Neuh, ik weet zelf ook wel dat mijn kinderen de leukste en liefste zijn!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Elvi het volgende:
Dus mensen die op een kinderdagverblijf werken moeten de kinderen altijd maar ontzéttend leuk vinden?
Maar als ik zou zien dat een juf zoiets zegt, wil ik haar nog wel eventjes de nek omdraaien.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Elvi het volgende:
Dus mensen die op een kinderdagverblijf werken moeten de kinderen altijd maar ontzéttend leuk vinden? Nou ik wil ze soms ook achter het behang plakken. Dat wil niet zeggen dat ik mijn baan niet aankan of een hekel heb aan kinderen. Het wil alleen zeggen dat de kinderen hun dag niet hebben, of ik mijn dag niet heb of een collega zijn/haar dag niet heeft. Meteen zeggen "dan zoek je maar een andere baan" vind ik een erg overdreven reactie.
Alsof anderen hun werk altijd maar geweldig vinden en hun collega's de tofste mensen op deze aardkloot.![]()
Het enig wat ze 'fout' heeft gedaan is de namen van de kinderen erbij te zetten. Maar de ouder in kwestie vind dat blijkbaar geen probleem.
ben jij echt zo dom?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Elvi het volgende:
Dus mensen die op een kinderdagverblijf werken moeten de kinderen altijd maar ontzéttend leuk vinden? Nou ik wil ze soms ook achter het behang plakken. Dat wil niet zeggen dat ik mijn baan niet aankan of een hekel heb aan kinderen. Het wil alleen zeggen dat de kinderen hun dag niet hebben, of ik mijn dag niet heb of een collega zijn/haar dag niet heeft. Meteen zeggen "dan zoek je maar een andere baan" vind ik een erg overdreven reactie.
Alsof anderen hun werk altijd maar geweldig vinden en hun collega's de tofste mensen op deze aardkloot.![]()
Het enig wat ze 'fout' heeft gedaan is de namen van de kinderen erbij te zetten. Maar de ouder in kwestie vind dat blijkbaar geen probleem.
Ze zegt toch nergens dat ze het werk niet aankan? Ze omschrijft een situatie die prima in dit topic past. Ook al ben je honderd jaar kleuterjuf, er kan best wel eens iets gebeuren waardoor het stoom uit je oren komt; dit wil niet meten zeggen dat je incapabel bent, lijkt me.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ook. en ik zou mijn frustratie's hier misschien ook kunnen uiten, maar never nooit niet dat een juf hier vertelt dat ze het werk niet aankan, dat doet ze maar met een 1 op 1 gesprekEn niet via een forum
Nog erger vind ik dat die meneer zich op zijn leeftijd als een horkerige prepuber gedraagt. Getverrrrrrquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef Cooki het volgende:
DJMOdie messenset
![]()
maar mén, die meneer wint wel de hork-award... o wacht.. eigk krijg je een compliment: dat je op jouw leeftijd al 3 kinderen hebt
![]()
![]()
* Cooki klikt op volg-dit-briljante-topic knopje
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Waardoor je m feitelijk ontvolgt, want je volgde al door er in te posten. als het ware
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |