Ik dacht (gezien je nieuw bent en een account had gemaakt na de ban van Xepa) dat jij SupDog was. Een kerel die hier telkens komt trollen en de boel verzieken door vragen op te zoeken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:59 schreef 3Zevens het volgende:
[..]
Wat bedoelde jij toen straks toen je hey Xape ofzo zei?
Ooh, oké, maar ik ben hem niet en zal zeker niet de boel hier gaan verziekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik dacht (gezien je nieuw bent en een account had gemaakt na de ban van Xepa) dat jij SupDog was. Een kerel die hier telkens komt trollen en de boel verzieken door vragen op te zoeken.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef Aalbers het volgende:
Contador wint de Tour? Is dat het topic van 2007 of 2009?
Andropov?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Flitspaal het volgende:
Wie hoort ertussen als?
Lenin, Stalin, Chroesjtsjov, Brezjnev,, Tsjernenko, Gorbatsjov.
Ja dit klopt, het mocht wel iets specifieker, maar je hebt eigenlijk gewoon gelijkquote:
Dat is Skopjequote:
Stand 2010quote:
Die gozer heeft 100 banned accounts hierop en staat bekend om de boel hier telkens te komen verzieken zoals nu weer. Maar posten kan hij niet meer...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:00 schreef Flitspaal het volgende:
Het antwoord was gewoon goed en niet getelefoneerd of zo.
Dat was gewoon obvious. Ik had het meteen doorquote:
Ja, Xepa was gebanned en dan dook plots die 3Zevens op (nog geen 2u na zijn ban)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef Aalbers het volgende:
Ik vond hem al verdacht door zijn registratiedatum, sneu figuur.
Ik volg die dingen allemaal niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, Xepa was gebanned en dan dook plots die 3Zevens op (nog geen 2u na zijn ban)
Lijkt me nietquote:
Dit is met afstand de slechtste artiest. Ooit.quote:
Wat heeft iedereen toch tegen hem? Wat doet ie verkeerd?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is met afstand de slechtste artiest. Ooit.
Ik kom woorden tekort om die flikkeresse finaal uit te schelden...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is met afstand de slechtste artiest. Ooit.
Ik kom woorden tekort om die flikkeresse finaal uit te schelden...
Je bent verbannen, dus niet welkom.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef TSSSS123 het volgende:
BanaantjeEE jij bent best zielig weet je dat jongen? beetje een PM sturen.
dat van SupDog was ook alweer een jaar geleden, sukkel en met die 2 nieuwe accoutns dit ik vandaag en eergistern had ik gecreerd, deden ook niks verkeerd, flikker
Ik heb jou niks gevraagd..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Je bent verbannen, dus niet welkom.
Eigenlijk zou jij helemaal niks mogen vragen op FOK!. Je mag niks posten, dus ook niks vragen.quote:
Ik mag wel vragen, en ik ben verbannen dat weet ik ook wel, maar ik heb dit account aangemaakt om dat even te zeggen en klaar je ziet me niet meer hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:02 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij helemaal niks mogen vragen op FOK!. Je mag niks posten, dus ook niks vragen.
John Travolta?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef zebaz het volgende:
De film is gebaseerd op een verhaal van L. Ron Hubbard, de oprichter van Scientology.
Gezien je post en kloonhistorie vind ik het niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef TSSSS123 het volgende:
BanaantjeEE jij bent best zielig weet je dat jongen? beetje een PM sturen.
dat van SupDog was ook alweer een jaar geleden, sukkel en met die 2 nieuwe accoutns dit ik vandaag en eergistern had ik gecreerd, deden ook niks verkeerd, flikker
Ja dat gedoe van SupDog sloeg ook nergens op, maar dat is inmiddels al weer 8 maanden geleden, sindsdien heb ik met AKQ niks verkeerd gedaan met de accounts waar ik mee meedeed, dus ja..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gezien je post en kloonhistorie vind ik het niet meer dan normaal.
http://forum.fok.nl/user/history/283806
Nuja, iedereen verdient een tweede kans, dus vecht het met een forum admin maar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:38 schreef lubje25 het volgende:
Koersplan, heb ik nog indirect verkocht toen ik bij een telemarketing bedrijf werkte
Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:26 schreef zebaz het volgende:
Demi Moore, of Portman na een enge operatieAnders geen idee
Stand 2010quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef slaveloos het volgende:
Wieteke van Dort, Joost Prinsen en Aart Staartjes
inderdaad, ondanks (of dankzij) de valpartijen van Lancequote:
jazeker!quote:
Britsquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarschijnlijk weer een of andere Hollandse groep
En terug!quote:
heel goedquote:
1995 C Schokland en omgevingquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:22 schreef zebaz het volgende:
Waddenzee, Hollandse Waterlinie en Woudagemaal
Euh, ik denk dat ik ze dan toch als eerste juist had?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:51 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
1995 C Schokland en omgeving
1996 C Waterlinie Amsterdam (Stelling van Amsterdam)
1997 C Molens bij Kinderdijk/Elshout
1997 C Historisch gebied van Willemstad, binnenstad en haven, Nederlandse Antillen
1998 C Ir. D.F. Woudagemaal
1999 C Droogmakerij de Beemster
2000 C Rietveld Schröderhuis
2009 N Waddenzee (gedeeltelijk in Duitsland)
2010 C Amsterdamse grachten (Zeventiende eeuwse grachtengordel van Amsterdam binnen de Singelgracht)
Zebaz +2
banaantjeEE +2quote:
De binnenstad van Willemstad is heel iets anders dan de gehele Antillenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Euh, ik denk dat ik ze dan toch als eerste juist had?
Ah, dat wist ik niet, ik herinner me gewoon de benaming Nederlandse Antillen. Maar dat kan je dan toch niet fout rekenen, want zo staat het in de post van tomaat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De binnenstad van Willemstad is heel iets anders dan de gehele Antillen.
Er werden toch andere gevraagd en jij noemde de grachten erbij, lijkt me.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Euh, ik denk dat ik ze dan toch als eerste juist had?
quote:
Stand 2010quote:
Stand 2010quote:
Helemaal goed.quote:
Omdat er genoeg oninteressante vragen passeerdenquote:
René Magrittequote:
Stand 2010quote:
Stand 2010quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:35 schreef ScottTracy het volgende:
Je bedoelt The White Album?
While my guitar gently weeps
Back in the USSR
Helter Skelter
Dear Prudence
Happiness is a warm gun
Weet ik, maar ik ken niemand die dat album ooit "The Beatles" noemtquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef Aalbers het volgende:
Rob de Nijs was overigens ook goed. Maar dat white album heet The Beatles.
Jep, nu nog een naam...quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef Aalbers het volgende:
Gitaristje die ooit eens bij De Wereld Draait Door was. Geen idee hoe die heet. Was toen over Neerlands beste jonge muzikanten ofzo
quote:
Ik werd misleid door het feit dat ik door jou ook slechts met 1 punt per goed antwoord ben beloond.quote:
Daar ken ik hem idd van... maar nog steeds geen idee over de naamquote:
12 MOLLEMA Bauke NED RAB 88:03:42 +19:41quote:
Sorry, vergeten.quote:
quote:
Stand 2010quote:
Gaius Octaviusquote:
Stand 2010quote:
+2quote:
Stand 2010quote:
+2quote:
Hij zal toch de provincie bedoelen waarvan de naam is weggehaald denk ik. Die staat ook meer links trouwens.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat is de bovenste. De roze staat in het midden links.
quote:
Geen idee. Ik ging er vanuit dat hij de middelste bedoelde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij zal toch de provincie bedoelen waarvan de naam is weggehaald denk ik. Die staat ook meer links trouwens.
Maakt ook niet uit, het is goedgekeurdquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ging er vanuit dat hij de middelste bedoelde.
Flitspaal +2quote:
Een Orval om precies te zijnquote:
cowboy +2quote:
The Star-Spangled Banner inderdaad.quote:
Vorige was David Teniers.quote:
Jawel, vandaar dat er ook twee standen staan in dit topicquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:19 schreef CaLeX het volgende:
Correctie op de score
Stand 2010
6 nightcowboy
25 Flitspaal
6 3Zevens
10 banaantjeEE
6 Ofyles2
6 zebaz
2 lubje25
6 slaveloos
4 Corkscrew
2 Aalbers
2 ScottTracy
4 Rucebo
10 tomtomaat
2 Etcetera
Flitspaal had de laatste vraag van 2009 goed, maar die is hier in de eerste post getelt (maar niet bij de 2010 score)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |