kippenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Misschien is er ook een online kippenhok-effect
Als je een groep vrouwen op 1 kantoor zet zijn ze na een paar maanden ook allemaal tegelijk aan de rooie klats.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef Beelzebufo het volgende:
de middelste liep de jongste spaanse peper te voeren, die liep weer om melk te bleren omdat haar mond in brand stond.
Ach gosquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef Beelzebufo het volgende:
...
Om dat vervolgens glashard, met hamsterwangen, te ontkennen...
...
De 'decemberstress' zal ook niet meehelpen in het gedrag...quote:
Inderdaad niet zeg. Ik ben die hele Goedheiligman al weer kotsbeuquote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De 'decemberstress' zal ook niet meehelpen in het gedrag...
Hier valt dat gelukkig mee. Maar als ik meer kroost zou hebben, zou het wellicht anders lopen...quote:Op zondag 28 november 2010 21:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Inderdaad niet zeg. Ik ben die hele Goedheiligman al weer kotsbeu
Dit hele weekend had ik gewoon 2 strontchagrijnige trollen rondlopen. Wellesnietes, elkaar de hoofdjes inrammen met nieuw verkregen speelgoed, "leuke" grapjes ("Mama, Nune heeft bloed uit haar oor!....Grapje!...") en om alles stampvoeten en janken. Echt, Sint moet uitkijken dat hij de Kerst nog haalt hier
Haha, heeft die een beter stel zenuwen dan? Echt he, als het zo doorgaat sta ik het tuig over een jaar of 10 uit te leggen dat mama tegenwoordig altijd een kegel heeft door hun schuldquote:Op zondag 5 december 2010 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
way to go Mwanaik heb hier vrijdag behoorlijk wat stoom afgeblazen, Milou mocht zich maar wat gelukkig prijzen dat ze na school naar haar vader ging
Milou vertoont stiekem gedrag en als ik ergens een hekel aan heb is dat t welquote:Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, heeft die een beter stel zenuwen dan? Echt he, als het zo doorgaat sta ik het tuig over een jaar of 10 uit te leggen dat mama tegenwoordig altijd een kegel heeft door hun schuld
Oh ja stiekem gedoe vind ik ook vreselijk...quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou vertoont stiekem gedrag en als ik ergens een hekel aan heb is dat t welEn daarbij nog zo brutaal en vooral uitdagend als ik weet niet wat
Van de week zat ze te klieren met de tv voor de duizendste keer, wilde haar een pets op haar vingers geven en ze trekt op tijd haar tengels weg en zegt hooghartig: MIS! HAHA! JAMMER! en op de koop toe steekt ze ook nog haar tong uit
quote:Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en waarom ik zo pissed was vrijdag: ik ging onder het bed opruimen en daar lag dus een lege zak met kikkers en muizen met wikkels erbij. Eerder in de week had ik haar ziek moeten melden op school want mevrouw was misselijk en ik maar kots ruimen. Rara, hoe zou dat nou komenHeb de vrouw van haar vader opgebeld om te vertellen en daar blijkt dus ook dat ze een loopje met iedereen neemt. Ze heeft daar gewoon een hele week haar schoen niet mogen zetten. Milou was brutaal tegen haar de vrouw van haar vader, zij zegt er wat van en in reactie daarop steekt Milou haar tong uit en tackeld haar halfzusje van 4jr die net langs kwam lopen
Afgelopen donderdag mocht Milou ook al niet mee zwemmen op school omdat ze brutaal was tegen de juf... zuchttt
maar dat is ook tot op zekere hoogte gewoon leuk, zeker ook als je het niet verwacht. Maar in combi met stiekem en brutaal zijn.... Tijdje geleden zat ik ook met mijn handen in t haar en vervloekte ik het downsyndroom tot mijn moeder zei: dit heeft niks met down te maken, de dame begint met pré-puberen. Ik vind het allemaal nog maar moeilijk voor te stellen. Tijd voor een nieuwe fase waar ik ook weer zal moeten veranderden/aanpassenquote:Op zondag 5 december 2010 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja stiekem gedoe vind ik ook vreselijk...
Maar dat bijdehante gedoe kan ik zelf wel stiekem om lachen. Vanavond tijdens het eten corrigeerde mijn vriend Tigran, en die geeft hem ijskoud zo'n pratend handje van blabla. Hij is normaal niet zo scherp dus ik vind dat ergens prachtig (maar hij kreeg wel meteen een tweede correctie natuurlijk, want het hoort niet)..
Dus tochquote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar dat is ook tot op zekere hoogte gewoon leuk, zeker ook als je het niet verwacht. Maar in combi met stiekem en brutaal zijn.... Tijdje geleden zat ik ook met mijn handen in t haar en vervloekte ik het downsyndroom tot mijn moeder zei: dit heeft niks met down te maken, de dame begint met pré-puberen. Ik vind het allemaal nog maar moeilijk voor te stellen. Tijd voor een nieuwe fase waar ik ook weer zal moeten veranderden/aanpassen
we waren tegelijk met onze berichtjes, ik ben alleen erg traag door inet met foon. Maar blijkbaar dus. Jij opperde t dus net en mijn moeder ook. Nu nog een manier om er mee leren om te gaanquote:
Blijven blazen, hebben wij wat te lezen en jij even wat lucht hopelijk. Het klinkt niet mals in ieder geval...hoewel je zelf ook gelukkig blijft zien wat een schatje ze óók is.quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we waren tegelijk met onze berichtjes, ik ben alleen erg traag door inet met foon. Maar blijkbaar dus. Jij opperde t dus net en mijn moeder ook. Nu nog een manier om er mee leren om te gaanIk ben in ieder geval blij dat t niet aan mij ligt aangezien ze bij haar vader en op school ook zo is. Verder is ze gewoon ook natuurlijk het liefste meisje wat er is
Maar hier blaas ik even wat stoom af voor de mindere momenten
Ik heb een idee: bind snoep plus een kaarsje op de kat en zeg tegen de jongens dat wie de kaars uit weet te blazen het snoep krijgt.quote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef freecell het volgende:
TUUUUUUUT
Ja, het was een druk weekend, ja, ze zijn moe en ja het is allemaal logisch. Heus!
Beiden een boel cadeautjes gekregen, passend bij leeftijd en ze vinden ze écht heel tof.
Leander gaat 2 CM van Florian af zitten spelen en gaat volledig uit zijn plaat als Florian zijn speelgoed dan pakt... Leander pakt spullen van Florian af en vice versa.
Leander gaat bij de salontafel staan spelen en úitgerekend vandaag leert Florian hoe hij bij de salontafel moet gaan staan
Florian valt om, ik ga erheen, troosten, Leander stort zich dramatisch ter aarde en begint ook te brullen
Ik denk: beetje extra aandacht voor Leander zou goed zijn, parkeer Florian in de box en wil met Leander zijn spoor gaan helpen.
NEEEE! LEEEJANDER CADEAU MAMA NIET MEE PELEN!![]()
Ok, dan niet, ga ik wel wat anders doen.
Leander, krijgt het met het spoor niet voor elkaar *brul* wil ik helpen *brul* probeert het zelf *brul*
hmmmz
Weet je wat, ik ga stofzuigen, dat vinden ze beiden leuken het moet hoognodig gebeuren na gisteren.
Stofzuiger aan *Leander doet hem weer uit* ik doe hem weer aan... Leander rolt het snoer weer op...
Ik rol het snoer weer uit. Ga stofzuigen, heel even rust.
Leander zegt: 'mij moete niet drinken' en keert zijn beker om op de bank....
Had ik al gezegd dat ik ongesteld was? En ook moe ben na een weekend vol opa's en oma's? En dat Florian ook weer ziek is en dus jengelt? Ow en dat de kat letterlijk om de 5 minuten naar buiten en dan toch maar weer naar binnen wil?
Hmmmmm... eens kijken hoe we vandaag doorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op maandag 6 december 2010 11:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb een idee: bind snoep plus een kaarsje op de kat en zeg tegen de jongens dat wie de kaars uit weet te blazen het snoep krijgt.
Gevolg:
• kat blijft zeker weten buiten
• kinderen zijn na het achter de kat aan jagen te moe om te zeuren en zijn even beziggehouden
• levert mooie plaatjes opVolgende posting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• kat brand huis af
• dierenarts is stikduur
• kinderen lopen te jengelen want het is koud buiten en de kat is het snoep kwijtgeraakt
• mijn tenen zijn bevroren
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
100% accuraat waarschijnlijkquote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Volgende posting:
• kat brand huis af
• dierenarts is stikduur
• kinderen lopen te jengelen want het is koud buiten en de kat is het snoep kwijtgeraakt
• mijn tenen zijn bevroren
Toen ik een jaar of 4 was, had ik een keer een ongelukje op de wc, ik had op de bril gepoept!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef Beelzebufo het volgende:
Om dat vervolgens glashard, met hamsterwangen, te ontkennen...
quote:Op maandag 6 december 2010 11:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb een idee: bind snoep plus een kaarsje op de kat en zeg tegen de jongens dat wie de kaars uit weet te blazen het snoep krijgt.
Gevolg:
• kat blijft zeker weten buiten
• kinderen zijn na het achter de kat aan jagen te moe om te zeuren en zijn even beziggehouden
• levert mooie plaatjes opWij hebben twéé katten thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Kat 1: "Pak dat verdraaide snoep en blaas die stomme kaars uit, dan kan ik weer verderslapen"
- Kat 2: Zorgt dat mijn woonplaats binnenkort bekend is als Enschede-2 door allle huizen in de buurt aan te steken onder het achterlaten van een spoort van smeulend snoepgoed.
Hoe de kinderen er op zullen reageren is een beetje onvoorspelbaar, het varieert hier dagelijks tussen een kattenklopjacht en lekker op de bank zitten met het beest op schoot...Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik had er bij willen zijn. Hier verdwijnt manlief met de kinderen stilletjes als ik met de kerstboom bezig ben. Hij komt pas weer tevoorschijn als ik echt halfhuilend roep dat hij moet komen helpen met die lampjes.
Ja maar ja maar dit waren de laatste twee overlevende balletjes alleen nog.quote:En pas na dat overgavemoment aan mijn kant durven de kinderen ook de kerstboom vol te hangen met echt alleen maar onbreekbare frutsels en knuffels. Ha, ik heb mijn les geleerd wat betreft de combinatie breekbaar en kerstboom, zo slim ben ik dan weer wel. Het is alleen jammer dat mijn kerstboom nooit wordt zoals hij in mijn sfeerdromen is.
quote:
Ik heb dit met de Tweenies. Krijsende, hyperactieve poppen met liedjes vol piepstemmetjes. In de fik ermee!quote:Op zondag 12 december 2010 12:16 schreef Beelzebufo het volgende:
Zit nu met een ziek kind... En dat kind hangt al de hele morgen op de bank met Dora op de televisie...
Is er een straf te bedenken die wreed genoeg is voor de makers van dat programma?? Hoe kan je nou toch gofted een kwartier lang vullen met propaganda voor plakband??? En waarom schieten ze die 'Boots' niet af? Stomme beest loopt écht in zeven sloten tegelijk...
- Zeg 'Kaart'
- Zeg 'Kaart'
- Zeg 'Kaart'
- Zing maar mee: "We gaan eerst over de wallen, dan over de zeedijk en daarna naar de Prins Hendrikkade". Zing maar mee! Zing maar mee! ...Ik zie de wallen niet, zie jij ze??
Etc. etc. etc.
Het lijkt me een mooie gelegenheid om deweer eens te gebruiken...
In je huidige zwangere toestand is het echt geen schande om voor de ''ja schat, nee schat, natuurlijk schat'' methode te gaanquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
behoorlijk bijgelachen hierhet erge is dat al het stoom afblazen geen enkele zin heeft
Ik heb net weer een goed gesprek met de vader van dochter, maar dat is alleen omdat het hem goed uitkomt
Ik ga gewoon voor de lieve vrede en zeg ja en amen
Ik ben de ruzie's zo moe
quote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In je huidige zwangere toestand is het echt geen schande om voor de ''ja schat, nee schat, natuurlijk schat'' methode te gaan
dat is dan behoorlijk lang geledenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Mijn ontzettende excuses meende in Cul te lezen dat je zwanger was! Sorry!
En dat ''nee schat, ja schat'' was sarcastsch bedoeld, meerals op dat moment ''toegeven'' en dan je eigen plan trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |