Jij had een mail gestuurd toch Tita?quote:
Ik had hier een slotje op gezet, dat wil je nieteens weten.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had hier een slotje op gezet, dat wil je nieteens weten.
Ik laat die mongolen nu aan jou over.
Echt he, schrijven kan je niet en lezen ook niet, en nee ik was niet 1 van de 2 die hebben gecheckt of zijn verhaal klopte.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Fiepoo het volgende:
Maar euh.. als iedereen het wachtwoord heeft van opaatje.... lekker dan ... dan kan iedereen gaan zitten posten onder zijn naam.... is niet handig... zeker niet als josti margo zijn wachtwoord heeft.....
wtfquote:
Waarom open je het topic dan? Ik zat die vorige vol te baggeren zodat het klaar was. Die idioten hier weten zelf nieteens helemaal waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
maar er mag van mij part ook wel slotje op, snap er geen ene malle moer meer van, john of opaatje wie is nu de echte
Het boeit niemand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef kruiwagen het volgende:http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Waren jullie vergeten
Pietje, gooi er ff een slotje opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom open je het topic dan? Ik zat die vorige vol te baggeren zodat het klaar was. Die idioten hier weten zelf nieteens helemaal waar ze het over hebben.
Geen goeie samenwerking dit, Tita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |