Wat ervoor heeft gezorgd dat ik nooit vloekte in bijzijn van mijn ouders of mensen die zouden ''klikken'' bij mijn ouders, was het volgende. Ik was 5 ofzo en mijn oudere neef had iets gezegd wat niet kon. Zijn moeder sleurde hem mee naar de keuken en sneed daar een stuk chili af en deed het in de oog van haar zoonquote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf
Ik weet niet wat je bedoeld met ''mijn man is zo opgegroeid'' als je bedoelt hetzelfde als ik. Dan geef ik je gelijk dat onacceptabel is. Op lange termijn leiden dit soort dingen vaak dat kinderen de contacten met de ouders uiteindelijk verbreken, ik zie en hoor het vaak iig.quote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef simmu het volgende:
daar ben ik dus zo huiverig voor. dat ik mijn kinders enkel leer om "ja te zeggen"en "nee te doen" als je begrijpt wat ik bedoel. mijn man is zo opgegroeid en leeft vaak nog steeds zo. ik vind het niet acceptabel. tsja. ik voor mij vind zo een houding niet 'goed' en ik merk dat manlief dat diep vanbinnen ook met me eens is. maar het is voor hem (en mij eigenlijk) makkijker om maar "ja-en-amen" te roepen en klaar met het gezeik. maar dat is gewoon niet mijn ding en dat wil ik echt heel graag meegeven aan mijn kinderen.
Daar zijn we onderhand érg laconiek in geworden: in die gevallen pakken we gewoon niet op. En als de beller het antwoordapparaat niet inspreekt dan bellen we ook niet terug, want dan was het vermoedelijk toch niet belangrijk.quote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef simmu het volgende:
enals we het echt bont maken wb niet meewerken kan ook al zijn "vragen of ze even terug willen bellen" als iemand om kwart over 6 belt als we met de kinderen bezig zijn bijvoorbeeld.
[...]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Kimbell het volgende:
Ik ben 38 en wordt ergens tussen de 22 en 30 geschat, meestal een jaar of 26. En nee, ik vind het niet leuk. Ik ben verdorie afgestudeerd in 1996 en ik moet nog regelmatig uitleggen "wat ik nou eigenlijk studeer".
U gaat niet door voor de ijskastquote:Op zondag 2 januari 2011 15:59 schreef moussy het volgende:
Ik dacht dat Kimbell een meisje-meisje van een jaar of 15-16 was
[..]
Je bent iig wel zo sneu, zelfs nu, dus toch minstens een tafelmodel koelkastquote:
ik wilde voor de koel/vries-combi gaan of op zijn minst een drogerquote:Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef moussy het volgende:
l[..]
Je bent iig wel zo sneu, zelfs nu, dus toch minstens een tafelmodel koelkast
Ik ben snel tevredenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik wilde voor de koel/vries-combi gaan of op zijn minst een drogerWachten nu is op FC die dit het prima vind van Kimmiegirl.
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik wilde voor de koel/vries-combi gaan of op zijn minst een drogerWachten nu is op FC die dit het prima vindt van Kimmie en dan zijn wij de stommerds.
jij schreef eerder al wat ik ook al zo bedoelde, ik beperkte me alleen tot het L en FC gedeeltequote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef Books het volgende:
Hmm lag dus niet aan mij MK?
Ik zag wel dat ze de namen van de andere kindjes verwijderd had inmiddels dus dat scheelt maar blijkbaar is het normaal ofzo.
Dan nog zou ik niet bepaald amused zijn als ze dit over mijn kinderen op Fok zou zetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:07 schreef freecell het volgende:
Hier dan
Ik kan het niet echt schokkend vinden, aangezien kimbell in kwestie toch zeer regelmatig op mijn bank zit
En heus ze vindt ze erg lief. En sowieso vindt ze alle peuters op de crèche wel erg leuk geloof ik
Alleen die achtergrondinfo hadden jullie nietEn dan wordt het een wat wazig verhaal
inderdaad, waarom verdedig je dit FC?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet bepaald amused zijn als ze dit over mijn kinderen op Fok zou zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |