Niet een keerquote:
vanaf morgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:14 schreef Koen66 het volgende:
is de andere MOD hier op vakantie? (Tha Erik)
Ik keek heel dom.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef tombolafan het volgende:
Myr, doe de echte eens dan?Die kan toch nooit erger zijn dan die van Benny?
Daar kijken we wel doorheenquote:
quote:
Vast welquote:
quote:
waar? niet in je fobo zo te zienquote:
hmmm wazige foto's, waarom nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een wazige met mijn rommelkast die ik net overhoop moest halen om wat pumps te vinden die net iets minder erg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef Myraela het volgende:
Negeer de berg op de achtergrond, dat zijn dus schoenen.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat ie in spoiler staat moet je scrollen voor de schoenen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Negeer de berg op de achtergrond, dat zijn dus schoenen.Ik zie een leuke meid op een wazige foto, maar schoenen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Kutvent, maar Tinaquote:
Echt, bah, ik zit die film over Tina's leven te kijkenquote:
Negeer de berg op de achtergrond, dat zijn dus schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaag, als ik op een quote op -afbeelding- klik dus welquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie een leuke meid op een wazige foto, maar schoenen???
Bijpunten is de enige optie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
Zien jullie ook dat mijn haar schreef is, dat komt niet omdat ik mijn hoofd schuin houd. De ene kant is gewoon echt langer.
Daar moet je dus voor naar rechts scrollenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie geen schoenen. En jij bent dus echt wel beter dan Mr Bean.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie geen schoenen. En jij bent dus echt wel beter dan Mr Bean.
Hmm, hoe komt datquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:26 schreef Myraela het volgende:
Zien jullie ook dat mijn haar schreef is, dat komt niet omdat ik mijn hoofd schuin houd. De ene kant is gewoon echt langer.
Die hoop die zegmaar zo uit mijn kast komt rollen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie een leuke meid op een wazige foto, maar schoenen???
Datquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:28 schreef iBenny het volgende:
Als je niks had gezegd had ik die schoenen niet eens gezien
Nu op tv ookquote:
Nu wel gezienquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hoop die zegmaar zo uit mijn kast komt rollen.![]()
Ik moest pumps hebben en die lagen natuurlijk onderop mijn netjes () gestapelde berg.
Ik erger me aan gespleten haarpuntjes, als ik die zie knip ik ze. En ik ben links wat fanatieker dan rechts.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmm, hoe komt dat
Je mag er trouwens best wezen hoor
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik erger me aan gespleten haarpuntjes, als ik die zie knip ik ze. En ik ben links wat fanatieker dan rechts.
I know hij staat opquote:
Ze doet deze rol ook echt fucking goed hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:32 schreef Bellatrix het volgende:
Tina Turner is een en al seckx. Als ik ooit een dochter heb wil ik dat ze naar haar op kijkt.
Is ze nu eigenlijk eindelijk eens gestopt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:32 schreef Bellatrix het volgende:
Tina Turner is een en al seckx. Als ik ooit een dochter heb wil ik dat ze naar haar op kijkt.
Hoop het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ze nu eigenlijk eindelijk eens gestopt?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Echt, als ik de acteur die Ike speelt tegen kom dan mep ik hem neerquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laurence Fishburnequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt, als ik de acteur die Ike speelt tegen kom dan mep ik hem neer
Ja hij is goed hequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt, als ik de acteur die Ike speelt tegen kom dan mep ik hem neer
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso, mannen die hun vrouwen slaan
Silly idquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
Echt wtfquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso mannen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
Dat is Snookie van Jersey Shore, geloof me dat wijf verdiende het. Ik had het ook gedaan.quote:
quote:
Ik kan er niet om lachen sorryquote:
+1quote:
quote:
Wat is er zo grappig aanquote:
quote:
Ik zorg wel dat ik niet in zo'n situatie kom zoals dat dom wijf deed.quote:
Ik heb het zelf niet meegemaakt gelukkig, maar ik kan er nog steeds niet echt om lachen. Een van de mannen hier in huis hoeft het ook niet in zijn hoofd te halen een vrouw te slaan.quote:
Nee. Of misschien. Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:44 schreef Koen66 het volgende:
Bella, heb jij van jezelf niet ook zo'n wazige foto zodat we een beetje zien hoe je er uit ziet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ik niet in zo'n situatie kom zoals dat dom wijf deed.
Ik niet zo maar wel op een andere manier, was meteen de 1e en laatste keer maar tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet meegemaakt gelukkig, maar ik kan er nog steeds niet echt om lachen. Een van de mannen hier in huis hoeft het ook niet in zijn hoofd te halen een vrouw te slaan.
EN OMG StereoLove
op de radio
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |