Zijn vrouw is zwanger. Nu zal ik uitkijken met wat ik zeg als man zijnde, dus laat ik maar niets over zwangere vrouwen roepen, maar het is best goed om even afstand te nemen als het je te hoog zit en het even aan je partner overlaat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En je vrouw die huilend boven op bed gaat liggen als de kinderen vervelend zijn?![]()
Maar de grote vraag blijft natuurlijk: huilde ze om het gedrag van de kinderen, of om het gedrag van haar man...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Zijn vrouw is zwanger. Nu zal ik uitkijken met wat ik zeg als man zijnde, dus laat ik maar niets over zwangere vrouwen roepen, maar het is best goed om even afstand te nemen als het je te hoog zit en het even aan je partner overlaat.
Kim leert zulke soortige taal juist op school. Niet van de juf hequote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf
Dat hebben mijn ouders vroeger bij ons gedaan. die waren het zo zat dat we 10 minuten de tijd hadden om alle vieze/scheldwoorden die we kenden te roepen. we waren na een minuut stil, niets aan inderdaad als het mag!!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb eens gelezen () dat het helpt om er juist heel luchtig over te doen en kinderen aan tafel de opdracht te geven zo veel mogelijk vieze woorden te roepen. Dat is de eerste keren leuk en spannend, maar na een tijdje is het "zucht"
Wat ervoor heeft gezorgd dat ik nooit vloekte in bijzijn van mijn ouders of mensen die zouden ''klikken'' bij mijn ouders, was het volgende. Ik was 5 ofzo en mijn oudere neef had iets gezegd wat niet kon. Zijn moeder sleurde hem mee naar de keuken en sneed daar een stuk chili af en deed het in de oog van haar zoonquote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf
Ik weet niet wat je bedoeld met ''mijn man is zo opgegroeid'' als je bedoelt hetzelfde als ik. Dan geef ik je gelijk dat onacceptabel is. Op lange termijn leiden dit soort dingen vaak dat kinderen de contacten met de ouders uiteindelijk verbreken, ik zie en hoor het vaak iig.quote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef simmu het volgende:
daar ben ik dus zo huiverig voor. dat ik mijn kinders enkel leer om "ja te zeggen"en "nee te doen" als je begrijpt wat ik bedoel. mijn man is zo opgegroeid en leeft vaak nog steeds zo. ik vind het niet acceptabel. tsja. ik voor mij vind zo een houding niet 'goed' en ik merk dat manlief dat diep vanbinnen ook met me eens is. maar het is voor hem (en mij eigenlijk) makkijker om maar "ja-en-amen" te roepen en klaar met het gezeik. maar dat is gewoon niet mijn ding en dat wil ik echt heel graag meegeven aan mijn kinderen.
Daar zijn we onderhand érg laconiek in geworden: in die gevallen pakken we gewoon niet op. En als de beller het antwoordapparaat niet inspreekt dan bellen we ook niet terug, want dan was het vermoedelijk toch niet belangrijk.quote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef simmu het volgende:
enals we het echt bont maken wb niet meewerken kan ook al zijn "vragen of ze even terug willen bellen" als iemand om kwart over 6 belt als we met de kinderen bezig zijn bijvoorbeeld.
[...]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Kimbell het volgende:
Ik ben 38 en wordt ergens tussen de 22 en 30 geschat, meestal een jaar of 26. En nee, ik vind het niet leuk. Ik ben verdorie afgestudeerd in 1996 en ik moet nog regelmatig uitleggen "wat ik nou eigenlijk studeer".
U gaat niet door voor de ijskastquote:Op zondag 2 januari 2011 15:59 schreef moussy het volgende:
Ik dacht dat Kimbell een meisje-meisje van een jaar of 15-16 was
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |