abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90233335
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Negeer dat gemakzucht een hoofdzonde is en installeer een tijdslot, dan hoef je je niet te haasten... O-)
't is nogal beveiligd met codes ed allemaal :P
Het is nu ook geen punt meer ;) We gaan gewoon standaard een kwartier te vroeg inpakken. Heel relaxed :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:40:16 #152
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90234487
Dat is natuurlijk ook een goede oplossing. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:59:52 #153
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90235461
Dat je je zo op hebt laten naaien zeg :o Door 2 kleine kinderen :D _O-
Je lijdt zeker aan slaapgebrek? :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_90241909
De reacties op tinny doen mij denken aan de uitdrukking de beste stuurlui staan aan wal ^O^
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:15:26 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90242430
Nou, dat zou ergens op slaan als de mensen die reageren geen verstand van zaken hebben. Nu is het toevallig zo dat deze mensen allemaal kinderen hebben, vaak al uit die leeftijd. dus dat zijn gewoon ervaringsdeskundigen. :D

Ik ging écht niet straffen voor geen sjaal om willen. En jas aantrekken, dáár zijn heus andere truckjes voor. Was voor mij geen stoomafblaasmoment. ;) Er zijn wel erger dingen. Maar misschien kan ik die beter niet noemen als dit al zoveel stress oplevert :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90248531
dat klopt er zijn ergere dingen... maar soms zit het hem in de KLEINE dingen....
pi_90248828
Dus je kinderen zitten beiden aan de antibiotica, dus zijn niet lekker en dan ga jij zo over de zeik omdat ze uit hun doen zijn...nou dat is ook lekker.

Ik vraag hier of ze dr jas aandoet, als ze niet reageer dan zeg ik nogmaals dat het ding aan moet omdat ze anders niet mee naar buiten mag, ze weet dat ze er niet onderuit komt, dus ze doet dr jas aan.
En ja natuurlijk heb ik hier ook wel eens een kind dat dwars is, maar het helpt niet als je zelf boos en ongeduldig wordt, sterker nog..dan bereik ik het tegenovergestelde.
En je vrouw die huilend boven op bed gaat liggen als de kinderen vervelend zijn? :|W

Waarom moeten die kinderen trouwens uberhaupt perse mee naar eoa bedrijfsuitje als ze alletwee ziek zijn?
pi_90257210
Wedstrijdje jasaantrekken.
Dat doe ik met peuter/kleuters in de winkel.
Ik snap wel dat je dat niet met alles kunt doen, maar soms kan het wel.

Succes met het grut.
pi_90260760
Ik straf ook niet maar ik vraag ook niet of Milou haar jas aan wil trekken, ik deel het haar gewoon mee, weigert ze, dan doe ik haar jas wel aan :+ Stopt ze snel haar halve lego-verzameling nog in haar zakken dan haal ik die er weer uit en gooi ze voor haar beleving weg ( doe ze snel achter de keukendeur :P) Verder begrijp ik Tinny wel net zoals ik andere ouders begrijp die hier stoom komen afblazen, ook al lijkt het soms helemaal nergens over te gaan (heb ik soms voor mezelf dat als ik het achteraf bekijk het toch niet zo erg was, maar op dat moment wel). Was het topic niet bedoeld om gewoon even van je af te kunnen schrijven zonder gelijk op je opvoed-skills afgerekend te worden?
pi_90261121
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Was het topic niet bedoeld om gewoon even van je af te kunnen schrijven zonder gelijk op je opvoed-skills afgerekend te worden?
Ja tuurlijk, maar als je steeds weer dezelfde toon in iemand zn post leest..ook buiten het stoom afblaastopic...
pi_90261884
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar als je steeds weer dezelfde toon in iemand zn post leest..ook buiten het stoom afblaastopic...
ik weet niet wat tinny buiten dit topic post :) Ging me meer om de algemeenheid van dit topic. Nu durf ik bijna niet meer te posten als buitenstaander met de achteraf meest stomme dingen. Behalve de laatste dan, want ik kan er nog steeds pissig om wordn ;)
pi_90275067
Mwoa als je terugleest dan zul je vrijwel nooit zien dat er iemand veroordeeld werd om zijn post hier ;)
pi_90275282
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ik ben wel consequent iig! :') en man!
pi_90307258
quote:
Op woensdag 22 december 2010 06:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mwoa als je terugleest dan zul je vrijwel nooit zien dat er iemand veroordeeld werd om zijn post hier ;)
i know, ik post al wat topics mee :P (Alleen onder SeaOfLove, ik wissel af en toe van username ;))
pi_90308044
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat zou ergens op slaan als de mensen die reageren geen verstand van zaken hebben. Nu is het toevallig zo dat deze mensen allemaal kinderen hebben, vaak al uit die leeftijd. dus dat zijn gewoon ervaringsdeskundigen. :D

Nou moet je dit niet verkeerd opvatten hoor... Maar dat iemand kinderen heeft, wil nog niet meteen betekenen dat die iemand alle wijsheid over kinderzaken in pacht heeft.
Ik werk in de kinderopvang en heb zelf een kind, maar je hoort mij niet beweren dat ik een ervaringsdeskundige ben.

Persoonlijk was ik er eerst naartoe gereden, met jassen in de achterbak. En dan, als ik er ben:
'jongens, kijk eens naar buiten naar al die sneeuw? weet je wat wij gaan doen?.......'
:)

[ Bericht 62% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 22-12-2010 21:37:14 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_90355716
Ik: Eet smakelijk! :)
Nune: Ik heb geen honger voor soep. :{
Ik: Ja haha, en wel in chocola zeker? :)
Nune: Ik wil geen soep! :(
Ik: Dus wel, je eet het gewoon :)
Nune: Ik schop in jouw PIK! :D
Ik: :{
Tigran: :D
Ik: Wat zei je daar? :o
Nune: Ik schop in jouw pik! :D
Ik: PARDON??? :(
Tigran: Ze schopt in jouw pik! :D :D
Ik: Waar heb je dat geleerd? :o
Nune: (scheve blik naar Tigran) Uh...in de klas O-)
Tigran: En ook een beetje van mij! *)
Vriendlief: (schuift ook aan) Waarom kijk je zo boos schat? :?
Ik: Nune zei "Ik schop in jouw pik!" :(
Vriendlief: Wat is een pik? :? (dat soort woorden leren ze je niet op de inburgeringscursus)
Tigran: Dat is een lul. *)
Nune: Lul! :D
Vriendlief: Loel? :?
Ik: Laat maar. ;(
Vriendlief: Ooh, lul! :o
Nune & Tigran: :D :D :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_90358167
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik: Eet smakelijk! :)
Nune: Ik heb geen honger voor soep. :{
Ik: Ja haha, en wel in chocola zeker? :)
Nune: Ik wil geen soep! :(
Ik: Dus wel, je eet het gewoon :)
Nune: Ik schop in jouw PIK! :D
Ik: :{
Tigran: :D
Ik: Wat zei je daar? :o
Nune: Ik schop in jouw pik! :D
Ik: PARDON??? :(
Tigran: Ze schopt in jouw pik! :D :D
Ik: Waar heb je dat geleerd? :o
Nune: (scheve blik naar Tigran) Uh...in de klas O-)
Tigran: En ook een beetje van mij! *)
Vriendlief: (schuift ook aan) Waarom kijk je zo boos schat? :?
Ik: Nune zei "Ik schop in jouw pik!" :(
Vriendlief: Wat is een pik? :? (dat soort woorden leren ze je niet op de inburgeringscursus)
Tigran: Dat is een lul. *)
Nune: Lul! :D
Vriendlief: Loel? :?
Ik: Laat maar. ;(
Vriendlief: Ooh, lul! :o
Nune & Tigran: :D :D :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet dom.

Maar: ik moest lachen :@
  donderdag 23 december 2010 @ 20:21:54 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90358189
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Nou moet je dit niet verkeerd opvatten hoor... Maar dat iemand kinderen heeft, wil nog niet meteen betekenen dat die iemand alle wijsheid over kinderzaken in pacht heeft.
Ik werk in de kinderopvang en heb zelf een kind, maar je hoort mij niet beweren dat ik een ervaringsdeskundige ben.

Persoonlijk was ik er eerst naartoe gereden, met jassen in de achterbak. En dan, als ik er ben:
'jongens, kijk eens naar buiten naar al die sneeuw? weet je wat wij gaan doen?.......'
:)
Die mensen wegzetten als de beste stuurlui die aan wal staan is wel even iets anders dan dat mensen hier beweren alle wijsheid over kinderzaken in pacht te hebben.

@mwana: Ik heb er natuurlijk geen verstand van, en de beste stuurlui staan aan wal, en aan in het verleden behaalde resultaten kunnen geen rechten worden ontleend, maar ik zou geloof ik niet straffen voor verboden woorden. dan worden ze zó beladen denk ik. :{ Ik volsta met (zeer vaak herhalen :') ) dat ik zulke woorden niet vind passen bij kinderen, en ze dus ook niet uit hun mond mogen komen. Maar doordat ze me niet op de kast krijgen ermee verliest het ook zijn kracht ofzo.

Maar nogmaals, dat werkt hier.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90358482
ik moest ook lachen :D

mwana: bij een gezin waar ik vaak oppaste zeiden ze dat je, als je zulke woorden wilde gebruiken, het maar even op de gang moest doen omdat ze het niet wilde horen. Op zich een goed idee (want op de gang lul gaan zeggen doet geen kind) maar bij dat bewuste jongetje hielp het verder niet heel erg veel :P Verder helpt negeren ook wel denk ik, er niet een te groot issue van maken. Ze doen het namelijk vooral om de reactie die er vaak op volgt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_90358621
mijn moeder had de gewoonte om vieze woorden er met zeep uit te wassen. wellicht geen kindvriendelijke methode, maar het werkt als een speer }:|
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90360811
Mwana :o _O- _O-

:@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90361609
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_90361748
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik twijfel tussen keihard negeren en even goed straffen, dus deel vooral uw ervaringen! Ik ben vooral bang dat mevroi deze taal een keertje uitslaat op school en ons gezinnetje terstond in de categorie "sociaal zwak" verdwijnt bij de juf :')
Oh en ik doe dus vaak een combi van beiden... Ik stem mijn reactie per kind af...
pi_90361776
Ik heb eens gelezen ( :P ) dat het helpt om er juist heel luchtig over te doen en kinderen aan tafel de opdracht te geven zo veel mogelijk vieze woorden te roepen. Dat is de eerste keren leuk en spannend, maar na een tijdje is het "zucht" :O
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90362235
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ben ik nou de enige die het niet de moeite waard vind om ruzie te gaan maken over simpele dingen als mutsen of sjaals, of eigenlijk kleding in het algemeen?
ik maak me er nooit druk over. Heb wel inmiddels door dat je als je alleen bent 1 kind per keer moet doen. Dus eerst de jongste en die alvast vastzetten in het autostoeltje, daarna naar binnen en kind 2 voorzien van kleding en in auto zetten.

Als de schoenen aanzitten is het makkelijk. Willen ze geen schoenen aan? Dan slofsokken of laarzen of snowboats , ze kiezen maar en ik neem de schoen van mijn keuze mee en wissel het wel op de plaats van bestemming.

Als de schoenen aanzitten jas aan. Als ze dat niet willen hebben ze pech en trek ik de jas zelf wel bij het kind aan en daarna muts op als ze dat willen en anders maar niet en in de auto.

Dat werkt eigenlijk redelijk goed, al zijn we wel altijd minimaal 15 minuten te laat omdat er altijd wel wat tussenkomt zoals een poepluier.
pi_90362841
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En je vrouw die huilend boven op bed gaat liggen als de kinderen vervelend zijn? :|W
Zijn vrouw is zwanger. Nu zal ik uitkijken met wat ik zeg als man zijnde, dus laat ik maar niets over zwangere vrouwen roepen, maar het is best goed om even afstand te nemen als het je te hoog zit en het even aan je partner overlaat.
  donderdag 23 december 2010 @ 23:53:59 #177
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90370478
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef richardrahl het volgende:

[..]

Zijn vrouw is zwanger. Nu zal ik uitkijken met wat ik zeg als man zijnde, dus laat ik maar niets over zwangere vrouwen roepen, maar het is best goed om even afstand te nemen als het je te hoog zit en het even aan je partner overlaat.
Maar de grote vraag blijft natuurlijk: huilde ze om het gedrag van de kinderen, of om het gedrag van haar man... O-)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90381623
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Kim leert zulke soortige taal juist op school. Niet van de juf he ;)
Ik heb het idee dat er 1 jongetje is die weet dat Kim er direct mee doorgaat als hij het zegt. Die vind dat prachtig. Ze zegt trouwens tegen iedereen kutkind en poep dit en poep dat. Dat is nu leuk. Ik zeg er meestal 1x iets van en als ze het nog eens zegt dat ik niet meer op haar reageer totdat ze het normaal zegt. Werkt best goed.
Bij de dagbehandeling zegt ze zulke dingen ook, ik zal eens vragen hoe ze daar op reageren.
pi_90463695
Kutsneeuw, kutgladheid, kutglijpartij, kutkrommevelgopdeauto.....

Dus geen kerstdiner, maar thuis uit de wok :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90463973
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb eens gelezen ( :P ) dat het helpt om er juist heel luchtig over te doen en kinderen aan tafel de opdracht te geven zo veel mogelijk vieze woorden te roepen. Dat is de eerste keren leuk en spannend, maar na een tijdje is het "zucht" :O
Dat hebben mijn ouders vroeger bij ons gedaan. die waren het zo zat dat we 10 minuten de tijd hadden om alle vieze/scheldwoorden die we kenden te roepen. we waren na een minuut stil, niets aan inderdaad als het mag!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')