keisnel hequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stalker, zo even het filmpje te voor schijn teuveureun
Want?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb dorst, maar ik durf geen drinken meer te pakken.
Ik stond net in een muizenvalquote:
Zelfs bij die uithalen blijft ze echt loepzuiver zingenquote:
ik werk ook met chrome (iron dan) en zeker met die nieuwe layout is het fucking snelquote:
jahwel niet heul de wereld hoeft mij te zienquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed, maar doe alsjeblieft die bewerking er niet meer over.
en iemand van jouw leeftijd die dat mooi vindt....quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik stond net in een muizenval.
[..]
Zelfs bij die uithalen blijft ze echt loepzuiver zingen.
Chrome werkt wel een stukje sneller, maar geen addOns.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
Zal ik chrome ook instaleren? Ik vind FF eigenlijk nog wel okay.
Doe dan een toffe bewerking, deze is niet zo tof.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jahwel niet heul de wereld hoeft mij te zien
Als Chrome een vrouw was, ging ik ermee trouwenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk ook met chrome (iron dan) en zeker met die nieuwe layout is het fucking snel
Tactisch..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jahwel niet heul de wereld hoeft mij te zien
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als Chrome een vrouw was, ging ik ermee trouwen
FF-, IE-, Safari-gebruikers__!
Ik heb hem ook live op het Vrijthof gezienquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en iemand van jouw leeftijd die dat mooi vindt....
Een heleboel kudo's
Chrome is zo fijn. Helemaal met de Marc Ecko skinquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
ok..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe dan een toffe bewerking, deze is niet zo tof.
Ik gebruikte 8 jaar FF tot het begon te crashen enzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
Zal ik chrome ook instaleren? Ik vind FF eigenlijk nog wel okay.
Niks met met FFquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doet me denken aan sugababe ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en iemand van jouw leeftijd die dat mooi vindt....
Een heleboel kudo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |