Die gozer heeft 100 banned accounts hierop en staat bekend om de boel hier telkens te komen verzieken zoals nu weer. Maar posten kan hij niet meer...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:00 schreef Flitspaal het volgende:
Het antwoord was gewoon goed en niet getelefoneerd of zo.
Dat was gewoon obvious. Ik had het meteen doorquote:
Ja, Xepa was gebanned en dan dook plots die 3Zevens op (nog geen 2u na zijn ban)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef Aalbers het volgende:
Ik vond hem al verdacht door zijn registratiedatum, sneu figuur.
Ik volg die dingen allemaal niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, Xepa was gebanned en dan dook plots die 3Zevens op (nog geen 2u na zijn ban)
Lijkt me nietquote:
Dit is met afstand de slechtste artiest. Ooit.quote:
Wat heeft iedereen toch tegen hem? Wat doet ie verkeerd?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is met afstand de slechtste artiest. Ooit.
Ik kom woorden tekort om die flikkeresse finaal uit te schelden...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is met afstand de slechtste artiest. Ooit.
Ik kom woorden tekort om die flikkeresse finaal uit te schelden...
Je bent verbannen, dus niet welkom.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef TSSSS123 het volgende:
BanaantjeEE jij bent best zielig weet je dat jongen? beetje een PM sturen.
dat van SupDog was ook alweer een jaar geleden, sukkel en met die 2 nieuwe accoutns dit ik vandaag en eergistern had ik gecreerd, deden ook niks verkeerd, flikker
Ik heb jou niks gevraagd..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Je bent verbannen, dus niet welkom.
Eigenlijk zou jij helemaal niks mogen vragen op FOK!. Je mag niks posten, dus ook niks vragen.quote:
Ik mag wel vragen, en ik ben verbannen dat weet ik ook wel, maar ik heb dit account aangemaakt om dat even te zeggen en klaar je ziet me niet meer hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:02 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij helemaal niks mogen vragen op FOK!. Je mag niks posten, dus ook niks vragen.
John Travolta?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef zebaz het volgende:
De film is gebaseerd op een verhaal van L. Ron Hubbard, de oprichter van Scientology.
Gezien je post en kloonhistorie vind ik het niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef TSSSS123 het volgende:
BanaantjeEE jij bent best zielig weet je dat jongen? beetje een PM sturen.
dat van SupDog was ook alweer een jaar geleden, sukkel en met die 2 nieuwe accoutns dit ik vandaag en eergistern had ik gecreerd, deden ook niks verkeerd, flikker
Ja dat gedoe van SupDog sloeg ook nergens op, maar dat is inmiddels al weer 8 maanden geleden, sindsdien heb ik met AKQ niks verkeerd gedaan met de accounts waar ik mee meedeed, dus ja..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gezien je post en kloonhistorie vind ik het niet meer dan normaal.
http://forum.fok.nl/user/history/283806
Nuja, iedereen verdient een tweede kans, dus vecht het met een forum admin maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |