Die hou ik als reserve denk ik of mn pa koopt m overquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:04 schreef Aapvis het volgende:
[..]
een zeer tof cadeau, want dan kan ik je ipwn 3 overkopen =D
Je bent gekquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou nog met Michel naar de sauna gaan op mijn kosten maar helaas, toen had ik steeds geen geld en daarna had ik het uitgemaakt.
Bedoel je met p/m per meid of per maand?quote:
Ik heb alles al wat ik wil.. behalve dan een witte iPhone 4quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want dan moet ze de volgende keer met iets duurders aankomen bij jou.
Haha wat een gedoe was dat toenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou nog met Michel naar de sauna gaan op mijn kosten maar helaas, toen had ik steeds geen geld en daarna had ik het uitgemaakt.
nee daarmee kan je wel lucifers aanstekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daarmee kan je een brand veroorzaken op een kilometer afstand?
Mensen mee kuttenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:07 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nee daarmee kan je wel lucifers aansteken
brandplekken op plastic maken, vliegen doden, mensen mee kutten en balonnen mee laten knappen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die hou ik als reserve denk ik of mn pa koopt m over
Per maand aan abo kosten.. relax 30 +w&w+ en 1000 smsjes..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bedoel je met p/m per meid of per maand?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mensen mee kutten
Mensen die dat doen moeten verbrand worden met een laser
Laat Rikkie nou even in de waan dat hij ook ergens bij wasquote:
180 euro + 20 euro p/m voor 1e jaar en 35 t 2e jaar.. valt best meequote:
Grapjurkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat Rikkie nou even in de waan dat hij ook ergens bij was
Jas!quote:
Zoveel geld heb ik niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
180 euro + 20 euro p/m voor 1e jaar en 35 t 2e jaar.. valt best mee
Niet overdrijven.. maar heb niet echt te klagen neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel bitches in overvloed, jij niet.
Nou hee, stoere jongen is het danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel bitches in overvloed, jij niet.
Het?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat met Michel. Je twijfelde nog of je het wel of niet zou doen enzo.
Ik heb aan kosten voor mijn mobiel 10 euro eens in de 3 maandenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.35 in de maand vind ik wel veel.
Ik heb gewoon geld teveel denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.35 in de maand vind ik wel veel.
Zo is het knul, vrouwen snappen er niks van!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:11 schreef tubacloud het volgende:
Mijn zus is niet geslaagd voor haar praktijkexamen(:') ) komt ze thuis: nee, niet geslaagd, maar fijn dat je dat al verwachtte
Moet ze me ook maar niet om mijn mening vragen na de rijles warbij ik mee was geweest.
Bitch
Ik ook, daarom dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb aan kosten voor mijn mobiel 10 euro eens in de 3 maanden
Ik ook zoiets. Vind ik al wel genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb aan kosten voor mijn mobiel 10 euro eens in de 3 maanden
Lees post over rijexamen zusquote:
quote:
Ik dacht dat ik slecht was met sarcasme.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan? Laatst noemde zo'n meisje me ook rijke stinkerd omdat ik een iPhone had
__!
Leer sarcasme herkennen gast.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan? Laatst noemde zo'n meisje me ook rijke stinkerd omdat ik een iPhone had
__!
Oh. Ja dat kan. Vond het gejank met Lau en Michel hier tegen mij eigenlijk iets indrukwekkender.quote:
Oh ja dat was ik nog vergeten ook, dat hele gedoe met Lau toen. En Lau en Do daarna. En daarna Ravi.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh. Ja dat kan. Vond het gejank met Lau en Michel hier tegen mij eigenlijk iets indrukwekkender.
Wat ist?quote:
Dat meisje was serieusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik slecht was met sarcasme.
Idd, als man leef je in dienst van de vrouw en dien je naar haar pijpen te dansen en zoveel mogelijk je eigen mening te verdoezelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef tubacloud het volgende:
Zeker weten dat ik mijn vriendin later nooit de waarheid vertel, heb je toch niets aan
Meningen zijn niet goed, je moet vertellen wat de vrouw wil horen
Wat is Ravi?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik nog vergeten ook, dat hele gedoe met Lau toen. En Lau en Do daarna. En daarna Ravi.
Je snapt het nog steeds niet he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat meisje was serieus______!!!
Ging ze aan haar vrienden vertellen dat ik dik dure mobiel had en in dik groot huis woonde, daar kan ik echt niet tegen.. t is ook maar een huis en telefoon
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als man leef je in dienst van de vrouw en dien je naar haar pijpen te dansen en zoveel mogelijk je eigen mening te verdoezelen.
Kan ik hier m'n 3x PI-waarde inzetten?
Lau en Michel tegen mij in dat fuckbuddies niet erg waren. "NEE DA'S VOOR SEKSVERSLAAFDEN!"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik nog vergeten ook, dat hele gedoe met Lau toen. En Lau en Do daarna. En daarna Ravi.
Een vrouw moet je beffen, niet pijpen!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als man leef je in dienst van de vrouw en dien je naar haar pijpen te dansen en zoveel mogelijk je eigen mening te verdoezelen.
Kan ik hier m'n 3x PI-waarde inzetten?
Omdat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel met kanker gevloekt als het afgelopen halfuur.
Jawel, jij was sarcastisch maar dat meisje nietquote:
Omdat ik tyfuschagrijnig ben en mezelf gek maak en ik iets in elkaar wil trappen maar ipv dat wil dansen want dat werkt ook en daar word ik gelukkig van, mits techno ofzo. Maar neeeee ik heb kutvrienden en leuke vrienden die op vakantie zijn. En dan dacht ik oh ik ga foto's bewerken maar neeee want krijg de foto's niet op mijn pc.quote:
Niet dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jawel, jij was sarcastisch maar dat meisje niet_!
Woahquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jawel, jij was sarcastisch maar dat meisje niet_!
Mijn mobiel was 120 euro, is 100 keer fijner (Qwertytoetsenbordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
180 euro + 20 euro p/m voor 1e jaar en 35 t 2e jaar.. valt best mee
En dan op je Macbook fokken als je thuis bent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En dan met Voe op de achtergrond!
quote:
Oh wacht, dat kan ook door die halve liter bier komenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan op je Macbook fokken als je thuis bent.
Ik loop niet bepaald te pochen ofzo met in wat voor huis ik woon en dat soort dingenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet dus.
Het is niet tof om te zeggen dat je het verschrikkelijk vindt dat iedereen denkt dat je rijk bent omdat je in een groot huis hebt -wat niet eens van jou is- en een iPhone hebt.
Voor verdere vragen verwijs ik je door naar het serviceloket.
Nu al? Alcoholist.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Oh wacht, dat kan ook door die halve liter bier komen
Wat een kutboek is dat, met al die Jan namenquote:
Dat moest er bij omdat anders niemand snapt wat t mooiste aan die foto isquote:
Nu al? Ik drink een keer een biertje en dan ben ik alcoholist?quote:
Dat krijg je met incompetente vrienden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat moest er bij omdat anders niemand snapt wat t mooiste aan die foto is
Hege is veel cuter ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik wil Voe nog niet om m'n reet af te likken.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik loop niet bepaald te pochen ofzo met in wat voor huis ik woon en dat soort dingen__!
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat meisje was serieus______!!!
Ging ze aan haar vrienden vertellen dat ik dik dure mobiel had en in dik groot huis woonde, daar kan ik echt niet tegen.. t is ook maar een huis en telefoon
Prrrrrrrrr.quote:
Ja dat is pochen wou je zeggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |