Hoezo zijn die saai dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar soms heb je wel lekkere maar die zijn dan weer te normaal (lees: saai)
Nou dat hoeft dan ook weer nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, het leukst zijn die lekker gekke types, met die pittige kapsels. Of die leuke creabea's met van die mooie dreads
Via Do zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Met Desiree op de 500m vrijeslag. (2e)
Ja dan heb je na 3 maanden nog niet gezoentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo zijn die saai dan?
En een rustig type vind ik wel fijn eigenlijk.. maar smaken verschillen
Klein beetje aan Lieke toch welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Desunoto het volgende:
Aan wie doet deze foto jullie denken?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja dan heb je na 3 maanden nog niet gezoent
Bij mij pas na anale seks.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]__!
Bij mij begint een relatie pas na het zoenen..
Voor de spiegel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]__!
Mja, ze zwemt wel sneller.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Naughty_Dog het volgende:
Desiree heeft beduidend langer in de rij moeten staan voor een voorgevel.
quote:
Ja Moet je nagaan...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]__!
Nee, terwijl jij ondergekakt wordt door die meeuw van je.quote:
Ik had ook niet mijn beste badpak aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Die dingen zullen wel voor flink wat weerstand zorgen ja.
Ga er gewoon voor toch.. niet te snel van stapel lopen en dan opeens vol op de bek pakkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja Moet je nagaan...
Bij mij in de klas zit er een.. Best lekker, maar zo heilig als een boon
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, terwijl jij ondergekakt wordt door die meeuw van je.
Ga je nog bitches pwnen vanavond?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef Hyman het volgende:
Als ze krullen had, dan was het wel sprekend lieke
Is goed als school weer begint hou ik je op de hoogtequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ga er gewoon voor toch.. niet te snel van stapel lopen en dan opeens vol op de bek pakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |