Zeker lekker wijfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:17 schreef Naughty_Dog het volgende:
http://laracroftonline.hyves.nl/ dus.
Vertelquote:
Ik zou homo van haar wordenquote:
quote:
Nu welquote:
Uiteraard2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Was't lekker? En is je haar mooi?
rode brilquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er zit witte ducktape op mijn rode bril en ik heb geen lenzen meer.
Kutleven.
Nu werken.
quote:
Haha, ik zeg meestal dat ik maar één ding bestel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:37 schreef Aapvis het volgende:
Halloo
Heerlijk elke keer weer hoe boos me vader wordt als ik weer eens troep wil bestellen in die chinese webwinkels
Ducktapequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kutleven.
Nu werken.
Roze bril.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kutleven.
Nu werken.
Ik wil je wel opvrolijken hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope.
Pff ik ben depressief man.Kuuut.
Neem wat methylone!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope.
Chocola eten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope.
Ja hahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Haha, ik zeg meestal dat ik maar één ding bestel.
Vervolgens meerdere items bestellen.
Heb ik niet.quote:
Heb al genoeg ongezonds op.quote:
Ga gewoon zuipen danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik niet.
[..]
Heb al genoeg ongezonds op.En ik wil feesten maar mevrouw die zei dat ze mee zou gaan had niet gekeken dat het geld kostte en nu wil ze niet meer.
Iedereen zit allemaal te praten dat deal extreme failliet isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:43 schreef Stroopwafels het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
Meeste wat ik koop zijn LED gadgets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja hahaha
Hij wil maar niet geloven dat het best redelijk spul is en dat het niet na 10 minuten kapot gaat.
Ik geloof er echt niets van, aangezien ze sowieso steun krijgen van de regeringquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Iedereen zit allemaal te praten dat deal extreme failliet is![]()
dus durf niet meer te bestellen
Ja, en Bruce Willis is dood. Net als Justin Bieber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Zo'n biggetje is maar 60 cent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Vrienden?quote:
Jaaa maar die zijn op vakantie en die ene moet dus sparen en moet morgen wiskunde doen want omg stel je voor ze heeft een keer een levenquote:
Omgquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:47 schreef Aapvis het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5388
Die moet ik gewoon hebben
ECHT???????????????quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en Bruce Willis is dood. Net als Justin Bieber.
Jazeker.quote:
Jawel gast, Mr. Oizo heeft er zelfs een nummer over gemaakt.quote:
Die LED-zaklampen zijn wel aanradersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef tubacloud het volgende:
Ik wil zeker nog een keer zo'n remote controlled helikoptertje
NANDAAAA!quote:
Volgensmij ben ik die vergetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
NANDAAAA!
Je mag me ook wel bij mijn naam noemen hoor
Die heb ik egt vet ding...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Zo'n 200mW laser lijkt me ook vet.
Heb nu 10mW en dat schijnt al super ver.
quote:
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik durf niet meer naar de dagcijfers te kijken van vandaag
VETTTT HEBBEN HEBBEN HEBBENquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Alleen heb ik al een zaklamp
Heb bij dx wel een magnesiumstaaf gekocht, om vuur mee te maken, zijn ook wel leuke dingen
Ja kutjequote:
En nu onthoudenquote:
quote:
Na een kwartier is ie stuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef tubacloud het volgende:
Ik wil zeker nog een keer zo'n remote controlled helikoptertje
Ligt eraan wat je ermee doet en waar je hem kooptquote:
Je mag wel meequote:
Eerst richting Oostenrijk, daar overnachten, dan door naar een plaatsje net boven Venetië. Dan na een week terug en dan nog een weekje Oostenrijk eraan plakken.quote:
DX is niet dood?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Egt wel die dingen schijnen fucking sterk![]()
RIP dealextreme
Ik heb een 30mW groene.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Zo'n 200mW laser lijkt me ook vet.
Heb nu 10mW en dat schijnt al super ver.
-SG-.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:59 schreef DeLuna het volgende:
Wie zijn vader had toch zo'n speelgoedhelicopter? Hier in PUB was toen zo iemand.
Vast wel, alleen ik kom nooit verder dan 5 euroquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef xyzyx het volgende:
Is een blackberry een leuk verjaardags kadootje voor een meid?
Zou ik best leuk vindenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef xyzyx het volgende:
een zeer tof cadeau, want dan kan ik je ipwn 3 overkopen =Dquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef xyzyx het volgende:
Nee want dan moet ze de volgende keer met iets duurders aankomen bij jou.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:02 schreef xyzyx het volgende:
Da's wel waar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want dan moet ze de volgende keer met iets duurders aankomen bij jou.
Daarmee kan je een brand veroorzaken op een kilometer afstand?quote:
Ik zit op 55 euro p/m nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Vast wel, alleen ik kom nooit verder dan 5 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |