Gekregen van mijn pappie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
De gemiddelde internist loopt echt niet met zo'n ding hoor, dus waarom je em als beginnend geneeskundestudent zou kopen is mij een raadsel.
Bodypaint thorax? Wut? Doen ze niet gewoon aan snijden bij jullie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:07 schreef iofn het volgende:
TT![]()
Ik begeleid liever de eerstejaarslessen bodypaint thorax.![]()
Tevens TVP en herinnering om op het bovenstaande in te tekenen
Ik kwam toevallig afgelopen week een foto tegen van mijn bodypaint!quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:07 schreef iofn het volgende:
TT![]()
Ik begeleid liever de eerstejaarslessen bodypaint thorax.![]()
Tevens TVP en herinnering om op het bovenstaande in te tekenen
Oh, laat eens zien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig afgelopen week een foto tegen van mijn bodypaint!Er was bij ons een docent die vrij slecht kon verbergen dat hij lichamen beoordeelde in plaats van de bodypaints
.
Nee. Gewoon mamma-onderzoek op afstand.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zodat je ook even mijn bodypaint kunt beoordelen zeker.
Nog ff hier op reageren:quote:Ik vond Gyn heel erg leuk om te doen, zou het ergens ook helemaal niet erg vinden om erin verder te gaan, maar mijn hart (haha, woordgrapje ) ligt toch ergens anders. Voor mij wordt het de cardio
Mijn huisgenote wou altijd wel de Gyn in, maar is ook afgeknapt op het hele traject om erin te kunnen komen. Hoop dat het jou wel goed afgaat! Al wel wat plekken op het oog, of nog niets te vinden?
Welke docent is dat dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig afgelopen week een foto tegen van mijn bodypaint!Er was bij ons een docent die vrij slecht kon verbergen dat hij lichamen beoordeelde in plaats van de bodypaints
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij deed verder niets hoor! Hij ging alleen in de 'keur-houding' staan en leek meer te kijken naar je lichaam dan naar je tekening.
Aardige vent verder! Heb hem een paar keer als begeleider van een werkgroep gehad, prima man.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:54 schreef Rituals het volgende:
[..]Ja, dat is wel een 'opmerkelijk man'. Ken hem alleen van snijzaal, waar hij goed uitlegt, maar waar hij je best kan afbranden als je een te domme vraag stelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij deed verder niets hoor! Hij ging alleen in de 'keur-houding' staan en leek meer te kijken naar je lichaam dan naar je tekening.
Aardige vent verder! Heb hem een paar keer als begeleider van een werkgroep gehad, prima man.
Ik had geloof ik Vorstenbosch bij het bodypainten, dat is echt een goeie docent.
Ja dat klopt, heb ik ook gemerkt. Tijdens de werkgroep geeft hij veel extra informatie over de toepassing van bepaalde vraagstukken. Hoe we later iets zouden moeten onderzoeken, welke testen je moet aanvragen e.d. Wel leuk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een 'opmerkelijk man'. Ken hem alleen van snijzaal, waar hij goed uitlegt, maar waar hij je best kan afbranden als je een te domme vraag stelt.
Ik had geloof ik Vorstenbosch bij het bodypainten, dat is echt een goeie docent.
Naar ik gehoord heb snijden ze bijna nergens meer. Dan heb je een practicum waar je alleen mag kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Bodypaint thorax? Wut? Doen ze niet gewoon aan snijden bij jullie?
Zo cool manquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Naar ik gehoord heb snijden ze bijna nergens meer. Dan heb je een practicum waar je alleen mag kijken
Kijk en voelen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Naar ik gehoord heb snijden ze bijna nergens meer. Dan heb je een practicum waar je alleen mag kijken
Jij bent ook uiterst geïnteresseerd in een tekening van de pancreas/duodenum/milt zekerquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo cool man
maar Rituals, waar blijven die pics dan he?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kijk en voelen!![]()
[..]
Jij bent ook uiterst geïnteresseerd in een tekening van de pancreas/duodenum/milt zeker.
Ik ging opzoek naar een mooie bodypaint voor jou, maar vond toen iets anders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Nee helaas geen festivals voor mij dit jaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Christiaan het volgende:
Seam, ouwe pedo, ik zit net Fanfarlo te luisteren, en bedenk me net dat jij me daaraan hebt geholpen. Ga ze over een maandje voor de derde keer deze zomer zien. Daar bij jou in de buurt zelfs, ga je ook? (Pukkelpop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |