Ik woon niet in Nederland, hè.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
ja en ook van de jouwe als je tenminste werkt
Zou je denken? Let's debate on thatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
Nou denk dat Margo een maatje groter moet hebben
Je doet een poging een punt te maken neem ik aan? Dit gaat over de life stream van die vetzak dus het is een prima topic voor in RLS.quote:
en ik dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
Owja....Ian is lief...dat dát maar ff gezegd is hier...en voor de rest...carry on
Heb je überhaupt wel niveau dan? jij staat te schelden van hier tot Tokio.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus we gaan nu lopen gillen dat iemand dik is?
Ik doe écht mijn best maar ik geloof dat ik mijn niveau niet nóg lager kan krijgen...
Ik snap je, maar ik zie het nog niet dearquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
Owja....Ian is lief...dat dát maar ff gezegd is hier...en voor de rest...carry on
*zucht...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel niveau dan? jij staat te schelden van hier tot Tokio.
ja en ik ook, heeul liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef balu het volgende:
[..]
dat wou ik ook vragen ik ben ook heul lief
niet dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef balu het volgende:
[..]
dat wou ik ook vragen ik ben ook heul lief
niet echtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef neusjevandezalm het volgende:
Nou Balu snap jij er nog iets van ...![]()
Nou, stel dat ze stinkt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus we gaan nu lopen gillen dat iemand dik is?
Ik doe écht mijn best maar ik geloof dat ik mijn niveau niet nóg lager kan krijgen...
het zelfde hierzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:43 schreef neusjevandezalm het volgende:
[..]
ook mijn begeleider komt er niet uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |