/care, alsof jij weet welke periode van Fatty B ik probeerde vast te leggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef neusjevandezalm het volgende:
Sory maar Fatty Blob lijkt hier voor geen meter op. Hij heeft een kale knersenpit![]()
Wat kom jij agressief over, misschien cursus angermanagement volgen, daar kikker je van opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/care, alsof jij weet welke periode van Fatty B ik probeerde vast te leggen.
Euh, ik ben 99% van de tijd volkomen onterecht agressief als ik aan het posten ben, maar hier zie ik het niet helemaal?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
Wat kom jij agressief over, misschien cursus angermanagement volgen, daar kikker je van op![]()
Hij is offline door al die haterz hier!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
oke, goed dat ik het weetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, ik ben 99% van de tijd volkomen onterecht agressief als ik aan het posten ben, maar hier zie ik het niet helemaal?
ja heur ben dr makkelijk gevondenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef neusjevandezalm het volgende:
Balu, heb je ons nouw nog niet gevonden, sjeempie
Hihi, dat meende ik natuurlijk niet, hihi!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en NOU JE ZAADBEK DICHT, KOTSROCHEL!
nou nie door mij ben een vet fan van die opaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is offline door al die haterz hier!
[ afbeelding ]
Als ik rood was had jij geen postrechten meerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef balu het volgende:
[..]
nou nie door mij ben een vet fan van die opa
past goed die broekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Portret van margo?
dan denk je aan de verkeerde hoor
[ afbeelding ]
ja heul grappigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik rood was had jij geen postrechten meerGrappig hè!
Yup, maar ik kan wél quotenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef neusjevandezalm het volgende:
Heb je weer last van je Gilles de la Tourette
Ik woon niet in Nederland, hè.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
ja en ook van de jouwe als je tenminste werkt
Zou je denken? Let's debate on thatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
Nou denk dat Margo een maatje groter moet hebben
Je doet een poging een punt te maken neem ik aan? Dit gaat over de life stream van die vetzak dus het is een prima topic voor in RLS.quote:
en ik dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
Owja....Ian is lief...dat dát maar ff gezegd is hier...en voor de rest...carry on
Heb je überhaupt wel niveau dan? jij staat te schelden van hier tot Tokio.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus we gaan nu lopen gillen dat iemand dik is?
Ik doe écht mijn best maar ik geloof dat ik mijn niveau niet nóg lager kan krijgen...
Ik snap je, maar ik zie het nog niet dearquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
Owja....Ian is lief...dat dát maar ff gezegd is hier...en voor de rest...carry on
*zucht...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel niveau dan? jij staat te schelden van hier tot Tokio.
ja en ik ook, heeul liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef balu het volgende:
[..]
dat wou ik ook vragen ik ben ook heul lief
niet dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef balu het volgende:
[..]
dat wou ik ook vragen ik ben ook heul lief
niet echtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef neusjevandezalm het volgende:
Nou Balu snap jij er nog iets van ...![]()
Nou, stel dat ze stinkt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus we gaan nu lopen gillen dat iemand dik is?
Ik doe écht mijn best maar ik geloof dat ik mijn niveau niet nóg lager kan krijgen...
het zelfde hierzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:43 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
ook mijn begeleider komt er niet uit![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
zijn jullie een tweeling??
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel niveau dan? jij staat te schelden van hier tot Tokio.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, LS is back. Niet dat je dat ooit zal toegeven.
verdomme, zijn ze zonder jou begonnen Yvonne, ik zou zeggen aanpakken die handel, hoppa gelijk ff een paar bans er tegen aan gooienquote:
tja het is watquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verdomme, zijn ze zonder jou begonnen Yvonne, ik zou zeggen aanpakken die handel, hoppa gelijk ff een paar bans er tegen aan gooienzijn ze nou helemaal bedonderd, echt schorriemorrie van het 1e uur is het.
En wie ben jij nou weer.quote:
Ja wat een wereldje hè. En wie ben jij wie bepaalt wie aan wie komt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:39 schreef neusjevandezalm het volgende:
wat![]()
kom niet aan balu
![]()
![]()
wat een wereldje hier![]()
en wie ben jij nou weerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja wat een wereldje hè. En wie ben jij wie bepaalt wie aan wie komt?![]()
Da's best ernstigquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef balu het volgende:
[..]
en waarom wil je dat weten ?
i am what i am
quote:
Balu is een meurende strontbeer!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:39 schreef neusjevandezalm het volgende:
wat![]()
kom niet aan balu
![]()
![]()
wat een wereldje hier![]()
Weet ik veel, ga ik daar over?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:41 schreef balu het volgende:
[..]
ik ben iemand die met respect met andere omgaat of is dat niet foks
Je hebt een rel gemistquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
Fatty B.?
Derde topic?
Waar, wanneer en waarom ging het volledig mis?
Waarbij Opa Fatty opeens als een geest uit het bierflesje kwam? Of bleef het in de marge van yeah- en naysayers?quote:
Ik geloof niet dat het ergens over diie Opa ging eigenlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarbij Opa Fatty opeens als een geest uit het bierflesje kwam? Of bleef het in de marge van yeah- en naysayers?
Ik heb even snel gescrolld, uit alle hoeken en gaten kwamen weer typetjes vertellen hoe stom FOK! is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:17 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof niet dat het ergens over diie Opa ging eigenlijk
Wat!? Zit Fatty hier!?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
We hebben nieuwe input nodig! Wanneer is die zuipschuit terug uit Mofrika en wat moest ie daar überhaupt?
Volgens mij komt hij vandaag terug? Maar Ajax heeft gisteren al gespeeld, dus dat commentaar zul je moeten missenquote:
Ik bedoelde hier, in Duitsland.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij vandaag terug? Maar Ajax heeft gisteren al gespeeld, dus dat commentaar zul je moeten missen
Hahaahhaa.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef Margo37 het volgende:
En kunnen jullie nog allemaal een beetje relaxed lopen vandaag?? Of geen zeer kontje van het kruipen in elkaar hahahaa.
Niet teveel lachen hoor, krijg je krampjes vanquote:
Kan zijn ,maar ik denk eerder uit een verot ei!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:42 schreef Dementor het volgende:
Margo komt toch van zo'n een DGK fansite/forum?
Nee hoor, alhoewel het me dan hier wel leuker toeven lijkt. Waarom vertoef je hier eigenlijk als je het zo stom vindt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |