Vanmorgenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:34 schreef CarOnline het volgende:
Oh!!!![]()
Je krijgt ook een tweeling!
Twee eiig denk ik
Hah!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:38 schreef APK het volgende:
[..]
Vanmorgen![]()
[..]
Je zus heeft post overigens.
Dat wil ik als ik weer thuis ben wel even proberen, maar het is een heel oud cameraatje...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je niet een close-up van die koppies maken APK?
Is dat net zoiets als wat Greys zegt over haar camera, die dan met glanzende mooie foto's komt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wil ik als ik weer thuis ben wel even proberen, maar het is een heel oud cameraatje...
Ohh kiektan!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef APK het volgende:
Ze zijn vroeg dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn al helemaal ingezoomd vanuit mijn slaapkamerraam, dus ik moet even een poging doen vanaf het balkon als die dikkerds er niet zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat net zoiets als wat Greys zegt over haar camera, die dan met glanzende mooie foto's komt?
Okeetjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Deze foto's zijn al helemaal ingezoomd vanuit mijn slaapkamerraam, dus ik moet even een poging doen vanaf het balkon als die dikkerds er niet zijn
Haha ja dat zag ik ook al, maar wou niet zoiets banaals over een verse moeder zeggen!quote:
Kan ook de vader zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja dat zag ik ook al, maar wou niet zoiets banaals over een verse moeder zeggen!
Oehoee Het Balkon Der Geheimen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ook de vader zijn.
Niets is wat het lijkt, op Het Balkon Der Geheimen
Ik dacht aan een voorbibsebapsquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja dat zag ik ook al, maar wou niet zoiets banaals over een verse moeder zeggen!
Nee, ik ken het woord pas sinds een klein jaar, geleerd van de ESF-ladiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[..]
Een vóórbipsebaps?
Heb je dat weleens hardop gezegd?
Kijk, zo leer je nog eens wat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik ken het woord pas sinds een klein jaar, geleerd van de ESF-ladies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |