Wat een mooie foto's van de jarige Timo

Haha, Niels zou de wielen ook het leukste vinden van het cadeau. En pannenkoeken

mmmm
Hopelijk gaat Evie weer goed slapen BJ, met jouw werkschema kun je slapeloze nachten er al helemaal niet bij hebben.
Hihi Ca.ra, heel herkenbaar. Als wij ergens op bezoek gaan dan is Niels heel vrolijk en blij, thuis ook wel maar dan moppert hij toch wel eerder.
Wow Karin wat heerlijk dat jullie uit konden slapen, en ik het weekend ook nog!!
Arme Lars, hopelijk valt het prikken mee

En doen ze niet moeilijk over de Pepti verlenging.
Dramatische taferelen van Mette, heel herkenbaar

Vooral op het aankleedkussen. De buuf zal onderhand wel denken dat we hem daar mishandelen ofzo.
Nectarine mjumm
Serpente fruit lukt hier om dezelfde reden ook niet zo heel goed. Banaan wel maar appel of ander hard fruit niet, dat rasp ik dan en geef ik met een lepeltje.
lastig hoor die concurrentie tussen twee kindjes.
Haha Thomas die vergeet te kruipen

Ik heb ook wel een paar keer gehad dat ik niet begreep waarom Niels zo mopperde. Had hij gewoon honger
Wat is Kyllian lekker druk aan het bewegen en babbelen
Ga ik net heel eventjes naar de wc, kom ik terug is Niels de vloer aan het dweilen met het water van de katten. Sneaky hoor!!
Icantrix wat gaat Stef toch hard!!!

Fijn dat het ook wel vaker wel goed gaat met de slaapjes, maar ik snap je echt heel goed dat je opziet tegen hem naar bed brengen. Hier kwam de omslag eigenlijk toen ik heel vrolijk bleef bij het naa rbed brengen en vooral als ik weg loop en "dag dag" zeg, moet ik enorme vrolijkheid uitstralen.
Maar dat zal ook wel weer een fase zijn, misschien is het binnenkort ook wel weer krijsen
Wow kleine Emma alweer 6 maanden!! Groot gelijk dat je lekker bij de kleine baby'tjes blijft posten hoor Keshet

Wat een mooie en indrukwekkende foto's van je dappere mooie meid, weet je dat ze op de allereerste foto al echt Emma is?
Och Sorbootje wat ontzettend rot dat het weer zo vreselijk lastig is Isabeau in slaap te krijgen

Ik hoop maar dat ze door het ritme van vroeg opmoeten weer vroeger wil gaan slapen
En kijk eens wat hij kan sinds vrijdag!
En precies het tegenover gestelde van Ivan, Niels is heel impulsief en doet het gewoon ipv eerst na te denken hoe hij dat nou eens aan zal pakken (of misschien heeft hij stiekem al dagen erover nagedacht

)
Niels schema
's morgens bv daarna boterham
voor het slaapje bv
na het slaapje bv
dan boterham of fruit, ligt aan het tijdstip
voor het slaapje bv
na het slaapje bv
dan boterham of fruit, ligt aan het tijdstip (2 boterhammen per dag hoor en meestal 1 keer fruit)
Ligt aan wanneer hij slaapt, maar tussendoor nog ergens een cracotte/rijstwafel
voor het slaapje bv
na het slaapje bv
avondeten (bordje)
yoghurt met brinta (heel weinig)
bv
bv
bv
bv
Ik geef hem voor en na zijn slaapjes bv omdat hij niet zo goed gegroeid was de laatste keer. Hij zit nu tegen de 9 kilo aan, dus dat is goed! Op het brood gaat roomboter en appelstroop, rozenbotteljam, geitenkaas, pindakaas of amandelpasta.
Sinds vrijdag eet hij uit een bordje ipv van de tafel en dat gaat echt
goed! Hij eet een stuk meer en vindt het duidelijk heel leuk. Vrijdag had ik pasta gemaakt met tomatenpuree, bloemkool en courgette en stukjes vegetarische burger, zaterdag rosti met sla en komkommer, gisteren polenta-pannenkoekjes met avocado en tomaatjes.

Ik pureer niets en hij eet het met zijn handjes. Meestal eet hij wat wij eten maar dan zonder zout en scherpe dingen enzo.
[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkly op 02-08-2010 09:53:06 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>