abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88869547
quote:
Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Misschien is er ook een online kippenhok-effect :o
Als je een groep vrouwen op 1 kantoor zet zijn ze na een paar maanden ook allemaal tegelijk aan de rooie klats.
kippen :r die rottokkie's leggen ookal geen eieren meer :(
pi_88869637
rooie klats klinkt eng btw :')
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:36:11 #53
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_88893771
Wat blijft het ook een heerlijk topic zeg..
:')
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Jubileum moderator vrijdag 19 november 2010 @ 12:20:52 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_88897074
Whaha Mwana _O-
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_88920187
Hihihihi... ik moest weer lachen :@
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:39:41 #56
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_89233564
Vandaag weer een mooie, stomige dag...

Door een vervelend incident gisteravond (ga ik verder even niet op in, was niet kind-gerelateerd) lagen de oudste twee véél later in bed dan normaal. Vanmorgen evengoed normale tijd wakker en moemoemoe... De oudste had een pieten-klauterfeest dus die was een paar uur onder de pannen en gedurende die tijd sleepten we de jongsten mee door de stad. Gelukkig dat we de kinderwagen nog hadden, want veel gelopen is er niet...

Weer thuis begon het feest, door de moeheidsfactor was het constant mot met elkaar waarbij ik de hele dag als rijdende rechter in de weer geweest ben om kleine, zinloze kinderconflictjes op te lossen.

Naar mate de dag vorderde werd het niet beter... de oudste liep tegen me te schreeuwen (detail: ik heb nogal last van tinnitus en hyperacusis, dat geschreeuw doet létterlijk zeer in mijn oren...), de middelste liep de jongste spaanse peper te voeren, die liep weer om melk te bleren omdat haar mond in brand stond. Vervolgens gaat er wat mis met het drinken waardoor ze even nieuwe kleren nodig had (gebeurt wel vaker) waarop de oudste zijn kans greep om een aanslag te doen op de pan met gehaktballetjes die ik voor het avondeten aan het maken was.

Om dat vervolgens glashard, met hamsterwangen, te ontkennen... Maar goed: het eten ging weer redelijk, ik heb ze met zijn drieen tegelijk onder de douche gezet (en ben er achter gekomen dat dat inmiddels eigenlijk niet meer past) en op een redelijke tijd in bed gekregen.

Morgen beter. Vast.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_89236029
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef Beelzebufo het volgende:
de middelste liep de jongste spaanse peper te voeren, die liep weer om melk te bleren omdat haar mond in brand stond.
_O-

Mag ik nog blij zijn dat die van mij de kleine vandaag voerde met spaarpunten van Douwe Egberts :')
  Jubileum moderator zondag 28 november 2010 @ 09:24:28 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_89249032
Hahahahaha!! Heerlijk dit Beelze _O-
Eva ♥ en Iris ♥
pi_89249093
quote:
...

Om dat vervolgens glashard, met hamsterwangen, te ontkennen...
...
Ach gos _O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89254002
Beelze: oO/
  zondag 28 november 2010 @ 16:46:28 #61
206640 Beelzebufo
pi_89260512
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Beelze: oO/
De 'decemberstress' zal ook niet meehelpen in het gedrag...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_89260674
Die ruzietjes komen me véél te bekend voor...

Leuk geschreven Beelzebufo :D en hier gaan ze tegelijk met z'n drieën in bad, dat past ook niet eigenlijk... maar de eerste vijf minuten gaat het altijd goed, en dan zijn ze toch zo goed als schoon, toch? :P
pi_89274954
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

De 'decemberstress' zal ook niet meehelpen in het gedrag...
Inderdaad niet zeg. Ik ben die hele Goedheiligman al weer kotsbeu :r
Dit hele weekend had ik gewoon 2 strontchagrijnige trollen rondlopen. Wellesnietes, elkaar de hoofdjes inrammen met nieuw verkregen speelgoed, "leuke" grapjes ("Mama, Nune heeft bloed uit haar oor!....Grapje!... :D ") en om alles stampvoeten en janken. Echt, Sint moet uitkijken dat hij de Kerst nog haalt hier :(
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89289320
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:48 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Inderdaad niet zeg. Ik ben die hele Goedheiligman al weer kotsbeu :r
Dit hele weekend had ik gewoon 2 strontchagrijnige trollen rondlopen. Wellesnietes, elkaar de hoofdjes inrammen met nieuw verkregen speelgoed, "leuke" grapjes ("Mama, Nune heeft bloed uit haar oor!....Grapje!... :D ") en om alles stampvoeten en janken. Echt, Sint moet uitkijken dat hij de Kerst nog haalt hier :(
Hier valt dat gelukkig mee. Maar als ik meer kroost zou hebben, zou het wellicht anders lopen...

K*tgeintje idd, van dat bloed uit dat oor... Not done... :*
  maandag 29 november 2010 @ 14:21:55 #65
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89296940
Hier gaan ze vaak met zijn 2'en in bad en dat eindigt ook standaard met ruzie, huilen en een boze papa of mama. Een simpele oplossing zou zijn om ze alleen onder de douche of in bad te laten gaan. Maar als ik er eentje in bad heb, springt de ander er gezellig bij en bezweren ze me dat ze nu echt geen ruzie zullen maken. Als engeltjes zo lief kijken ze me aan. Ach toe, mama......

En als ik vervolgens toch maar toegeef uit een idealistisch, utopisch wereldbeeld, is het 15 minuten later weer oorlog :(

Echt, mijn wereldbeeld is zo dringend aan vervanging toe.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89564359
Nou, het is weer voorbij. Vanmiddag om een uur of 16:00 lichtte de Sint zijn hielen. Ironisch genoeg was mijn autistische ADHD-klantje nog het beste te hanteren, die vind het allemaal wel leuk met die kadootjes, maar niet spannend. De andere twee braken de laatste dagen de tent compleet af.

Tigran (7) ging van pure spanning maar rondjes rennen en Nune (net 4) verstopte zich bij elke hint naar Piet of Sint onder de kast. Die heeft het hele bezoek van de Goedheiligman ook met haar gezicht in mijn oksel geprakt gezeten. Dit is overigens genetisch bepaald want ik kon als kleuter ook totaal niet omgaan met deze periode. Mijn moeder is ooit weleens met me naar de dokter gegaan omdat ik grijs uitsloeg en weigerde te praten :')

Klokslag 7 lagen ze in bed, en geen seconde later. :Y
pi_89564754
way to go Mwana :D ik heb hier vrijdag behoorlijk wat stoom afgeblazen, Milou mocht zich maar wat gelukkig prijzen dat ze na school naar haar vader ging

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2010 21:31:36 ]
pi_89565493
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
way to go Mwana :D ik heb hier vrijdag behoorlijk wat stoom afgeblazen, Milou mocht zich maar wat gelukkig prijzen dat ze na school naar haar vader ging
Haha, heeft die een beter stel zenuwen dan? Echt he, als het zo doorgaat sta ik het tuig over een jaar of 10 uit te leggen dat mama tegenwoordig altijd een kegel heeft door hun schuld :')
pi_89566051
quote:
Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Haha, heeft die een beter stel zenuwen dan? Echt he, als het zo doorgaat sta ik het tuig over een jaar of 10 uit te leggen dat mama tegenwoordig altijd een kegel heeft door hun schuld :')
Milou vertoont stiekem gedrag en als ik ergens een hekel aan heb is dat t wel :( En daarbij nog zo brutaal en vooral uitdagend als ik weet niet wat -O- Van de week zat ze te klieren met de tv voor de duizendste keer, wilde haar een pets op haar vingers geven en ze trekt op tijd haar tengels weg en zegt hooghartig: MIS! HAHA! JAMMER! en op de koop toe steekt ze ook nog haar tong uit :(
pi_89566305
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Milou vertoont stiekem gedrag en als ik ergens een hekel aan heb is dat t wel :( En daarbij nog zo brutaal en vooral uitdagend als ik weet niet wat -O- Van de week zat ze te klieren met de tv voor de duizendste keer, wilde haar een pets op haar vingers geven en ze trekt op tijd haar tengels weg en zegt hooghartig: MIS! HAHA! JAMMER! en op de koop toe steekt ze ook nog haar tong uit :(
Oh ja stiekem gedoe vind ik ook vreselijk...
Maar dat bijdehante gedoe kan ik zelf wel stiekem om lachen. Vanavond tijdens het eten corrigeerde mijn vriend Tigran, en die geeft hem ijskoud zo'n pratend handje van blabla. Hij is normaal niet zo scherp dus ik vind dat ergens prachtig (maar hij kreeg wel meteen een tweede correctie natuurlijk, want het hoort niet)..
pi_89566650
oh en waarom ik zo pissed was vrijdag: ik ging onder het bed opruimen en daar lag dus een lege zak met kikkers en muizen met wikkels erbij. Eerder in de week had ik haar ziek moeten melden op school want mevrouw was misselijk en ik maar kots ruimen. Rara, hoe zou dat nou komen :') Heb de vrouw van haar vader opgebeld om te vertellen en daar blijkt dus ook dat ze een loopje met iedereen neemt. Ze heeft daar gewoon een hele week haar schoen niet mogen zetten. Milou was brutaal tegen haar de vrouw van haar vader, zij zegt er wat van en in reactie daarop steekt Milou haar tong uit en tackeld haar halfzusje van 4jr die net langs kwam lopen :o Afgelopen donderdag mocht Milou ook al niet mee zwemmen op school omdat ze brutaal was tegen de juf... zuchttt
pi_89567133
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en waarom ik zo pissed was vrijdag: ik ging onder het bed opruimen en daar lag dus een lege zak met kikkers en muizen met wikkels erbij. Eerder in de week had ik haar ziek moeten melden op school want mevrouw was misselijk en ik maar kots ruimen. Rara, hoe zou dat nou komen :') Heb de vrouw van haar vader opgebeld om te vertellen en daar blijkt dus ook dat ze een loopje met iedereen neemt. Ze heeft daar gewoon een hele week haar schoen niet mogen zetten. Milou was brutaal tegen haar de vrouw van haar vader, zij zegt er wat van en in reactie daarop steekt Milou haar tong uit en tackeld haar halfzusje van 4jr die net langs kwam lopen :o Afgelopen donderdag mocht Milou ook al niet mee zwemmen op school omdat ze brutaal was tegen de juf... zuchttt
:o Als ze ouder was geweest had ik gesuggereerd dat haar hormonsters opspeelden maar oeh, dit klinkt naar een pittig meidje :o
pi_89567161
quote:
Op zondag 5 december 2010 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh ja stiekem gedoe vind ik ook vreselijk...
Maar dat bijdehante gedoe kan ik zelf wel stiekem om lachen. Vanavond tijdens het eten corrigeerde mijn vriend Tigran, en die geeft hem ijskoud zo'n pratend handje van blabla. Hij is normaal niet zo scherp dus ik vind dat ergens prachtig (maar hij kreeg wel meteen een tweede correctie natuurlijk, want het hoort niet)..
maar dat is ook tot op zekere hoogte gewoon leuk, zeker ook als je het niet verwacht. Maar in combi met stiekem en brutaal zijn.... Tijdje geleden zat ik ook met mijn handen in t haar en vervloekte ik het downsyndroom tot mijn moeder zei: dit heeft niks met down te maken, de dame begint met pré-puberen. Ik vind het allemaal nog maar moeilijk voor te stellen. Tijd voor een nieuwe fase waar ik ook weer zal moeten veranderden/aanpassen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2010 22:09:18 ]
pi_89567387
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

maar dat is ook tot op zekere hoogte gewoon leuk, zeker ook als je het niet verwacht. Maar in combi met stiekem en brutaal zijn.... Tijdje geleden zat ik ook met mijn handen in t haar en vervloekte ik het downsyndroom tot mijn moeder zei: dit heeft niks met down te maken, de dame begint met pré-puberen. Ik vind het allemaal nog maar moeilijk voor te stellen. Tijd voor een nieuwe fase waar ik ook weer zal moeten veranderden/aanpassen :)
Dus toch :o Hormonsters!
pi_89567880
quote:
Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dus toch :o Hormonsters!
we waren tegelijk met onze berichtjes, ik ben alleen erg traag door inet met foon. Maar blijkbaar dus. Jij opperde t dus net en mijn moeder ook. Nu nog een manier om er mee leren om te gaan :') Ik ben in ieder geval blij dat t niet aan mij ligt aangezien ze bij haar vader en op school ook zo is. Verder is ze gewoon ook natuurlijk het liefste meisje wat er is O+ Maar hier blaas ik even wat stoom af voor de mindere momenten :P
pi_89569098
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

we waren tegelijk met onze berichtjes, ik ben alleen erg traag door inet met foon. Maar blijkbaar dus. Jij opperde t dus net en mijn moeder ook. Nu nog een manier om er mee leren om te gaan :') Ik ben in ieder geval blij dat t niet aan mij ligt aangezien ze bij haar vader en op school ook zo is. Verder is ze gewoon ook natuurlijk het liefste meisje wat er is O+ Maar hier blaas ik even wat stoom af voor de mindere momenten :P
Blijven blazen, hebben wij wat te lezen en jij even wat lucht hopelijk. Het klinkt niet mals in ieder geval...hoewel je zelf ook gelukkig blijft zien wat een schatje ze óók is.
pi_89578882
TUUUUUUUT

Ja, het was een druk weekend, ja, ze zijn moe en ja het is allemaal logisch. Heus!

Beiden een boel cadeautjes gekregen, passend bij leeftijd en ze vinden ze écht heel tof.
Leander gaat 2 CM van Florian af zitten spelen en gaat volledig uit zijn plaat als Florian zijn speelgoed dan pakt... Leander pakt spullen van Florian af en vice versa.
Leander gaat bij de salontafel staan spelen en úitgerekend vandaag leert Florian hoe hij bij de salontafel moet gaan staan :X
Florian valt om, ik ga erheen, troosten, Leander stort zich dramatisch ter aarde en begint ook te brullen }:|
Ik denk: beetje extra aandacht voor Leander zou goed zijn, parkeer Florian in de box en wil met Leander zijn spoor gaan helpen.
NEEEE! LEEEJANDER CADEAU MAMA NIET MEE PELEN! :'(
Ok, dan niet, ga ik wel wat anders doen.
Leander, krijgt het met het spoor niet voor elkaar *brul* wil ik helpen *brul* probeert het zelf *brul*
hmmmz

Weet je wat, ik ga stofzuigen, dat vinden ze beiden leuk :? en het moet hoognodig gebeuren na gisteren.
Stofzuiger aan *Leander doet hem weer uit }:| * ik doe hem weer aan... Leander rolt het snoer weer op...
Ik rol het snoer weer uit. Ga stofzuigen, heel even rust.
Leander zegt: 'mij moete niet drinken' en keert zijn beker om op de bank....

Had ik al gezegd dat ik ongesteld was? En ook moe ben na een weekend vol opa's en oma's? En dat Florian ook weer ziek is en dus jengelt? Ow en dat de kat letterlijk om de 5 minuten naar buiten en dan toch maar weer naar binnen wil?

Hmmmmm... eens kijken hoe we vandaag doorkomen :+
pi_89580975
quote:
3s.gif Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef freecell het volgende:
TUUUUUUUT

Ja, het was een druk weekend, ja, ze zijn moe en ja het is allemaal logisch. Heus!

Beiden een boel cadeautjes gekregen, passend bij leeftijd en ze vinden ze écht heel tof.
Leander gaat 2 CM van Florian af zitten spelen en gaat volledig uit zijn plaat als Florian zijn speelgoed dan pakt... Leander pakt spullen van Florian af en vice versa.
Leander gaat bij de salontafel staan spelen en úitgerekend vandaag leert Florian hoe hij bij de salontafel moet gaan staan :X
Florian valt om, ik ga erheen, troosten, Leander stort zich dramatisch ter aarde en begint ook te brullen }:|
Ik denk: beetje extra aandacht voor Leander zou goed zijn, parkeer Florian in de box en wil met Leander zijn spoor gaan helpen.
NEEEE! LEEEJANDER CADEAU MAMA NIET MEE PELEN! :'(
Ok, dan niet, ga ik wel wat anders doen.
Leander, krijgt het met het spoor niet voor elkaar *brul* wil ik helpen *brul* probeert het zelf *brul*
hmmmz

Weet je wat, ik ga stofzuigen, dat vinden ze beiden leuk :? en het moet hoognodig gebeuren na gisteren.
Stofzuiger aan *Leander doet hem weer uit }:| * ik doe hem weer aan... Leander rolt het snoer weer op...
Ik rol het snoer weer uit. Ga stofzuigen, heel even rust.
Leander zegt: 'mij moete niet drinken' en keert zijn beker om op de bank....

Had ik al gezegd dat ik ongesteld was? En ook moe ben na een weekend vol opa's en oma's? En dat Florian ook weer ziek is en dus jengelt? Ow en dat de kat letterlijk om de 5 minuten naar buiten en dan toch maar weer naar binnen wil?

Hmmmmm... eens kijken hoe we vandaag doorkomen :+
Ik heb een idee: bind snoep plus een kaarsje op de kat en zeg tegen de jongens dat wie de kaars uit weet te blazen het snoep krijgt.
Gevolg:
• kat blijft zeker weten buiten
• kinderen zijn na het achter de kat aan jagen te moe om te zeuren en zijn even beziggehouden
• levert mooie plaatjes op

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 december 2010 @ 11:52:48 #79
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89581241
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb een idee: bind snoep plus een kaarsje op de kat en zeg tegen de jongens dat wie de kaars uit weet te blazen het snoep krijgt.
Gevolg:
• kinderen zijn na het achter de kat aan jagen te moe om te zeuren en zijn even beziggehouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende posting:

• kat brand huis af
• dierenarts is stikduur
• kinderen lopen te jengelen want het is koud buiten en de kat is het snoep kwijtgeraakt
• mijn tenen zijn bevroren :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89582796
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Volgende posting:

• kat brand huis af
• dierenarts is stikduur
• kinderen lopen te jengelen want het is koud buiten en de kat is het snoep kwijtgeraakt
• mijn tenen zijn bevroren :(
100% accuraat waarschijnlijk _O-
Ze gaan nu wel weer even gelukkig...
pi_89586563
Heerlijk om die verhalen hier te lezen, onderstaande herken ik nog wel uit mijn eigen jeugd.

quote:
Om dat vervolgens glashard, met hamsterwangen, te ontkennen...
Toen ik een jaar of 4 was, had ik een keer een ongelukje op de wc, ik had op de bril gepoept! :D Maar dat gaan we als 4 jarige natuurlijk niet zelf opruimen :{w , dus gewoon weer op de bank gaan zitten lezen. Het volgende wat ik me nog herinner is mijn ouders die over mij heen gebogen staan, en vragen van wie die drol op de bril is. Nog maanden volgehouden met ontkennen dat die echt niet van mij was 8-)
  maandag 6 december 2010 @ 14:52:17 #82
206640 Beelzebufo
pi_89587554
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gevolg:

SPOILER
Wij hebben twéé katten thuis.
- Kat 1: "Pak dat verdraaide snoep en blaas die stomme kaars uit, dan kan ik weer verderslapen"
- Kat 2: Zorgt dat mijn woonplaats binnenkort bekend is als Enschede-2 door allle huizen in de buurt aan te steken onder het achterlaten van een spoort van smeulend snoepgoed.

Hoe de kinderen er op zullen reageren is een beetje onvoorspelbaar, het varieert hier dagelijks tussen een kattenklopjacht en lekker op de bank zitten met het beest op schoot...
pi_89690610
Nou, en toen moest de kerstboom opgezet worden. Sfeer gegarandeerd natuurlijk, vrehede op aahaarde.

Het begon al dat we witlof aten en dat bliefden ze niet. Ik nog vrolijk doen van: "En nu lekker snel de bordjes leeg want dan komt de kerstboom!" :D
Een half uur later zat ik nog met twee chagrijnige koppen aan tafel. Ik weer: "Komop, we moeten ook nog de hoek opruimen voor de boom!" :D
"Ja, begin jij maar vast!" zei Kerstmonster 1. Na een kleine uitbarsting van mijn kant ("En dat speelgoed is van jou en had daar in de eerste plaats al niet moeten liggen slingeren!") ging het al iets sneller met de witlof. Kokkend en wel de eindstreep gehaald.

De boom van zolder gehaald, elk van de twee een eerlijk deel plastic ballen toebedeeld ("Ik doe straks de glazen wel, niet aankomen he?") was er binnen 3 minuten een rel aan de gang omdat Kerstmonster 1 Kerstmonster 2 alleen ballen aan de achterkant liet ophangen ("Da's toch eerlijk, ieder de helft?!") Ik ondertussen in gevecht met die klerelampjes ("Volgend jaar ruim ik ze echt netjes op") en op mijn nieuwe kerstsloffen op de vensterbank balancerend bijna door het raam tiefen.

Rel nummer twee ging over wie de piek mocht doen en nummertje drie barstte los toen Kerstmonster 1 wel even ging helpen met de glazen ballen, ze prompt liet vallen ("Ik zeg toch sorry!") en Kerstmonster 2 over de scherven heen stampte ondanks mijn instructie ("Niet be-we-gen") terwijl ik de stofzuiger haalde.

Waar is de Glühwein?
  woensdag 8 december 2010 @ 20:24:03 #84
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89692231
:D
Ik had er bij willen zijn. Hier verdwijnt manlief met de kinderen stilletjes als ik met de kerstboom bezig ben. Hij komt pas weer tevoorschijn als ik echt halfhuilend roep dat hij moet komen helpen met die lampjes. En pas na dat overgavemoment aan mijn kant durven de kinderen ook de kerstboom vol te hangen met echt alleen maar onbreekbare frutsels en knuffels. Ha, ik heb mijn les geleerd wat betreft de combinatie breekbaar en kerstboom }) , zo slim ben ik dan weer wel. Het is alleen jammer dat mijn kerstboom nooit wordt zoals hij in mijn sfeerdromen is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89692444
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik had er bij willen zijn. Hier verdwijnt manlief met de kinderen stilletjes als ik met de kerstboom bezig ben. Hij komt pas weer tevoorschijn als ik echt halfhuilend roep dat hij moet komen helpen met die lampjes.
_O-
quote:
En pas na dat overgavemoment aan mijn kant durven de kinderen ook de kerstboom vol te hangen met echt alleen maar onbreekbare frutsels en knuffels. Ha, ik heb mijn les geleerd wat betreft de combinatie breekbaar en kerstboom }) , zo slim ben ik dan weer wel. Het is alleen jammer dat mijn kerstboom nooit wordt zoals hij in mijn sfeerdromen is.
Ja maar ja maar dit waren de laatste twee overlevende balletjes alleen nog.
Nou ja, probleem ook opgelost he? Volgend jaar geen knapperige vloer meer! :D
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:31:13 #86
206640 Beelzebufo
pi_89800499
Stoomafblaas meets Kinderpraatjes:

Roos (3) wilde haar 'Ventkalender'. Nou is het een echt meisjes-meisje, maar om haar nou een mannelijke pin-up kalender te geven? Het bleek dus de 'Advent' kalender te zijn, ze mocht vakje 11 openpeuteren en het daaronder aanwezige chocolaatje nuttigen.

Samen zochten we uit waar "11" zat en het grote gepeuter begon. Ik liet haar (ja, stom) even een paar tellen in haar eentje prutten, kom terug, álle vakjes open, álle choco weg, roos schuldigchocoladebruin van haar blonde kruin tot haar rode sokjes... Ding leeg dus...

Ik probeerde haar nog uit te leggen dat het op die manier écht niet eerder kerst wordt, maar de enige reactie die ik kreeg was ...
pi_89807283
Whehehehe! _O-
pi_89807327
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef Beelzebufo het volgende:
...

_O-
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:15:38 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89808700
  zondag 12 december 2010 @ 12:16:40 #90
206640 Beelzebufo
pi_89828383
Zit nu met een ziek kind... En dat kind hangt al de hele morgen op de bank met Dora op de televisie...

Is er een straf te bedenken die wreed genoeg is voor de makers van dat programma?? Hoe kan je nou toch gofted een kwartier lang vullen met propaganda voor plakband??? En waarom schieten ze die 'Boots' niet af? Stomme beest loopt écht in zeven sloten tegelijk...

- Zeg 'Kaart'
- Zeg 'Kaart'
- Zeg 'Kaart'
- Zing maar mee: "We gaan eerst over de wallen, dan over de zeedijk en daarna naar de Prins Hendrikkade". Zing maar mee! Zing maar mee! ...Ik zie de wallen niet, zie jij ze??

Etc. etc. etc.

Het lijkt me een mooie gelegenheid om de :r weer eens te gebruiken...
pi_89828439
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:16 schreef Beelzebufo het volgende:
Zit nu met een ziek kind... En dat kind hangt al de hele morgen op de bank met Dora op de televisie...

Is er een straf te bedenken die wreed genoeg is voor de makers van dat programma?? Hoe kan je nou toch gofted een kwartier lang vullen met propaganda voor plakband??? En waarom schieten ze die 'Boots' niet af? Stomme beest loopt écht in zeven sloten tegelijk...

- Zeg 'Kaart'
- Zeg 'Kaart'
- Zeg 'Kaart'
- Zing maar mee: "We gaan eerst over de wallen, dan over de zeedijk en daarna naar de Prins Hendrikkade". Zing maar mee! Zing maar mee! ...Ik zie de wallen niet, zie jij ze??

Etc. etc. etc.

Het lijkt me een mooie gelegenheid om de :r weer eens te gebruiken...
Ik heb dit met de Tweenies. Krijsende, hyperactieve poppen met liedjes vol piepstemmetjes. In de fik ermee! :r
  Jubileum moderator maandag 13 december 2010 @ 12:05:03 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_89868806
Whahahahaha briljant weer :D Adventkalender en de herkenbare vreugde bij Dora :D
Eva ♥ en Iris ♥
pi_89869526
Tweenies.... práát me er niet van. Net als al die mensen die van die stemmen denken te moeten opzetten bij kleine kinderen... Brrr!

Dora... is hier niet echt gekeken. Diego gelukkig ook niet :P

Teletubbies kan ik echt wel hebben.

Zandkasteel vind ik echt gewoon leuk, ook de liedjes! :Y
pi_89886053
het zijn meer dan lichte grijnsjes die in mijn gelaat verschijnen als ik de stukjes van Mwanatabu
lees... zijn ze ook gebundeld?
pi_89892714
behoorlijk bijgelachen hier :@het erge is dat al het stoom afblazen geen enkele zin heeft :7 Ik heb net weer een goed gesprek met de vader van dochter, maar dat is alleen omdat het hem goed uitkomt :') Ik ga gewoon voor de lieve vrede en zeg ja en amen :) Ik ben de ruzie's zo moe :@
pi_89895319
quote:
Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
behoorlijk bijgelachen hier :@het erge is dat al het stoom afblazen geen enkele zin heeft :7 Ik heb net weer een goed gesprek met de vader van dochter, maar dat is alleen omdat het hem goed uitkomt :') Ik ga gewoon voor de lieve vrede en zeg ja en amen :) Ik ben de ruzie's zo moe :@
In je huidige zwangere toestand is het echt geen schande om voor de ''ja schat, nee schat, natuurlijk schat'' methode te gaan ;)
pi_89905452
quote:
Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

In je huidige zwangere toestand is het echt geen schande om voor de ''ja schat, nee schat, natuurlijk schat'' methode te gaan ;)
:o :D Mijn huidige zwangere toestand? :o :D Wat weet jij wat ik niet weet? :P Ik heb een miskraam gehad een tijdje geleden al :) Mijn laatste post had ik het over de vader van mijn dochter, hem noem ik al 8 jaar geen schat meer :P
pi_89906965
Mijn ontzettende excuses meende in Cul te lezen dat je zwanger was! Sorry!

En dat ''nee schat, ja schat'' was sarcastsch bedoeld, meerals op dat moment ''toegeven'' en dan je eigen plan trekken
pi_89907794
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 09:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Mijn ontzettende excuses meende in Cul te lezen dat je zwanger was! Sorry!

En dat ''nee schat, ja schat'' was sarcastsch bedoeld, meerals op dat moment ''toegeven'' en dan je eigen plan trekken
dat is dan behoorlijk lang geleden :P Het was zomer :P na miskraam heb ik nog extra onderzoek gehad om zeker te weten dat er niks achtergebleven was. Ik heb wat baarmoeder-issues :)
pi_89908235
Nogmaals SoL mijn welgemeende excuses! En heel veel sterkte toegewenst.

Ik voel me nu best wel ongemakkelijk, ik ga ff snel een OT verhaaltje typen :')

Voor ik aan mijn verhaaaltje begin wat achtergond info. Ik kom uit een land en een cultuur waar men het erg vies vindt als men honden in huis heeft. Honden horen buiten. Mijn ouders zullen nooit wat eten of drinken bij iemand die een hond in huis heeft. Dit verhaaltje speelt zich in dat land af.

Een van de honden had puppies en mijn vader besloot er mij eentje te geven. Dat was een vergissing :') Het was namelijk voor kleine Mala en pup liefde op het eerste gezicht. We waren vanf het moment dat we elkaar zagen onafscheidelijk. s'Avonds als ik moest gaan slapen, moest pup buiten blijven. Maar het gejank van pup en ik ging zolang door dat er maar een uitzondering werd gemaakt voor mij, pup mocht op mijn kamer slapen.
Op een avond besloot ik om pup met veel pijn en moeite in de prullenbak te duwen :7 Het was al snel bedtijd voor mij, maar ik wilde niet naar bed want pup moest mee. De hele boerderij is ondersteboven gezet om pup te vinden, seizoenswerkers die mee moesten helpen me zoeken etc etc. En ik maar bleren naast die prullenbak natuurlijk :') Omdat ik per se niet weg wilde van de prullenbak, besloot iemand om maar eens in die bak te kijken :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')