Zo, mensen, wat zijn jullie hard gegaan!
Chan enTimo, ontzéttend gefeliciteerd met deze enorme en vreselijk bijzondere mijlpaal!!

Ik vind het erg jullie jullie te gaan missen, maar gelukkig zijn jullie slechts een topicje weg

Ik hoop dat het vandaag een superleuke dag was!
Martine, heel veel succes! Ik zal voor je duimen, spannend hoor!
Innepin, hahaha, geweldige foto's
Mefke, Stef is op de fiets vooral héél hard om zich heen aan het kijken.. Maar wel heel cute dat Driekus zo kwebbelt op de fiets

Hoe is het ondertussen met de zieke?
Arm Lente-meisje, wat gebeurt je nu toch allemaal? Kind, ik heb met je te doen. Echt.. Ssserpente, wat vervelend dat dat ineens zo moeizaam gaat. Succes ermee!
Ca.ra, wat lees ik nou toch? Nee zeg, het leek zo goed te gaan

Wat enórm, vreselijk vervelend, teleurstellend en frustrerend moet dit voor jullie zijn.. Hele dikke

erop, ik hoop echt dat je angsten niet de waarheid zullen worden en dat je aan het eind van het jaar op deze momenten terugkijkt met een opgelucht gevoel, omdat het dan toch zó veel beter gaat.. Sterkte meis, en een dikke knuffel voor dat mooie manneke van je

BJ, bijzonder hoe je soms kunt denken dat je het ritme helemaal te pakken hebt, en dat het dan ineens *pats* 180 graden kan draaien he? Als ik het zo lees is Evie ook verwoed bezig met leren, dus het kan best zijn natuurlijk. Hopelijk slaapt ze snel weer als een zonnetje!
Lily!

Als mama van een bab die altijd doorsliep, maar op het moment echt alles uit de kast trekt om maar niet te hoeven slapen zeg ik: wat knap van Leah dat zij het allemaal zo lekker chill doet. Ze neemt het gewoon lekker zoals het komt, toch? Je hebt een heerlijk meisje hoor

NU, dat is toch helemaal niet suf? Eten en slapen zijn voor die kleintjes ZO vreselijk belangrijk, als ouder weet je vanuit je instinct dondersgoed hoe fijn het is als dat goed gaat en hoeveel hoofdbrekers het je kost als dat niet zo is. Dikke

voor je meiske dus

Karin, hahaha, je Dentinox-vretertje maakt me aan het lachen

Vlindur, woah! Wat supercool! Dan kan nu het grote erachteraanrennen beginnen

Lijnloos, hoe is het met je verkouden kind?

Poppejans, let maar op, die kruipt voor je het weet je huis door en dan kom je handen tekort

Heb je je kamer(s) al babproof gemaakt?

Asy, wat vervélend dat je alvast mee komt kletsen
Wicky, wat lief dat je het vraagt

Hiero is het af en aan een beetje.. De ene avond gaat het redelijk tot goed, de andere keer (zoals vanavond

) is het feest en is het gillen brullen en krijsen geblazen. Vandaag zijn we van 7 tot kwat over 9 ofzo beziggeweest, maar nu is hij ook wel echt K.O. zeg maar. De middagtukjes zijn ongeveer net zo wisselvallig.. Beetje jammer dat ik nu dus weer gezellig de zenuwen krijg als er een slaap-moment aan zit te komen, ik zie er bij voorbaat al tegenop. Niet goed natuurlijk, maar ik kan er zo weinig aan doen

Nouja, het komt wel weer hoor, maarja. Voorlopig doen we het er maar mee enzo. Wat fijn voor jullie dat er een goede slaapjestijd wordt 'ingeregeld' as we speak

Hoe is het verder?
Overigens gaat het staan nu echt als een tierelier, hij is zo blij met zijn nieuwe kunde

Hij probeert als hij staat soms ook al een stapje te nemen en dat is nu 2x gelukt, als hij zich maar ergens aan vast kan houden en er goed bij nadenkt

Nog even een vraagje tussendoor: als jullie een zetpil geven, wordt die er bij jullie kleine dan ook standaard binnen het kwartier weer uitgepoept? Da's echt vaste prik hier, maar dat maakt het gelijkmatig verdelen van de PCM wel heel lastig. Hoe doen jullie dat?