abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2011 @ 23:17:11 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90771991
Dat met die namen is niet handig en dat heeft ze toch al gecorrigeerd?
Freecell zelf ziet er geen probleem in, punt is gemaakt, daar hoeft dan toch niet zo over doorgezaagd te worden?

Wat er in Pm's staat lijkt me aardig PRIVÉ, dus dat hoeft hier niet vermeld te worden toch? Over not-done gesproken. ;)
pi_90772260
Reactie op edit

[ Bericht 98% gewijzigd door BE op 03-01-2011 08:23:02 ]
  zondag 2 januari 2011 @ 23:28:34 #253
47102 Elvi
miemkwien
pi_90772612
Dus mensen die op een kinderdagverblijf werken moeten de kinderen altijd maar ontzéttend leuk vinden? Nou ik wil ze soms ook achter het behang plakken. Dat wil niet zeggen dat ik mijn baan niet aankan of een hekel heb aan kinderen. Het wil alleen zeggen dat de kinderen hun dag niet hebben, of ik mijn dag niet heb of een collega zijn/haar dag niet heeft. Meteen zeggen "dan zoek je maar een andere baan" vind ik een erg overdreven reactie.
Alsof anderen hun werk altijd maar geweldig vinden en hun collega's de tofste mensen op deze aardkloot. :')

Het enig wat ze 'fout' heeft gedaan is de namen van de kinderen erbij te zetten. Maar de ouder in kwestie vind dat blijkbaar geen probleem.
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 23:29:58 #254
7074 moussy
kuttekop
pi_90772673
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Elvi het volgende:
Dus mensen die op een kinderdagverblijf werken moeten de kinderen altijd maar ontzéttend leuk vinden?
Neuh, ik weet zelf ook wel dat mijn kinderen de leukste en liefste zijn!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 2 januari 2011 @ 23:52:44 #255
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90773870
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Elvi het volgende:
Dus mensen die op een kinderdagverblijf werken moeten de kinderen altijd maar ontzéttend leuk vinden? Nou ik wil ze soms ook achter het behang plakken. Dat wil niet zeggen dat ik mijn baan niet aankan of een hekel heb aan kinderen. Het wil alleen zeggen dat de kinderen hun dag niet hebben, of ik mijn dag niet heb of een collega zijn/haar dag niet heeft. Meteen zeggen "dan zoek je maar een andere baan" vind ik een erg overdreven reactie.
Alsof anderen hun werk altijd maar geweldig vinden en hun collega's de tofste mensen op deze aardkloot. :')

Het enig wat ze 'fout' heeft gedaan is de namen van de kinderen erbij te zetten. Maar de ouder in kwestie vind dat blijkbaar geen probleem.
Maar als ik zou zien dat een juf zoiets zegt, wil ik haar nog wel eventjes de nek omdraaien. :D
Even grof gezegd he :')

En dan met of zonder naam, vind ik het not done.
Ieder moet het zelf weten natuurlijk, behalve de juf van iesie :+
pi_90774821
Niet nodig, info vanuit PM.

[ Bericht 95% gewijzigd door BE op 03-01-2011 08:23:26 ]
  maandag 3 januari 2011 @ 00:12:27 #257
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90774960
BE ergens snap ik je heus wel maar goed de mevroi in kwestie past waarschijnlijk roulerend op zondagmorgen zo'n 1 1/2 a 2 uur in de nevendienst/oppas van de kerk en dat is te veel en goed genoeg om het openbaar te maken? Ja daar zou ik persoonlijk wel even over vallen ja en zoals ik al eerder schreef ze heeft het aangepast maar dat neemt niet weg dat het een normale actie is in mijn ogen.
pi_90775003
quote:
Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Elvi het volgende:

ben jij echt zo dom?
pi_90776855
Reactie op edit

[ Bericht 95% gewijzigd door BE op 03-01-2011 08:23:39 ]
pi_90777155
Reactie op edit

[ Bericht 97% gewijzigd door BE op 03-01-2011 08:23:48 ]
pi_90777454
Reactie op edit

[ Bericht 97% gewijzigd door BE op 03-01-2011 08:24:11 ]
  maandag 3 januari 2011 @ 08:25:14 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90781341
Ok, het punt is wel gemaakt. Kimbell heeft de boodschap vast wel begrepen.
Ik heb wel even de bezem erdoor gehaald, want info uit PM's posten is hoe dan ook not done.
pi_90781678
Ik pas daar zelf ook regelmatig op de peuters, dan heb je het over 14 peuters in een ruimte en twee leiders.
Nit professioneel, gewoon om de ouders even een rustige dienst te geven.
De peuters vinden het over het algemeen fantastisch en ik ben óók bekaf na 2 uur peuters _O-
En ik ben zelf mama :)

En ik vind het prima en lief dat jullie mij willen verdedigen, maar op het moment dat ik zeg dat het wel ok is, is het toch niet bepaald nodig om door te bashen?

[ Bericht 14% gewijzigd door freecell op 03-01-2011 09:01:42 ]
pi_90782886
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik ook. en ik zou mijn frustratie's hier misschien ook kunnen uiten, maar never nooit niet dat een juf hier vertelt dat ze het werk niet aankan, dat doet ze maar met een 1 op 1 gesprek :) En niet via een forum
Ze zegt toch nergens dat ze het werk niet aankan? Ze omschrijft een situatie die prima in dit topic past. Ook al ben je honderd jaar kleuterjuf, er kan best wel eens iets gebeuren waardoor het stoom uit je oren komt; dit wil niet meten zeggen dat je incapabel bent, lijkt me.

Naam en toenaam vind ik ook niet zo handig, maar da's opgelost. Bovendien lijkt Free er niet mee te zitten, dus ze heeft de situatie nog goed ingeschat ook. Prima dan toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 03-01-2011 10:25:27 ]
pi_90783019
pff... ga ik vroeg slapen mis ik de rel.. Lekker is dat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 3 januari 2011 @ 10:45:01 #266
47102 Elvi
miemkwien
pi_90783600
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ben jij echt zo dom?
Wat jammer voor je kinderen dat je zo'n kort lontje hebt en zo onbeschoft bent :)
  maandag 3 januari 2011 @ 10:55:03 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90783861
Zeg dames! Ik vind het nu echt wel klaar zo!
  maandag 23 mei 2011 @ 20:38:47 #268
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_97218243
Grrrr. *rook uit oren heeft* En dan nog niet eens om kind 1 en zijn vriendjes die me de oren van het hoofd schreeuwen (maar wel leuk spelen) en kind 2 die ongelooflijk niet wil leren in zijn proefwerkweek, maar vooral omdat de vader, die ik even belde om rustig met kind 2 te praten omdat k dat niet meer kon, me te verstaan gaf 'daar nu even geen tijd voor te hebben'.
Prrrrr
pi_105107454
*kick*

Ik sta er serieus verbaasd van te kijken wat een fokking bordje spinazie teweeg kan brengen. :( Ik draaide vandaag een dag van 6 tot half 6, dus ik had lekker makkelijk voer klaargelegd opdat wij allen snel edoch verantwoord zouden kunnen eten. Piepers waren al geschild, vissticks en spinazie uit de diepvries, dus 6 uur aan tafel.

Tigran: Mam, wat eten we?
Ik: Spinazie, visst...
Tigran: GADVERREDAMME! NEEEE! BAAAAH!
Nune: Hahaha! Baaah!
Tigran: Ik loop weg als ik het op moet eten!
Nune: Mag ik mee?
Vriend: Zo doen we niet tegen mama. Handen wassen, aan tafel!

Aan tafel:
Vriend: Eet smakelijk!
Ik: Eet smakelijk!
Tigran: Getveeeeeeeerrrrr
Nune: Hihihih getveeeerrrr iiieeeeeeuw
Vriend & ik: *negeer*
Tigran: Mag ik ketchup? Mag ik mayonaise? Mag ik zout? Is er jus? Mag ik Maggi?
Nune: Hahaha, maggikmaggimaggikmaggimaggikmaggi.
Tigran: Het lijkt net diarree! *kok* *hals* *spuug*
Nune: Wheeeeeeh *kok* ik heb buikpiijjjjjn
Tigran: Getveeerrrrrrr geeeeetveeeeeeeerrrrr getttttverrrrrrrrr *kok* *drama* *queen*
Nune: *jank* *kok*
Tigran: *krijs* *kok*
Ik: EN NOU VERDORIE NORMAAL DOEN JE LIJKT WEL EEN PEUTER :( :( :(
Tigran: IK LOOP WEG! IK KRIJG NIET NORMAAL TE VRETEN!
Vriend: ZO DOE JE NIET TEGEN JE MOEDER HOP NAAR JE KAMER
Nune: IK GA OOK HAHA GEEN SPINAZIE MEER!

Maandag bokt Sinterklaas weer op en kunnen we weer terug naar normaal allemaal. Ik ga maar eens een leuke opvoedcursus boeken want dit lijkt echt nergens op...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_105108029
Mwanatabu , wat schrijf je beeldend O+

en mja... :Y) helaas herkenbare situatie :Y van tijdje terug.. die van mij kon dat in zn eentje, zon theater voorstelling.
alleen deden wij (vriend en ik) de hoofdletters niet (maar wel dit soort letters }:| )
én die van ons moet t opeten als ie zich zo misdraagt >:) ... al zit ie er de hele avond :(
naar de kamer is hier beloning.. maja..
heuj... sterkte :* en je bent zeeeeeker niet alleen in deze he *;

ik heb wel ns uitgelegd aan oudste dat wij t soort eten ook niet altijd (even) lekker vinden enzo, maar dat we dat gewoon opeten... kijkt ie me aan van :N 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 02-12-2011 19:58:59 (typo) ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 19:49:20 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105108528
ik zie het gewoon voor me mwana .. situatie is wel herkenbaar, alleen is het met mijn peuter nog op te lossen door "stout te doen en de pet van zwarte piet op te eten" (al hoef ik dat met spinazie weer niet te doen, daar vreet (ja vreet!) hij zo drie borden van leeg :? )

Ik had vanmorgen een stoom-momentje .. Ik sta in de supermarkt bij de kassa m'n spullen uit het mandje op de band te laden. Kinderwagen kon niet echt verder naar voren aangezien ik dan iemand voor z'n schenen zou rijden. Kassa ernaast; bejaard echtpaar komt aanlopen met karretje, man pakt zónder wat te zeggen m'n kinderwagen vast en rijdt die opzij (notabene nog tegen mij aan ook :X ) dus ik zeg een tikkie pissig: u kunt ook gewoon even vragen of ik de wagen even opzij wil zetten meneer. Ik heb liever niet dat er een vreemde aan mijn kind zit.

Kijkt die vent me boos aan; ik raak je kind toch niet aan; stel je niet zo aan.
ik: wat ligt er in die wagen dan?
hij: nou nou, het is zeker uw eerste?? (terwijl ik een duowagen bij me heb :') )
ik: nee; het is mijn derde en wat zou dat? u heeft gewoon van mijn kinderwagen af te blijven :(
hij: nou dan heeft u aardig doorgefokt (of iets wat er op leek, de stoom kwam inmiddels zowat uit m'n oren :') )
hij (tegen z'n vrouw) wat zijn ze hier in *insert plaatsnaam* toch converstaief zeg
Kassiere: kom mensen, laten we het gezellig houden .... spaart u nog koopzegels mevrouw?
ik: nee, wel de gratis messen zegels >:) ;) :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105109137
DJMO _O- die messenset ^O^
maar mén, die meneer wint wel de hork-award :( ... o wacht.. eigk krijg je een compliment: dat je op jouw leeftijd al 3 kinderen hebt O+ *)
* Cooki klikt op volg-dit-briljante-topic knopje
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:04:54 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105109211
Waardoor je m feitelijk ontvolgt, want je volgde al door er in te posten. als het ware :7
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105109346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef Cooki het volgende:
DJMO _O- die messenset ^O^
maar mén, die meneer wint wel de hork-award :( ... o wacht.. eigk krijg je een compliment: dat je op jouw leeftijd al 3 kinderen hebt O+ *)
* Cooki klikt op volg-dit-briljante-topic knopje
Nog erger vind ik dat die meneer zich op zijn leeftijd als een horkerige prepuber gedraagt. Getverrrrrr :P Mooie repliek met die messenzet _O_
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_105109504
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Waardoor je m feitelijk ontvolgt, want je volgde al door er in te posten. als het ware :7
:P ik kon t volg-dit-briljante-topic knopje ook al niet vinden ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door -Caroline- op 02-12-2011 20:22:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')