abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84711225
Het vorige deel: Stoomafblaastopic #5

[ afbeelding ]
Onze kinderen zijn natuurlijk de allerliefste, super voorbeeldig, luisteren, zijn geduldig, eten en drinken alles wat je ze voorzet, slaan en schoppen nooit, maken nooit ruzie ..... kortom, het zijn voorbeeldkinderen .....

.... of toch niet????

Heb je ook wel eens van die dagen dat je ze het liefste achter het behang wil plakken, of gewoon eigenlijk misschien wel helemaal niet meer wil kennen (even dan) .... dan kan je je hier afreageren.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja! Zand! De zandbak is echt de meest nekschotwaardige uitvinding ooit. Fuck de waarde voor 's kinds ontwikkeling, lazer op met de pret en steek de sociale ontmoetingsplekfunctie waar de zon niet schijnt want de volgende keer dat er hier weer eentje 3,4 nanoseconden na het stofzuigen in een stofwolk verschijnt met zand in zijn sokken, schoenen, mond en omslagen sta ik niet voor mezelf in :X
Mijn allochtone lief snapt ook geen hol van die Nederlandse fascinatie voor die zandbak. "Lekker spelen" "is goed voor ze" "tactiele ontdekkingsreis" zegt m helemaal niks.
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef Ticootje het volgende:
Geen zandbak dus :D
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef Mwanatabu het volgende:
Er zit er eentje nog geen 20m naast ons huis ;(
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:09 schreef lily het volgende:
Helaas heeft de school een hele grote ;(
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:36:38 #2
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_84712117
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef Mwanatabu het volgende:
Er zit er eentje nog geen 20m naast ons huis :')
Ruilen? :D

Wij hebben in het hele dorp geen één zandbak. Wel een hoop speeltuinen, maar geen zandbak te vinden. Vergt waarschijnlijk teveel onderhoud, met het verversen van het zand e.d. Maar ik zou, persoonlijk, alvast niet te beroerd zijn om een paar keer per week te controleren of het dek wel over de zandbak ligt.

Dat van dat stofzuigen... daar heb ik me maar bij neergelegd. Hallo, ik ben geen superwoman hoor! Ben al blij dat ik na vier jaar het huishouden op rolletjes heb :Y mijn rolletjes dan hé, anderen zouden misschien wel gek worden in mijn huishouden.... ;)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_84712524
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ruilen? :D

Wij hebben in het hele dorp geen één zandbak. Wel een hoop speeltuinen, maar geen zandbak te vinden. Vergt waarschijnlijk teveel onderhoud, met het verversen van het zand e.d. Maar ik zou, persoonlijk, alvast niet te beroerd zijn om een paar keer per week te controleren of het dek wel over de zandbak ligt.

...
Haha, nee dank je, ik woon verder meer dan lekker... ;)

Vanmiddag had Nune zich trouwens als prinsesje verkleed en was ervandoor gepiept door het poortje naar die speeltuin. Enig idee hoeveel zand een ieniemienie-meisje in zo'n prinsessenjurkje met allemaal tierlantijntjes en franjes naar binnen kan sneaken? Veel! :(
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84712631
ik heb een goede tactiek voor de zandbak in onze tuin: je legt er gewoon zo'n plastic hoes over (ivm de katten) zodat je na een fikse regenbui een lekker regenlaagje hebt waar ze zich eerst doorheen moet worstelen *)

modder is beter dan los zand :7

ps: een wipje levert soms best wel leermomentjes voor de bijnatweejarige })

edit: die laatste opmerking ziet er best fout uit he.... ik bedoel uiteraard een plastic kinderwip
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:00:16 #5
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_84713001
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:49 schreef simmu het volgende:
ik heb een goede tactiek voor de zandbak in onze tuin: je legt er gewoon zo'n plastic hoes over (ivm de katten) zodat je na een fikse regenbui een lekker regenlaagje hebt waar ze zich eerst doorheen moet worstelen *)

modder is beter dan los zand :7

ps: een wipje levert soms best wel leermomentjes voor de bijnatweejarige })

edit: die laatste opmerking ziet er best fout uit he.... ik bedoel uiteraard een plastic kinderwip
O-) Natuurlijk schat :P
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_84714649
Als ze kunnen schommelen kunnen ze ook wippen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84716528
Ohja zandbak op school. Pfff! Zand in de schoenen altijd leuk ...
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:23:12 #8
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84739690
zandbakken .. dat zijn toch die ondingen die je in huis gratis en voor niks kado krijgt van heule lieve kindjes die lekker buitengespeeld hebben ? met dat spul wat je dan nog uit de oren, neus en niet te vergeten hoofdhuidjes kan staan schrobben onder de douche?!
Verboden zou t moeten worden -O-
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_87067047
Tnx @ grijs voor linkje van dit topic :* Adem in, adem uit, adem in, adem uit..... Dat de vrouw van Milou's vader en ik niet dezelfde smaak van kleding hebben... soit! Maar vanmiddag kreeg ik haar terug in een zwarte jas met bruine bontkraag :( Ik heb mijn eigenste mongoolse macro flavour nu :') Is het geoorloofd dat ik die jas nu ritueel ga verbranden :@
pi_87072161
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx @ grijs voor linkje van dit topic :* Adem in, adem uit, adem in, adem uit..... Dat de vrouw van Milou's vader en ik niet dezelfde smaak van kleding hebben... soit! Maar vanmiddag kreeg ik haar terug in een zwarte jas met bruine bontkraag :( Ik heb mijn eigenste mongoolse macro flavour nu :') Is het geoorloofd dat ik die jas nu ritueel ga verbranden :@
Afschuwelijk! Maar zolang de jas niet te groot, klein, koud of warm is ben ik idd bang dat je moet leren leven met de vervuiling van je uitzicht in de wetenschap dat sommige mensen nog geen sokken zouden mogen uitkiezen maar misschien wel het beste voorhebben met je grut :P
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:42:56 #11
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_87078373
*stoom*

Sterre had vanmiddag met een vriendinnetje gespeeld en is er in een indrukwekkend tempo in geslaagd om haar compléte kledingkast leeg te halen en door haar kamer uit te spreiden.

Vriendinnetje naar huis: puinhoop nog even groot.

Het opruimen was een drama... wat zeg ik? een Drama... of nee, een DRAMA!! Ouders oveverhit, kind onhandelbaar...

Maar goed: na enig helpen en een halve echtelijke ruzie is het weer netjes...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_87078495
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef Beelzebufo het volgende:
*stoom*

Sterre had vanmiddag met een vriendinnetje gespeeld en is er in een indrukwekkend tempo in geslaagd om haar compléte kledingkast leeg te halen en door haar kamer uit te spreiden.

Vriendinnetje naar huis: puinhoop nog even groot.

Het opruimen was een drama... wat zeg ik? een Drama... of nee, een DRAMA!! Ouders oveverhit, kind onhandelbaar...

Maar goed: na enig helpen en een halve echtelijke ruzie is het weer netjes...
Oh dat vind ik ook :X Nune heeft ook van die vlagen, en dan het liefst als ik het allemaal net voor één keertje netjes erin heb liggen :(
pi_87082692
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh dat vind ik ook :X Nune heeft ook van die vlagen, en dan het liefst als ik het allemaal net voor één keertje netjes erin heb liggen :(
Lolz, Milou vind alle kasten hier meer dan oké! Alles hangt en ligt op kleur al jaren :@ Het enige waar ik dan blijkbaar wel regelmatig in ben. Het is hier echt een sjopwahalla tot maatje 128 :') Maargoed, die jas van haar vader gaat de vuilnisbak in en ik koop wel een nieuwe :P En ik geef hem nog wel geld toe ook als het hem niet bevalt. Serieusssssss een meisje van 9 jaar een zwarte jas met bruine bontkraag _O- -O-
pi_87089667
En als je de kraag eraf haalt?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:10:42 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87089712
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Lolz, Milou vind alle kasten hier meer dan oké! Alles hangt en ligt op kleur al jaren :@ Het enige waar ik dan blijkbaar wel regelmatig in ben. Het is hier echt een sjopwahalla tot maatje 128 :') Maargoed, die jas van haar vader gaat de vuilnisbak in en ik koop wel een nieuwe :P En ik geef hem nog wel geld toe ook als het hem niet bevalt. Serieusssssss een meisje van 9 jaar een zwarte jas met bruine bontkraag _O- -O-
ik ben nu wel benieuwd naar een foto van de gewraakte jas? :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87089920
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 08:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben nu wel benieuwd naar een foto van de gewraakte jas? :P
En de schaar om die rand eraf te knippen >:)
pi_87089953
Oh en mijn man is veel te lief voor ze he. Van de week waren ze even vergeten dat ik thuis was, hoor ik ze hem rondcommanderen: "Nee, ik wil chocomelk" "Maak mijn fruit" en "Papa, ik heb gym, pak mijn tas in!"
Nou ja, toen kwam Moeder de Verschrikkelijke ("Jij bent altijd streheheheng!") opeens de hoek om zetten. Ineens konden ze toch een hoop zelf en lustten ze gewoon melk. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:26:52 #18
206640 Beelzebufo
pi_87090234
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 08:50 schreef Mwanatabu het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht ken je de 'Discworld' boeken van Terry Pratchett? In een aantal verhalen komt Susan voor, de kleindochter van de Dood. Die past op een bepaald moment op op een stel kinderen die bang zijn voor de boeman, waarna Susan met een kachelpook achter de boeman aangaat. (boek "Hogfather", zie http://goo.gl/86Zw)

Je lijkt me meer een "Susan" dan een "Boeman" als ik het zo hoor!

Maar even ontopic: De oudste (7) verliet hier gisteravond boos, zéér boos het pand met de mededeling dat ik een rotpapa was en dat hij nooit meer terugkwam (hij mocht iets niet van me wat nóóit mag en toen dus ook niet). 10 minuten later stond hij weer aan de deur omdat ik snel mee moest komen om naar het egeltje te kijken dat de buurmeisjes gevonden hadden... Boos? wie was er boos dan?? O+
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_87090330
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 09:26 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Wellicht ken je de 'Discworld' boeken van Terry Pratchett? In een aantal verhalen komt Susan voor, de kleindochter van de Dood. Die past op een bepaald moment op op een stel kinderen die bang zijn voor de boeman, waarna Susan met een kachelpook achter de boeman aangaat. (boek "Hogfather", zie http://goo.gl/86Zw)

Je lijkt me meer een "Susan" dan een "Boeman" als ik het zo hoor!
Die boeken staan nog op mijn lijstje :)
quote:
Maar even ontopic: De oudste (7) verliet hier gisteravond boos, zéér boos het pand met de mededeling dat ik een rotpapa was en dat hij nooit meer terugkwam (hij mocht iets niet van me wat nóóit mag en toen dus ook niet). 10 minuten later stond hij weer aan de deur omdat ik snel mee moest komen om naar het egeltje te kijken dat de buurmeisjes gevonden hadden... Boos? wie was er boos dan?? O+
Haha, dat soort gedrag is _O-
Ik kom nooit meer terug! Oh ja, tenzij ik een egeltje vind O+
pi_87090398
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen :D
Ben ook wel erg benieuwd naar DE jas. Aan je beschrijvind te horen zou ik hem denk ik per ongeluk expres iets kapot maken :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:58:05 #21
206640 Beelzebufo
pi_87090544
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 09:43 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik moest echt heel hard lachen :D
Ben ook wel erg benieuwd naar DE jas. Aan je beschrijvind te horen zou ik hem denk ik per ongeluk expres iets kapot maken :P
Ik moest even terugdenken aan mijn middelbareschooltijd (1980-1985), waarin de zgn. 'bomberjacks' hélemaal in waren. Een soort groene variant van de hier genoemde zwarte jas.

We hadden handvaardigheid in een ietwat tochtig lokaal dat vooral in de winter steenkoud was. Gevolg: iedereen stond met een jas aan te werken... Er werd nogal eens gesoldeerd en die jassen konden ab-so-luut niet tegen hete soldeerbouten, de gaten vielen er in waar je bij stond... Ideetje misschien? "ja sorry, er viel een hete soldeerbout op..."?
pi_87091051
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 09:58 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ik moest even terugdenken aan mijn middelbareschooltijd (1980-1985), waarin de zgn. 'bomberjacks' hélemaal in waren. Een soort groene variant van de hier genoemde zwarte jas.

We hadden handvaardigheid in een ietwat tochtig lokaal dat vooral in de winter steenkoud was. Gevolg: iedereen stond met een jas aan te werken... Er werd nogal eens gesoldeerd en die jassen konden ab-so-luut niet tegen hete soldeerbouten, de gaten vielen er in waar je bij stond... Ideetje misschien? "ja sorry, er viel een hete soldeerbout op..."?
_O-
"Je kent me, altijd aan het solderen..."
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:37:57 #23
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87091172
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

_O-
"Je kent me, altijd aan het solderen..."
:D :D
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:42:22 #24
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_87091245
Nu ik hier toch ben.. ;)
Gisteren nieuw luchtbed gekocht, voor logee. Onverwoestbaar want die dingen gaan ALTIJD stuk.

Net komen ze in kolonne beneden, de dader schuldbewust achteraan. "tante lishe, luuk heeft met een kruk op het luchtbed gestaan. Er zit aan 2 kanten een gat in."

Adem uit. En in. En weer heeel langzaam uit.
Pedagogisch praatje, kamer opruimen, blabla, maar eigenlijk ben ik nog steeds pislink.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_87091626
SOL gooi de jas eens een rondje in de droger O-) Misschien iets geloofwaardiger dan solderen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')