abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:05:22 #151
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84765344
Hier hetzelfde :Y . Met dat brood. Sinds een paar dagen eet hij ineens echt makkelijk brood. Hij moest het echt even leren.
pi_84765378
filmpje? waar?

oh ja

even zonder geluid (zit op werk)

goed man :D en die kat zo onverstoorbaar slapen, haha
pi_84765567
Oh, dat filmpje is echt schetig... gaat goed hoor, helemaal niet echt wiebelig of zo. Ik zat wel echt te wachten op het moment dat ie het autootje op de kat zou smijten, maar helaas... :@
pi_84765665
Zijn er hier ook kindjes die na 3,5 maand nog steeds niet zoveel van brood moeten hebben, zoals Isabeau? Het gaat wel re-de-lijk, maar een halve boterham haalt ze maar zelden. Na een paar happen heeft ze het gewoon wel gezien. De rest gaat echt goed, maar brood...
pi_84765666
@ssserpente nee geen koorts meer, inmiddels is er ook 1 puntje door van 1 kiesje dus volgens de arts zou het heel goed daaraan kunnen liggen. Jammer alleen dat er nog 3 bobbels op springen staan :') maar ik ben héél blij dat B. nu nog vakantie heeft, het scheelt me een hoop gedoe en handen tekort zeg maar als ze nu koorts krijgt.

We zijn goedgekeurd bij t cb, woehoe! *O* Lengte buigt af, er is nu eindelijk gevraagd naar onze lengtes, ik dacht dat ze door alleen al naar de vader te kijken wel konden zien dat ie niet zo lang is :+ maar ze heeft het er nu maar bijgezet, prima. Gewicht zit weer een iets meer stijgende lijn in na die bv-terugloop dus das ook fijn.

Eten gaat op het moment met ups en downs. De ene keer eet ze mijn halve bord leeg, de andere keer met smaak een kant-en-klaar potje; de volgende keer spuugt ze nog net niet in het potje en mept ze de lepel uit mn hand :D er is geen pijl op te trekken. Ik maak me er zelf niet zo druk om zolang ze verder wel gewoon vrolijk en actief is. We bieden aan waar we kunnen enzo en als ze het niet eet nouja dan houdt het een beetje op.
Prikjes waren wel keizielig trouwens ;(
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84765672
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:06 schreef lily het volgende:
goed man :D en die kat zo onverstoorbaar slapen, haha
Ja, gek beest! Kijk dan.

Voor de andere kat is Niels een beetje bang, hij heeft heel goed door dat die kat hem helemaal niet leuk vindt. Dan gaat hij wel voor de bank staan schreeuwen en "springen" naar die kat, maar hij raakt hem niet aan.

Wat vervelend zeg dat Lente nog steeds verstopping heeft. Maar die lactulose he, zou de dunnere poep die achteraan zit dan niet de dikkere vooruit duwen zodat het toch helpt? :? Ik zou trouwens geen bv gaan vervangen door roosvicee maar juist meer bv geven, dat werkt heel laxerend.

Amélie goegekeurd *O* Fijn dat ze ook kijken naar jullie lengtes en zich niet druk maken over het afbuigen van het lengtelijntje.
Bij ons wel dus. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij wel het gewichtslijntje volgt maar het lengtelijntje niet, want het lijkt mij dat je eerst energie in lengtegroei stopt en dan de rest in vetopslag.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84765712
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:16 schreef Sorbootje het volgende:
Zijn er hier ook kindjes die na 3,5 maand nog steeds niet zoveel van brood moeten hebben, zoals Isabeau? Het gaat wel re-de-lijk, maar een halve boterham haalt ze maar zelden. Na een paar happen heeft ze het gewoon wel gezien. De rest gaat echt goed, maar brood...
oh dit dus.
In het begin ging het er met smaak in, tegenwoordig draait ze nog net niet met haar ogen. "heb je haar weer met dr brood..."

maar goed, soms gaat er toch een stukje in, soms twee. Soms helpt het om er wat nieuws op te doen (pindakaas was een hit!) en soms laat ik de boterham gewoon in zo'n plastic bordje op de grond staan en dan zie ik dat ze tijdens het spelen ineens toch weer een hapje neemt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84765797
Ja, ach..

mijn middelste eet alleen brood (en geen warm eten). Ieder zijn ding denk ik dan maar...
pi_84765819
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:16 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, gek beest! Kijk dan.

Voor de andere kat is Niels een beetje bang, hij heeft heel goed door dat die kat hem helemaal niet leuk vindt. Dan gaat hij wel voor de bank staan schreeuwen en "springen" naar die kat, maar hij raakt hem niet aan.

Wat vervelend zeg dat Lente nog steeds verstopping heeft. Maar die lactulose he, zou de dunnere poep die achteraan zit dan niet de dikkere vooruit duwen zodat het toch helpt? :?
vet schattig!! :D

en over die lactulose, dat zou kunnen, maar als ze zegt dat haar buikje steeds dikker wordt zou ik dat zelf niet zo afwachten geloof ik. Maar dat probleem hebben wij eigenlijk zelf nooit gehad. Amélie had geen voelbare ontlasting, ze had blijkbaar gewoon heel weinig poep ofzo en daardoor werd het hard.
Wellicht is een klysma voldoende om de boel wel gewoon op gang te houden. Ik geloof dat Lotte van Linda ook zoiets had gehad een keer. Dat was toen opgelost na een klysma. HA heeft het bij ons toen ook geadviseerd om te geven maar dat was wel na 3.5 week geen poep dus mja. Lastig. en ik ben echt zó opgelucht dat het hier sinds de fv dus idd gewoon helemaal normaal gaat. Echt ik had er wel een beetje de zenuwen van hoor wat een gedoe...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84765861
Ik heb gemerkt dat Isabeau juist beter brood eet als ik echt stukjes op een vorkje prik en haar voer. Grappig hoe dat zo verschillend kan zijn! Als ik het gewoon aan haar geef belandt het linea recta op de grond. (en uiteraard met de besmeerde zijde naar beneden :') )

Ik krijg altijd zo'n ik-doe-iets-verkeerd-gevoel als ik hier lees over de hele boterhammen die de kindjes eten.
pi_84765874
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:20 schreef lily het volgende:
Ja, ach..

mijn middelste eet alleen brood (en geen warm eten). Ieder zijn ding denk ik dan maar...
ja psies.
Ik bied het aan, voor het geval dat ze toch honger heeft, dat ik niet denk van ja je hoeft toch niet :') ook zo sneu anders :D maar als ze niet hoeft nouja dan niet.

Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik te lui ben om er echt een issue van te gaan maken :@
aanbieden is voldoende, wil ze niet dan bied ik het later nog eens aan, wil ze weer niet nouja dan ook goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84765895
poepproblemen ;( -O- :'(

het zou verboden moeten worden
pi_84765911
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:20 schreef lily het volgende:
Ja, ach..

Is ook zo. :Y
pi_84765925
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:22 schreef Sorbootje het volgende:
Ik krijg altijd zo'n ik-doe-iets-verkeerd-gevoel als ik hier lees over de hele boterhammen die de kindjes eten.
ow god, als dat zo is dan kan ik wel inpakken hoor :D
pi_84765958
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:24 schreef lily het volgende:

[..]

Haha niet doen hoor ;)
pi_84765999
Hmm, ja een klysma werkt misschien ook wel verlichtend, zeker als er gewoon een hard/groot stuk zit dat de uitgang blokkeert zeg maar. Als de boel daarna gewoon weer goed op gang komt (eventueel geholpen door lactulose of de roosvicee)...
pi_84766074
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:24 schreef lily het volgende:

[..]

ja nou...
maar jouw middelste kind eet wél brood! :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84766095
Ja, dat dan weer wel :+
pi_84766119
Timo, lekker pannekoeken gegeten op je verjaardag en zo te zien vond je het heerlijk :9 En wat een mooie loopfiets heb je gekregen!

Emma O+ O+ Gefeliciteerd met ja halfjaar dag! *O* Wat een mooi overzicht Keshet. Die foto's van dat hele kleine meisje blijven enorm indrukwekkend.

Niels wat ontzettend knap! Zo snel al zo goed lopen langs de bank, echt knap hoor *O*
En wat ligt die poes heerlijk onverstoorbaar te slapen. En wat doet Niels lief tegen poes! Zo'n zelfde soort situatie zou hier iets anders verlopen: Xeentje die zich realiseert dat ze zich binnen graai-afstand van poes bevindt, Xeentje die begint te schaterlachen van voorpret, Xeentje die kraaiend op poes afduikt, poes die noodsprong naar veiligheid maakt, Xeentje die teleurgesteld achter blijft -O- Het gaat zo de hele dag door, ze is volkomen geobesedeerd van de katten. Maar ondanks continu vertellen en voordoen, wil ze nog niet begrijpen dat ze niet aan de haren en staart mag trekken.

Brood was hier vanaf het begin een hit. Twee boterhammen per dag gaan er in. Althans, tot twee dagen geleden -O- Ze heeft ontdekt dat ze eten wat in haar mond zit met haar tong weer naar buiten kan duwen. En vooral bij brood schijnt dat heel leuk te zijn. Ze stopt eerst zelf een stukje brood in haar mond, om het er daarna weer uit te duwen en op de grond te gooien }:|

Amelie prikjes gehad ;( :*
Hoeveel weegt ze nu Huub?
pi_84766197
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:01 schreef Beessie-Jen het volgende:

Evie gaat steeds beter eten; net heb ik bijna een hele boterham gegeven! (zonder korstjes).. en die ging er aardig snel in... (terwijl ik 2 weken geleden nog dacht dat ze never nooit brood zou gaan eten..)
*O*
Grappig, dat merk ik hier ook met brood! Best knap hoe snel ze iets leren he?
Hier maakt het trouwens ook wel uit wat ik er op doe, pindakaas is favoriet! dan gaat een boterham op.Smeerkaas en veg.pate zijn duidelijk wat minder

Niels, wat ga je hard!! jeetje wat kun jij al veel zeg/ Twinkly,nu ik zo je schema eens zie staan vind ik het echt enorm bewonderingswaardig hoe veel borstvoeding jij nog geeft, en 's nachts meerdere malen je bed uit moet.
Pfff echt hoor, ik zou dat absoluut niet vol kunnen houden.

en ik zag Minke zo lekker aan de yohgurt in het fototopic, en wat fijn dat jet lukte op 4 flessen!

Welkom lieve kleine Emma *O* Als ik die foto's zie staan de tranen me in de ogen, WAT een prestatie heeft ze neergezet zeg.Wat was ze enorm klein en breekbaar.
Die laatste foto met die schoentjes :D O+ lekker mopje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84766268
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:22 schreef huuphuup het volgende:

Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik te lui ben om er echt een issue van te gaan maken :@
aanbieden is voldoende, wil ze niet dan bied ik het later nog eens aan, wil ze weer niet nouja dan ook goed.
zo makkelijk ben ik ook hoor, wil hij niet dan drinkt hij maar wat extra melk. klaarrrr
Maar ik wil ook gewoon geen issue/strijd maken van eten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84766314
@Xenia, 9200 gram nu.
Ze ligt nog steeds goed op de bv-curves, op de cb-curve ligt ze met alle lengtes/gewichten op het gemiddelde.

Eens even kijken of ik die curves erbij kan trekken.

Gebruikt iemand die site van het CB eigenlijk? www.groeiop.nl Ik ben er een beetje rond aan het kijken maar het is best wel een leuke site! Daar kun je ook je curves enzo bijhouden, en mijlpaaltjes en andere dingetjes. Wel geinig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84766351
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

zo makkelijk ben ik ook hoor, wil hij niet dan drinkt hij maar wat extra melk. klaarrrr
Maar ik wil ook gewoon geen issue/strijd maken van eten
Precies zo doe ik het ook :Y Inderdaad geen strijd maken van eten en ik zeg daarom ook geen goed zo als hij wel eet.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84766497
Jullie zijn goed bezig op eetgebied :Y) Kan ik nog wat van leren.

Want wat heb ik vaak gestreden met mijn middelste droppie en wat eet hij nog steeds vreselijk slecht (hij eet geen groente....nooit, geen aardappel....nooit...fruit...hmmn niet echt...nou ja..pfff ;( )
pi_84766502
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Xenia het volgende:
Althans, tot twee dagen geleden -O- Ze heeft ontdekt dat ze eten wat in haar mond zit met haar tong weer naar buiten kan duwen. En vooral bij brood schijnt dat heel leuk te zijn. Ze stopt eerst zelf een stukje brood in haar mond, om het er daarna weer uit te duwen en op de grond te gooien }:|
Haha herkenbaar. Isaeau doet het nog nét een beetje anders. Als ik iets in haar mond stop, dan werkt ze het naar buiten, pakt het tussen haar vingers, kijkt wat ik haar nou weer probeer te voeren en als het haar bevalt stopt ze het zelf weer in haar mond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')