommige culturen een belediging he.
Stel nou dat die spin moslim is.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:22 schreef crv het volgende:
[..]
is lief![]()
's nachts komt ie je telkens kusjes geven als je slaapt
Dan is het vast tegen de regels dat 'ie in hoekjes naar vrouwen loopt te glurenquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
Schoenen gooien is in sommige culturen een belediging he.
Stel nou dat die spin moslim is.
Bij mijn moeder lopen er vooral in deze periode echt joekels door de tuin. Als je denkt dat de 'gewone' huisspin groot is moet je eens kijken naar de Grote Huisspin. De eerste keer dat ik die zag bevroor ik echt. Ik kon niets meer uitbrengen heb echt een minuut naar dat beest gestaard en toen ben ik een soort van apatisch op de bank ingestortquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook niks met spinnen hoor
Ja, dus kijk maar uit want de vrouw is altijd schuldig en moet gestenigd worden dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan is het vast tegen de regels dat 'ie in hoekjes naar vrouwen loopt te gluren
Hoi Bos. Alles kits? Beetje geslapen ?quote:
Ook die ene?quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:47 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh Bos
Ik ga er zo vandaar.
Mijn gezon naar het zwembad brengen en dan door om mijn paardjes te verkopen..
Gaat wel redelijk en heb best wel goed geslapen jaquote:
Het is een man want de spin draagt geen hoofddoekquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, dus kijk maar uit want de vrouw is altijd schuldig en moet gestenigd worden dan.
btw heb je zo'n electrocutieracket in huis
Daar kunnen spinnen heel slecht tegen
Dag symp.quote:
Lief dat hij dat voor je doetquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:51 schreef crv het volgende:
Kutvogel
Zit achter in de tuin half onde dakrand. Zit er een vogeld de dakgoot leeg te ruimen. Alle zooi op mijn laptop
Ik val ook bijna weer in slaap. Maar mijn maag deed zeer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij slaapt ook bijna niet
Goedemorgen
Ohwquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val ook bijna weer in slaap. Maar mijn maag deed zeer.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Tombo...ik heb drie stippeltjesjurken en twee stippeltjesrokjes. Denk je dat het een obsessie wordt?![]()
Het slaat nergens op...echtquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stippeltjesjurkje![]()
* jaloers is *
Linkje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:27 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes, wat een verhalen vannacht hier...
En tof dat er zo respectvol mee om wordt gegaan.... dat is TAL SC
Hij is morgen jarigquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Waarom is dat niet leuk?
I seequote:Op zondag 1 augustus 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
[TAL SC #193] Al de vierde keer vandaag ;(
Ergens vanaf post 100 tot het einde van het topic
Ja heb ook teruggelezenquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
[TAL SC #193] Al de vierde keer vandaag ;(
Ergens vanaf post 100 tot het einde van het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |