Zeker lekker wijfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:17 schreef Naughty_Dog het volgende:
http://laracroftonline.hyves.nl/ dus.
Vertelquote:
Ik zou homo van haar wordenquote:
quote:
Nu welquote:
Uiteraard2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Was't lekker? En is je haar mooi?
rode brilquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er zit witte ducktape op mijn rode bril en ik heb geen lenzen meer.
Kutleven.
Nu werken.
quote:
Haha, ik zeg meestal dat ik maar één ding bestel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:37 schreef Aapvis het volgende:
Halloo
Heerlijk elke keer weer hoe boos me vader wordt als ik weer eens troep wil bestellen in die chinese webwinkels
Ducktapequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kutleven.
Nu werken.
Roze bril.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kutleven.
Nu werken.
Ik wil je wel opvrolijken hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope.
Pff ik ben depressief man.Kuuut.
Neem wat methylone!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope.
Chocola eten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope.
Ja hahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Haha, ik zeg meestal dat ik maar één ding bestel.
Vervolgens meerdere items bestellen.
Heb ik niet.quote:
Heb al genoeg ongezonds op.quote:
Ga gewoon zuipen danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik niet.
[..]
Heb al genoeg ongezonds op.En ik wil feesten maar mevrouw die zei dat ze mee zou gaan had niet gekeken dat het geld kostte en nu wil ze niet meer.
Iedereen zit allemaal te praten dat deal extreme failliet isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:43 schreef Stroopwafels het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
Meeste wat ik koop zijn LED gadgets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja hahaha
Hij wil maar niet geloven dat het best redelijk spul is en dat het niet na 10 minuten kapot gaat.
Ik geloof er echt niets van, aangezien ze sowieso steun krijgen van de regeringquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Iedereen zit allemaal te praten dat deal extreme failliet is![]()
dus durf niet meer te bestellen
Ja, en Bruce Willis is dood. Net als Justin Bieber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Zo'n biggetje is maar 60 cent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Vrienden?quote:
Jaaa maar die zijn op vakantie en die ene moet dus sparen en moet morgen wiskunde doen want omg stel je voor ze heeft een keer een levenquote:
Omgquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:47 schreef Aapvis het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5388
Die moet ik gewoon hebben
ECHT???????????????quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en Bruce Willis is dood. Net als Justin Bieber.
Jazeker.quote:
Jawel gast, Mr. Oizo heeft er zelfs een nummer over gemaakt.quote:
Die LED-zaklampen zijn wel aanradersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef tubacloud het volgende:
Ik wil zeker nog een keer zo'n remote controlled helikoptertje
NANDAAAA!quote:
Volgensmij ben ik die vergetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
NANDAAAA!
Je mag me ook wel bij mijn naam noemen hoor
Die heb ik egt vet ding...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Zo'n 200mW laser lijkt me ook vet.
Heb nu 10mW en dat schijnt al super ver.
quote:
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik durf niet meer naar de dagcijfers te kijken van vandaag
VETTTT HEBBEN HEBBEN HEBBENquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Alleen heb ik al een zaklamp
Heb bij dx wel een magnesiumstaaf gekocht, om vuur mee te maken, zijn ook wel leuke dingen
Ja kutjequote:
En nu onthoudenquote:
quote:
Na een kwartier is ie stuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef tubacloud het volgende:
Ik wil zeker nog een keer zo'n remote controlled helikoptertje
Ligt eraan wat je ermee doet en waar je hem kooptquote:
Je mag wel meequote:
Eerst richting Oostenrijk, daar overnachten, dan door naar een plaatsje net boven Venetië. Dan na een week terug en dan nog een weekje Oostenrijk eraan plakken.quote:
DX is niet dood?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Egt wel die dingen schijnen fucking sterk![]()
RIP dealextreme
Ik heb een 30mW groene.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Zo'n 200mW laser lijkt me ook vet.
Heb nu 10mW en dat schijnt al super ver.
-SG-.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:59 schreef DeLuna het volgende:
Wie zijn vader had toch zo'n speelgoedhelicopter? Hier in PUB was toen zo iemand.
Vast wel, alleen ik kom nooit verder dan 5 euroquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef xyzyx het volgende:
Is een blackberry een leuk verjaardags kadootje voor een meid?
Zou ik best leuk vindenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef xyzyx het volgende:
een zeer tof cadeau, want dan kan ik je ipwn 3 overkopen =Dquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef xyzyx het volgende:
Nee want dan moet ze de volgende keer met iets duurders aankomen bij jou.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef xyzyx het volgende:
Da's wel waar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want dan moet ze de volgende keer met iets duurders aankomen bij jou.
Daarmee kan je een brand veroorzaken op een kilometer afstand?quote:
Ik zit op 55 euro p/m nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Vast wel, alleen ik kom nooit verder dan 5 euro
Die hou ik als reserve denk ik of mn pa koopt m overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:04 schreef Aapvis het volgende:
[..]
een zeer tof cadeau, want dan kan ik je ipwn 3 overkopen =D
Je bent gekquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou nog met Michel naar de sauna gaan op mijn kosten maar helaas, toen had ik steeds geen geld en daarna had ik het uitgemaakt.
Bedoel je met p/m per meid of per maand?quote:
Ik heb alles al wat ik wil.. behalve dan een witte iPhone 4quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want dan moet ze de volgende keer met iets duurders aankomen bij jou.
Haha wat een gedoe was dat toenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou nog met Michel naar de sauna gaan op mijn kosten maar helaas, toen had ik steeds geen geld en daarna had ik het uitgemaakt.
nee daarmee kan je wel lucifers aanstekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daarmee kan je een brand veroorzaken op een kilometer afstand?
Mensen mee kuttenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:07 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nee daarmee kan je wel lucifers aansteken
brandplekken op plastic maken, vliegen doden, mensen mee kutten en balonnen mee laten knappen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die hou ik als reserve denk ik of mn pa koopt m over
Per maand aan abo kosten.. relax 30 +w&w+ en 1000 smsjes..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bedoel je met p/m per meid of per maand?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mensen mee kutten
Mensen die dat doen moeten verbrand worden met een laser
Laat Rikkie nou even in de waan dat hij ook ergens bij wasquote:
180 euro + 20 euro p/m voor 1e jaar en 35 t 2e jaar.. valt best meequote:
Grapjurkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat Rikkie nou even in de waan dat hij ook ergens bij was
Jas!quote:
Zoveel geld heb ik niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
180 euro + 20 euro p/m voor 1e jaar en 35 t 2e jaar.. valt best mee
Niet overdrijven.. maar heb niet echt te klagen neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel bitches in overvloed, jij niet.
Nou hee, stoere jongen is het danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel bitches in overvloed, jij niet.
Het?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat met Michel. Je twijfelde nog of je het wel of niet zou doen enzo.
Ik heb aan kosten voor mijn mobiel 10 euro eens in de 3 maandenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.35 in de maand vind ik wel veel.
Ik heb gewoon geld teveel denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.35 in de maand vind ik wel veel.
Zo is het knul, vrouwen snappen er niks van!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:11 schreef tubacloud het volgende:
Mijn zus is niet geslaagd voor haar praktijkexamen(:') ) komt ze thuis: nee, niet geslaagd, maar fijn dat je dat al verwachtte
Moet ze me ook maar niet om mijn mening vragen na de rijles warbij ik mee was geweest.
Bitch
Ik ook, daarom dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb aan kosten voor mijn mobiel 10 euro eens in de 3 maanden
Ik ook zoiets. Vind ik al wel genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb aan kosten voor mijn mobiel 10 euro eens in de 3 maanden
Lees post over rijexamen zusquote:
quote:
Ik dacht dat ik slecht was met sarcasme.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan? Laatst noemde zo'n meisje me ook rijke stinkerd omdat ik een iPhone had
__!
Leer sarcasme herkennen gast.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan? Laatst noemde zo'n meisje me ook rijke stinkerd omdat ik een iPhone had
__!
Oh. Ja dat kan. Vond het gejank met Lau en Michel hier tegen mij eigenlijk iets indrukwekkender.quote:
Oh ja dat was ik nog vergeten ook, dat hele gedoe met Lau toen. En Lau en Do daarna. En daarna Ravi.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh. Ja dat kan. Vond het gejank met Lau en Michel hier tegen mij eigenlijk iets indrukwekkender.
Wat ist?quote:
Dat meisje was serieusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik slecht was met sarcasme.
Idd, als man leef je in dienst van de vrouw en dien je naar haar pijpen te dansen en zoveel mogelijk je eigen mening te verdoezelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef tubacloud het volgende:
Zeker weten dat ik mijn vriendin later nooit de waarheid vertel, heb je toch niets aan
Meningen zijn niet goed, je moet vertellen wat de vrouw wil horen
Wat is Ravi?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik nog vergeten ook, dat hele gedoe met Lau toen. En Lau en Do daarna. En daarna Ravi.
Je snapt het nog steeds niet he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat meisje was serieus______!!!
Ging ze aan haar vrienden vertellen dat ik dik dure mobiel had en in dik groot huis woonde, daar kan ik echt niet tegen.. t is ook maar een huis en telefoon
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als man leef je in dienst van de vrouw en dien je naar haar pijpen te dansen en zoveel mogelijk je eigen mening te verdoezelen.
Kan ik hier m'n 3x PI-waarde inzetten?
Lau en Michel tegen mij in dat fuckbuddies niet erg waren. "NEE DA'S VOOR SEKSVERSLAAFDEN!"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik nog vergeten ook, dat hele gedoe met Lau toen. En Lau en Do daarna. En daarna Ravi.
Een vrouw moet je beffen, niet pijpen!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als man leef je in dienst van de vrouw en dien je naar haar pijpen te dansen en zoveel mogelijk je eigen mening te verdoezelen.
Kan ik hier m'n 3x PI-waarde inzetten?
Omdat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel met kanker gevloekt als het afgelopen halfuur.
Jawel, jij was sarcastisch maar dat meisje nietquote:
Omdat ik tyfuschagrijnig ben en mezelf gek maak en ik iets in elkaar wil trappen maar ipv dat wil dansen want dat werkt ook en daar word ik gelukkig van, mits techno ofzo. Maar neeeee ik heb kutvrienden en leuke vrienden die op vakantie zijn. En dan dacht ik oh ik ga foto's bewerken maar neeee want krijg de foto's niet op mijn pc.quote:
Niet dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jawel, jij was sarcastisch maar dat meisje niet_!
Woahquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jawel, jij was sarcastisch maar dat meisje niet_!
Mijn mobiel was 120 euro, is 100 keer fijner (Qwertytoetsenbordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
180 euro + 20 euro p/m voor 1e jaar en 35 t 2e jaar.. valt best mee
En dan op je Macbook fokken als je thuis bent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En dan met Voe op de achtergrond!
quote:
Oh wacht, dat kan ook door die halve liter bier komenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan op je Macbook fokken als je thuis bent.
Ik loop niet bepaald te pochen ofzo met in wat voor huis ik woon en dat soort dingenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet dus.
Het is niet tof om te zeggen dat je het verschrikkelijk vindt dat iedereen denkt dat je rijk bent omdat je in een groot huis hebt -wat niet eens van jou is- en een iPhone hebt.
Voor verdere vragen verwijs ik je door naar het serviceloket.
Nu al? Alcoholist.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Oh wacht, dat kan ook door die halve liter bier komen
Wat een kutboek is dat, met al die Jan namenquote:
Dat moest er bij omdat anders niemand snapt wat t mooiste aan die foto isquote:
Nu al? Ik drink een keer een biertje en dan ben ik alcoholist?quote:
Dat krijg je met incompetente vrienden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat moest er bij omdat anders niemand snapt wat t mooiste aan die foto is
Hege is veel cuter ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik wil Voe nog niet om m'n reet af te likken.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik loop niet bepaald te pochen ofzo met in wat voor huis ik woon en dat soort dingen__!
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat meisje was serieus______!!!
Ging ze aan haar vrienden vertellen dat ik dik dure mobiel had en in dik groot huis woonde, daar kan ik echt niet tegen.. t is ook maar een huis en telefoon
Prrrrrrrrr.quote:
Ja dat is pochen wou je zeggen?quote:
Je bent 14quote:
Om je er maar even aan te helpen herinnerenquote:
Hij kan zijn testosteron nog niet zo goed controlerenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Om je er maar even aan te helpen herinneren
quote:
elke keer als het wat gaat worden zit er weer wat tussen bij mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik ook mang, ben wel uitgekeken op deze.
Beter zoekenquote:
kan niet want die lekkere willen alleen populaire mooiboys of 16 jarige (of gecombineerd)quote:
Dan val jij op kansloze typesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef Aapvis het volgende:
[..]
kan niet want die lekkere willen alleen populaire mooiboys of 16 jarige (of gecombineerd)
Mooiboysquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef Aapvis het volgende:
[..]
kan niet want die lekkere willen alleen populaire mooiboys of 16 jarige (of gecombineerd)
Lekkere meiden zijn overratedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:55 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja maar die zijn meestal wel het lekkerst
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Lekkere meiden zijn overratedMeestal zijn dat van die domme types die gewoon lijsten met eisen hebben..
SHARE LOOT!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik heb foto's van Nannepan in badpak.
Wauw.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik heb foto's van Nannepan in badpak.
Ja, het leukst zijn die lekker gekke types, met die pittige kapsels. Of die leuke creabea's met van die mooie dreadsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar soms heb je wel lekkere maar die zijn dan weer te normaal (lees: saai)
Hoezo zijn die saai dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar soms heb je wel lekkere maar die zijn dan weer te normaal (lees: saai)
Nou dat hoeft dan ook weer nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, het leukst zijn die lekker gekke types, met die pittige kapsels. Of die leuke creabea's met van die mooie dreads
Via Do zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Met Desiree op de 500m vrijeslag. (2e)
Ja dan heb je na 3 maanden nog niet gezoentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo zijn die saai dan?
En een rustig type vind ik wel fijn eigenlijk.. maar smaken verschillen
Klein beetje aan Lieke toch welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Desunoto het volgende:
Aan wie doet deze foto jullie denken?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja dan heb je na 3 maanden nog niet gezoent
Bij mij pas na anale seks.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]__!
Bij mij begint een relatie pas na het zoenen..
Voor de spiegel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]__!
Mja, ze zwemt wel sneller.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Naughty_Dog het volgende:
Desiree heeft beduidend langer in de rij moeten staan voor een voorgevel.
quote:
Ja Moet je nagaan...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]__!
Nee, terwijl jij ondergekakt wordt door die meeuw van je.quote:
Ik had ook niet mijn beste badpak aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Die dingen zullen wel voor flink wat weerstand zorgen ja.
Ga er gewoon voor toch.. niet te snel van stapel lopen en dan opeens vol op de bek pakkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja Moet je nagaan...
Bij mij in de klas zit er een.. Best lekker, maar zo heilig als een boon
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, terwijl jij ondergekakt wordt door die meeuw van je.
Ga je nog bitches pwnen vanavond?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef Hyman het volgende:
Als ze krullen had, dan was het wel sprekend lieke
Is goed als school weer begint hou ik je op de hoogtequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga er gewoon voor toch.. niet te snel van stapel lopen en dan opeens vol op de bek pakken![]()
Super look-a-like gewoon. Bijna eng.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Shit ik dacht echt hetzelfde. Ze heeft dezelfde uitstraling?
Tijd voor een spoiler op je memmen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had ook niet mijn beste badpak aan.
Dude..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Is goed als school weer begint hou ik je op de hoogte
ik nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef mstr het volgende:
Ik voel me als een vis op het droge met een verliefd gevoel zo af en toe.
Ga je naar Utrecht dan?quote:
Komt mijn zus geloof ik toch nietquote:
Nee er zitten allemaal van die rijke stinkerts in me klas en zij is voor 7 weken weg naar amerikaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dude..![]()
Krabbel haar op hyves of ze morgen wat wil doen
Zoek een ander danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee er zitten allemaal van die rijke stinkerts in me klas en zij is voor 7 weken weg naar amerika
De anderen zijn allemaal dikke breezertsquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
De anderen zijn allemaal dikke breezerts
en die worden al geneukts door 16 jarige scooter rijdende bondkraagjes
Subtiel hoef je niet te zijn tegen vriendenquote:
Je kan me niet wijs maken dat je maar 1 meisje met potentie kent?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
De anderen zijn allemaal dikke breezerts
en die worden al geneukts door 16 jarige scooter rijdende bondkraagjes
Omdat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik hoor hier helemaal niet meer te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |