't is nogal beveiligd met codes ed allemaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Negeer dat gemakzucht een hoofdzonde is en installeer een tijdslot, dan hoef je je niet te haasten...
Ja tuurlijk, maar als je steeds weer dezelfde toon in iemand zn post leest..ook buiten het stoom afblaastopic...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Was het topic niet bedoeld om gewoon even van je af te kunnen schrijven zonder gelijk op je opvoed-skills afgerekend te worden?
ik weet niet wat tinny buiten dit topic postquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar als je steeds weer dezelfde toon in iemand zn post leest..ook buiten het stoom afblaastopic...
ik ben wel consequent iig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar als je steeds weer dezelfde toon in iemand zn post leest..ook buiten het stoom afblaastopic...
i know, ik post al wat topics meequote:Op woensdag 22 december 2010 06:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mwoa als je terugleest dan zul je vrijwel nooit zien dat er iemand veroordeeld werd om zijn post hier
Nou moet je dit niet verkeerd opvatten hoor... Maar dat iemand kinderen heeft, wil nog niet meteen betekenen dat die iemand alle wijsheid over kinderzaken in pacht heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat zou ergens op slaan als de mensen die reageren geen verstand van zaken hebben. Nu is het toevallig zo dat deze mensen allemaal kinderen hebben, vaak al uit die leeftijd. dus dat zijn gewoon ervaringsdeskundigen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik: Eet smakelijk!
Nune: Ik heb geen honger voor soep.![]()
Ik: Ja haha, en wel in chocola zeker?
Nune: Ik wil geen soep!
Ik: Dus wel, je eet het gewoon
Nune: Ik schop in jouw PIK!
Ik:
Tigran:
Ik: Wat zei je daar?
Nune: Ik schop in jouw pik!
Ik: PARDON???
Tigran: Ze schopt in jouw pik!![]()
Ik: Waar heb je dat geleerd?
Nune: (scheve blik naar Tigran) Uh...in de klas![]()
Tigran: En ook een beetje van mij!![]()
Vriendlief: (schuift ook aan) Waarom kijk je zo boos schat?
Ik: Nune zei "Ik schop in jouw pik!"
Vriendlief: Wat is een pik?(dat soort woorden leren ze je niet op de inburgeringscursus)
Tigran: Dat is een lul.![]()
Nune: Lul!
Vriendlief: Loel?
Ik: Laat maar.![]()
Vriendlief: Ooh, lul!![]()
Nune & Tigran:![]()
Nee, niet dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar: ik moest lachen
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Die mensen wegzetten als de beste stuurlui die aan wal staan is wel even iets anders dan dat mensen hier beweren alle wijsheid over kinderzaken in pacht te hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nou moet je dit niet verkeerd opvatten hoor... Maar dat iemand kinderen heeft, wil nog niet meteen betekenen dat die iemand alle wijsheid over kinderzaken in pacht heeft.
Ik werk in de kinderopvang en heb zelf een kind, maar je hoort mij niet beweren dat ik een ervaringsdeskundige ben.
Persoonlijk was ik er eerst naartoe gereden, met jassen in de achterbak. En dan, als ik er ben:
'jongens, kijk eens naar buiten naar al die sneeuw? weet je wat wij gaan doen?.......'
Oh en ik doe dus vaak een combi van beiden... Ik stem mijn reactie per kind af...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf
ik maak me er nooit druk over. Heb wel inmiddels door dat je als je alleen bent 1 kind per keer moet doen. Dus eerst de jongste en die alvast vastzetten in het autostoeltje, daarna naar binnen en kind 2 voorzien van kleding en in auto zetten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ben ik nou de enige die het niet de moeite waard vind om ruzie te gaan maken over simpele dingen als mutsen of sjaals, of eigenlijk kleding in het algemeen?
Zijn vrouw is zwanger. Nu zal ik uitkijken met wat ik zeg als man zijnde, dus laat ik maar niets over zwangere vrouwen roepen, maar het is best goed om even afstand te nemen als het je te hoog zit en het even aan je partner overlaat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En je vrouw die huilend boven op bed gaat liggen als de kinderen vervelend zijn?![]()
Maar de grote vraag blijft natuurlijk: huilde ze om het gedrag van de kinderen, of om het gedrag van haar man...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Zijn vrouw is zwanger. Nu zal ik uitkijken met wat ik zeg als man zijnde, dus laat ik maar niets over zwangere vrouwen roepen, maar het is best goed om even afstand te nemen als het je te hoog zit en het even aan je partner overlaat.
Kim leert zulke soortige taal juist op school. Niet van de juf hequote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf
Dat hebben mijn ouders vroeger bij ons gedaan. die waren het zo zat dat we 10 minuten de tijd hadden om alle vieze/scheldwoorden die we kenden te roepen. we waren na een minuut stil, niets aan inderdaad als het mag!!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb eens gelezen () dat het helpt om er juist heel luchtig over te doen en kinderen aan tafel de opdracht te geven zo veel mogelijk vieze woorden te roepen. Dat is de eerste keren leuk en spannend, maar na een tijdje is het "zucht"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |