Weet ik veel, ga ik daar over?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:41 schreef balu het volgende:
[..]
ik ben iemand die met respect met andere omgaat of is dat niet foks
Je hebt een rel gemistquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
Fatty B.?
Derde topic?
Waar, wanneer en waarom ging het volledig mis?
Waarbij Opa Fatty opeens als een geest uit het bierflesje kwam? Of bleef het in de marge van yeah- en naysayers?quote:
Ik geloof niet dat het ergens over diie Opa ging eigenlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarbij Opa Fatty opeens als een geest uit het bierflesje kwam? Of bleef het in de marge van yeah- en naysayers?
Ik heb even snel gescrolld, uit alle hoeken en gaten kwamen weer typetjes vertellen hoe stom FOK! is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:17 schreef yvonne het volgende:
Ik geloof niet dat het ergens over diie Opa ging eigenlijk
Wat!? Zit Fatty hier!?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
We hebben nieuwe input nodig! Wanneer is die zuipschuit terug uit Mofrika en wat moest ie daar überhaupt?
Volgens mij komt hij vandaag terug? Maar Ajax heeft gisteren al gespeeld, dus dat commentaar zul je moeten missenquote:
Ik bedoelde hier, in Duitsland.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij vandaag terug? Maar Ajax heeft gisteren al gespeeld, dus dat commentaar zul je moeten missen
Hahaahhaa.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef Margo37 het volgende:
En kunnen jullie nog allemaal een beetje relaxed lopen vandaag?? Of geen zeer kontje van het kruipen in elkaar hahahaa.
Niet teveel lachen hoor, krijg je krampjes vanquote:
Kan zijn ,maar ik denk eerder uit een verot ei!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:42 schreef Dementor het volgende:
Margo komt toch van zo'n een DGK fansite/forum?
Nee hoor, alhoewel het me dan hier wel leuker toeven lijkt. Waarom vertoef je hier eigenlijk als je het zo stom vindt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |