abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90362841
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En je vrouw die huilend boven op bed gaat liggen als de kinderen vervelend zijn? :|W
Zijn vrouw is zwanger. Nu zal ik uitkijken met wat ik zeg als man zijnde, dus laat ik maar niets over zwangere vrouwen roepen, maar het is best goed om even afstand te nemen als het je te hoog zit en het even aan je partner overlaat.
  donderdag 23 december 2010 @ 23:53:59 #177
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90370478
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef richardrahl het volgende:

[..]

Zijn vrouw is zwanger. Nu zal ik uitkijken met wat ik zeg als man zijnde, dus laat ik maar niets over zwangere vrouwen roepen, maar het is best goed om even afstand te nemen als het je te hoog zit en het even aan je partner overlaat.
Maar de grote vraag blijft natuurlijk: huilde ze om het gedrag van de kinderen, of om het gedrag van haar man... O-)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90381623
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf :')
Kim leert zulke soortige taal juist op school. Niet van de juf he ;)
Ik heb het idee dat er 1 jongetje is die weet dat Kim er direct mee doorgaat als hij het zegt. Die vind dat prachtig. Ze zegt trouwens tegen iedereen kutkind en poep dit en poep dat. Dat is nu leuk. Ik zeg er meestal 1x iets van en als ze het nog eens zegt dat ik niet meer op haar reageer totdat ze het normaal zegt. Werkt best goed.
Bij de dagbehandeling zegt ze zulke dingen ook, ik zal eens vragen hoe ze daar op reageren.
pi_90463695
Kutsneeuw, kutgladheid, kutglijpartij, kutkrommevelgopdeauto.....

Dus geen kerstdiner, maar thuis uit de wok :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90463973
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb eens gelezen ( :P ) dat het helpt om er juist heel luchtig over te doen en kinderen aan tafel de opdracht te geven zo veel mogelijk vieze woorden te roepen. Dat is de eerste keren leuk en spannend, maar na een tijdje is het "zucht" :O
Dat hebben mijn ouders vroeger bij ons gedaan. die waren het zo zat dat we 10 minuten de tijd hadden om alle vieze/scheldwoorden die we kenden te roepen. we waren na een minuut stil, niets aan inderdaad als het mag!!
pi_90464030
quote:
Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf :')
Wat ervoor heeft gezorgd dat ik nooit vloekte in bijzijn van mijn ouders of mensen die zouden ''klikken'' bij mijn ouders, was het volgende. Ik was 5 ofzo en mijn oudere neef had iets gezegd wat niet kon. Zijn moeder sleurde hem mee naar de keuken en sneed daar een stuk chili af en deed het in de oog van haar zoon :X
Dit is wel iets, in verhouding tot een mensenleven, op korte termijn werkt denk aan zo een 9 a 10 jaar. Tot zijn 15e was hij braaf, daarna ging het snel bergafwaarts, blijven zitten, lid worden van de ''Crips'' in Nederlan :') En ik leerde mezelf op jonge leeftijd ''ja zeggen'' en stiekem ''nee doen'' aan :Y
pi_90471209
daar ben ik dus zo huiverig voor. dat ik mijn kinders enkel leer om "ja te zeggen"en "nee te doen" als je begrijpt wat ik bedoel. mijn man is zo opgegroeid en leeft vaak nog steeds zo. ik vind het niet acceptabel. tsja. ik voor mij vind zo een houding niet 'goed' en ik merk dat manlief dat diep vanbinnen ook met me eens is. maar het is voor hem (en mij eigenlijk :@ ) makkijker om maar "ja-en-amen" te roepen en klaar met het gezeik. maar dat is gewoon niet mijn ding en dat wil ik echt heel graag meegeven aan mijn kinderen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90471471
quote:
Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef simmu het volgende:
daar ben ik dus zo huiverig voor. dat ik mijn kinders enkel leer om "ja te zeggen"en "nee te doen" als je begrijpt wat ik bedoel. mijn man is zo opgegroeid en leeft vaak nog steeds zo. ik vind het niet acceptabel. tsja. ik voor mij vind zo een houding niet 'goed' en ik merk dat manlief dat diep vanbinnen ook met me eens is. maar het is voor hem (en mij eigenlijk :@ ) makkijker om maar "ja-en-amen" te roepen en klaar met het gezeik. maar dat is gewoon niet mijn ding en dat wil ik echt heel graag meegeven aan mijn kinderen.
Ik weet niet wat je bedoeld met ''mijn man is zo opgegroeid'' als je bedoelt hetzelfde als ik. Dan geef ik je gelijk dat onacceptabel is. Op lange termijn leiden dit soort dingen vaak dat kinderen de contacten met de ouders uiteindelijk verbreken, ik zie en hoor het vaak iig.
pi_90472135
ik vind het lastig uitleggen. ik raak nu zeker ook zere punten, dus verbaas je niet over eventuele reacties. maar mijn man is opgegroeid in conflict. met ouders (gescheiden overigens) die alle af (proberen te) dwingen via rede. is lastig uit te leggen. ik kan enkel een (algemeen) voorbeeld geven waar ik ervaring mee heb. als ik iets wat ze voorstellen niet wil. dan geef ik een reden. dan zeggen ze "ïk snap je redenen waarom je dit niet wilt. daar heb je groot gelijk in. maarrrrrr" en dan komt een lijst met 10.000 redenen waarom wat ik moet doen wat ze willen. en dat wat ik wil niet handig is. of prettig voor hen. daarna wordt me uitgelegd hoe zij toch hun best doen. en als je het echt bont maakt vragen ze waarom je hen toch zo wilt kwetsen.

nja. bij de eerste ronde van zulks gaan mijn nekharen overeind. bij de vierde blaas ik doorgaans stoom. maar we modderen vrolijk door :(

deze manier van handelen gaat op voor alles. ook telefoongesprekken. note too kennissen: ik neem de telefoon niet meer op want lieve sangdrax was vandaag vergeten de telefoon te verstoppen (wat we al een jaar deden)
pi_90472203
man's oplossing voor deze houding is dus om maar gewoon akkoord te gaan met alles en verder zijn eigen gang te gaan. voor de duidelijkheid.....
pi_90472402
enals we het echt bont maken wb niet meewerken kan ook al zijn "vragen of ze even terug willen bellen" als iemand om kwart over 6 belt als we met de kinderen bezig zijn bijvoorbeeld. dat kost dan fucking de rest van de avond om jankende schoonmoeders gerust te stellen (bwoehoehoe, waarom willen jullie niet met me praten) . minder wijn zou ook helpen.

hoe fucking durven we toch. zomaar niet aan de telefoon willen komen om die kinders. tsktsktsk...
pi_90474840
Adem in, adem uit. Denk aan je bloeddruk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 27 december 2010 @ 10:17:50 #188
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_90485389
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef simmu het volgende:
enals we het echt bont maken wb niet meewerken kan ook al zijn "vragen of ze even terug willen bellen" als iemand om kwart over 6 belt als we met de kinderen bezig zijn bijvoorbeeld.

[...]
Daar zijn we onderhand érg laconiek in geworden: in die gevallen pakken we gewoon niet op. En als de beller het antwoordapparaat niet inspreekt dan bellen we ook niet terug, want dan was het vermoedelijk toch niet belangrijk.

En als er zich tijdens een lopend telefoongesprek een incident voordoet dat niet kan wachten, dan geef ik bij de beller aan dat ik later terugbel, geen uitleg geven, klaar.

Klinkt wellicht onaardig, maar het werkt, in elk geval voor mij.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 27 december 2010 @ 15:03:51 #189
328824 de_heilige_fokker
Heiliger dan god en allah
pi_90495352
-ONZ is een deurtje verder-

[ Bericht 76% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-12-2010 15:10:44 ]
pi_90745378
Hier de afgepeigerde fulltime elders werkende 38 jarige vrijwillige peuterjuf annex tante van de 2 eneenhalfjarige L., die kleine smurf van Tara en Freecel. Na het eet-en-drink-moment in de creche van de kerk vanochtend verzamelt L. alle lege bekers: "Op! Op! Op!". Pakt halfvolle beker van S. af, giet deze leeg op de tafel: "Op!" S. met een heel zielig stemmetje: "Maar ik heb nog zo'n dorst.."

Tot overmaat van ramp vonden twee andere kindjes dat ze het voorbeeld van L. moesten volgen en goten ook hun bekertjes leeg op tafel. Fijn :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Kimbell op 02-01-2011 20:24:51 (sjonge, sjonge.... ) ]
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90745995
@kimbell, ligt het aan mij dat ik het een beetje raar vind dat je klaagt over iemand anders kind met naam en toenaam?
  zondag 2 januari 2011 @ 15:21:31 #192
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90746185
En die andere namen zijn ook zo lekker alledaags dat ze niet googlebaar zijn met de woonplaats erbij. Handige post Kimbell en bovendien een kleuterjuf (Leander is bij lange na nog geen vier toch)? En afgepeigerd ja volgens mij hoort dat een beetje bij je vak en anders een ander vak kiezen misschien? Ik zou er niet van gecharmeerd zijn als mijn meiden hier ineens opdoken bij voornaam door hun juf en daar zou ik je persoonlijk wel op aanspreken maar goed das mijn mening.
pi_90746187
Creche op zondag?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 2 januari 2011 @ 15:22:22 #194
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90746211
Oh je bedoelt de nevendienst? Dus van 1 ochtendje ben je al versleten in de week?
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 15:28:01 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_90746419
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Creche op zondag?
Kerk...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_90747112
ik ben dus niet de enige :7
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 15:59:13 #197
7074 moussy
kuttekop
pi_90747741
Ik dacht dat Kimbell een meisje-meisje van een jaar of 15-16 was :o

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Kimbell het volgende:
Ik ben 38 en wordt ergens tussen de 22 en 30 geschat, meestal een jaar of 26. En nee, ik vind het niet leuk. Ik ben verdorie afgestudeerd in 1996 en ik moet nog regelmatig uitleggen "wat ik nou eigenlijk studeer".
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_90760423
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:59 schreef moussy het volgende:
Ik dacht dat Kimbell een meisje-meisje van een jaar of 15-16 was :o

[..]

U gaat niet door voor de ijskast
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90762360
quote:
Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Kimbell het volgende:

[..]

U gaat niet door voor de ijskast
? er wordt ergens op gereageerd en dit is het enige wat je te zeggen hebt?
  zondag 2 januari 2011 @ 20:55:32 #200
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90762699
Hmm lag dus niet aan mij MK?

Ik zag wel dat ze de namen van de andere kindjes verwijderd had inmiddels dus dat scheelt maar blijkbaar is het normaal ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')