SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn Poppejansquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:
Hier niks te melden, alles gaat heerlijk!
wat een goed ideequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien kun je kolven en er 'milk and fruit' van maken met roosvicee laxo?![]()
Lekker he!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:23 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Fijn Poppejans.
Hier hetzelfde, geen bijzonderheden, alles gemoedelijk z'n gangetje.
ja maar....ze kan nog niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:29 schreef Asyniur het volgende:
Maar ondanks dat het goed gaat, verwacht ik toch regelmatige updates wat de mannen allemaal al kunnen en kennen
Wél! Ze kan heel erg lief lachenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:
[..]
ja maar....ze kan nog niks![]()
het gaat alleen maar goed
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:
[..]
ja maar....zehij kan nog niks![]()
het gaat alleen maar goed
Wat knap! daar moeten een hele hoop mensen een hele hoop moeite voor doen, en die van jou doet dat maar gewoon even!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:49 schreef lily het volgende:
Oh ja, op dat gebied kan ze een helehoop.
Goed eten, altijd lachen of schaterlachen en goed slapen. Dus het gaat gewoon goed (maar geen ontwikkelingen verder) dus geen: wat knap! voor Leah
lezen jullie wel tussen de regels![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef Ca.ra het volgende:
Het is zo'n lekker meiske. Ze straalt ook echt tevredenheid uit. Nou was dat natuurlijk een momentopname (van Thomas zeggen ze ook altijd: oh, wat een makkelijk kind! maar dat is zijn split personality die alleen naar boven komt als er visite is) maar bij Leah had ik echt een heel tevreden gevoel. Lekker vertrouwd bij mama op schoot de wereld zitten bekijken, of heerlijk ontspannen bij papa op de arm slapen.
Dat zei mijn moeder ook over mij tegen de visite, dat ik een gespleten persoonlijkheid had en anders echt niet zo lief was. Dat vond ik altijd heel stom.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef Ca.ra het volgende:
Het is zo'n lekker meiske. Ze straalt ook echt tevredenheid uit. Nou was dat natuurlijk een momentopname (van Thomas zeggen ze ook altijd: oh, wat een makkelijk kind! maar dat is zijn split personality die alleen naar boven komt als er visite is) maar bij Leah had ik echt een heel tevreden gevoel. Lekker vertrouwd bij mama op schoot de wereld zitten bekijken, of heerlijk ontspannen bij papa op de arm slapen.
Dit is Bibaboerderijquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb begrepen dat dit de uitbreidingsset is van de boerderij. De boerderij maakt geluidjes maar dit niet.
Ivan had al een keer een schoolbus gekregen van Little People. Daar zitten onder andere een onooglijk meisje en een neger in en er zit ook ruimte voor een rolstoel inclusief rolstoel achterin de bus.De bus zelf maakt allerlei hysterische geluidjes.
Ik zou dit uit mezelf niet zo snel gekocht hebben, maar Ivan vindt het al heel leuk om ernaar te kijken en om eraan te voelen. De poppetjes vindt hij het allerleukst. Die slaat hij tegen elkaar, stopt hij in de paardenstal en sabbelt hij flink af. Het is ook fijn spul, vind ik. De poppetjes zijn lekker groot en ik durf hem er gerust mee te laten spelen. Het is ook het soort speelgoed dat fijn combineert met ander speelgoed, denk ik. Achter het hek van de boerderij kan hij straks met duplo of lego nog allerlei dingen bouwen. Zo heeft hij er nog jaren plezier van.
Wat is de Bibaboerderij?
Ik denk eigenlijk dat alle tussendoortjes niet echt vullen. Heeft hij tussendoor veel trek?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef Aoraki het volgende:
Nog even een vraagje over tussendoortjes. Wat geven jullie? Ik heb nu die mini-rijstwafeltjes, maar dat is ook 3x niks qua vulling. Iemand iets beters (liefst nog een beetje gezond, maar ik bedoel geen fruit ofzo)
ja dat dus hahahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
Claudia, heb je geen C1000 in de buurtBibaboerderij soep, koekjes, snoep...en noem maar op
Haha die had ik ook gehaaldquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat dus hahaha![]()
bij ons zat er een serviesje ofzo van in zo'n babydoos van c1000. (supergoed gevulde doos trouwens! echt een tip!)
Een cracotte dan misschien?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef Aoraki het volgende:
Nog even een vraagje over tussendoortjes. Wat geven jullie? Ik heb nu die mini-rijstwafeltjes, maar dat is ook 3x niks qua vulling. Iemand iets beters (liefst nog een beetje gezond, maar ik bedoel geen fruit ofzo)
Uh net zo eigenlijk. Linde kijkt weken niet naar bv een nijntje telefoon om totdat Esmee hem heeft. Dan meot en zal zij er mee spelen en anders pakt ze 'm gewoon wel af. Als ik dan zeg dat het niet mag., zegt ze dat het mag van Esmee want die zei jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meimel, wat gezellig dat geklets! En nu mag Kyllian dus ook aan het werk! alles opzij voor de kleine boef!
ik vind het maar lastig hoor soms, Lars heeft zo vaak wat te pakken van Meike, wat dan van haar niet mag natuurlijk... pakt ze het af, Lars in tranenerg gezellig.
En het zijn vaak ook nog dingen waar ze normaal niet eens naar omkijkt, maar puur omdat Lars het heeft wil zij het hebben.
Ze ziet hem nu volgens mij echt als de concurrent....een kusje of een knuffel zit er ook niet meer in.
Hoe gaat dat bij jullie? En natuurlijk bij de andere mama's met baby en peuter aan boord.
Ik denk idd ook dat tussendoortjes v baby's niet heel erg vullen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef Aoraki het volgende:
Ik vind het zelf wel lastig hoe hier mee om te gaan. Want ja, het is haar speelgoed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Uh net zo eigenlijk. Linde kijkt weken niet naar bv een nijntje telefoon om totdat Esmee hem heeft. Dan meot en zal zij er mee spelen en anders pakt ze 'm gewoon wel af. Als ik dan zeg dat het niet mag., zegt ze dat het mag van Esmee want die zei jaOverigens blijft ze Esmee wel lief vinden want ze wil de hele dag alles aangeven en kusjes geven enzo. En dat is Esmee haar wraakmoment want die trekt tijdens die kusjes maar wat graag even aan haar haren
Lastig zeg. Is het naar Meike toe niet uit te leggen dat ze samen met dingen kunnen spelen en dat als Lars wat heeft ze het niet af moet pakken. Hier gebeurd het ook wel eens, maar eigenlijk meer omdat Kyllian het dan voor Dyon voor wil doen (tenminste dat zeg iequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meimel, wat gezellig dat geklets! En nu mag Kyllian dus ook aan het werk! alles opzij voor de kleine boef!
ik vind het maar lastig hoor soms, Lars heeft zo vaak wat te pakken van Meike, wat dan van haar niet mag natuurlijk... pakt ze het af, Lars in tranenerg gezellig.
En het zijn vaak ook nog dingen waar ze normaal niet eens naar omkijkt, maar puur omdat Lars het heeft wil zij het hebben.
Ze ziet hem nu volgens mij echt als de concurrent....een kusje of een knuffel zit er ook niet meer in.
Hoe gaat dat bij jullie? En natuurlijk bij de andere mama's met baby en peuter aan boord.
Ik geef fruit uit potje, hier dus ook een kind wat mijn fruithap niet wil, en stukjes plet hij fijn tussen zn handquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:25 schreef Ssserpente het volgende:
O ja. Hoe geven jullie fruit? Lente is niet zo'n fruiteter. Dwz, potjes fruit eet ze prima, maar stukjes of reepjes fruit zijn vaak te glad om vast te houden of ze gaat er mee gooien. Het belandt dus hoe dan ook op de vloer. Ook van echt lekkere dingen zoals aardbeien, kersen of aardbeien eet ze er maar een paar. Ik ben niet te beroerd om zelf een prakje te maken, hoor, maar heb liever dat ze het gewoon uit het knuistje eet
Hier is al het speelgoed voor beiden (behalve dan lievelingsknuffels enzo) maar duplo en andere zooi is gewoon voor allebei. Linde wil immers ook spelen met speelgoed dat Esmee heeft gekregenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel lastig hoe hier mee om te gaan. Want ja, het is haar speelgoed.
Meestal zeg ik dat ze dan even iets anders voor Lars moet pakken, wat ze wel doet, en Lars wel accepteert, maar toch... klopt het niet
Maar stukjes eet hij dus wel! (zie het zijn vast mn kookkunstenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:34 schreef NieuweUser het volgende:
Poppejans, dat was hier ook eerst zo! Totdat ik een nieuwe blender had en deze maakt het blijkbaar fijner. Want stukjes wil Isa ook echt (nog) niet! Ik geef haar meestal wel een groter stukje erbij, maar daar voelt ze raar aan en knijpt erin, maar het gaat niet in het mondje.
Ja ik pureer het nog wel. Vandaag was het een beetje karig voor hm, er zaten alleen champignons en ham door hihi. Je kunt er verder vanalles door doen toch, wat roerbakgroenten koken bijv. (broccoli, wortel, champignons, courgette, tomaat), evt. gehakt erdoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meimel, pureer je de macaroni? En wat erdoor dan?
doe je dan die burrito's ook pureren?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Stiemie het volgende:
Potjes mag je van Esmee in je haren smerenEr gaat in ieder geval geen hap van naar binnen... Ik maak alles zelf en dan pureren we het een beetje zodat het goed op een lepeltje past. Maar niet te fijn want dan wil mevrouw het niet meer. Ze moet er nog wel lekker in kunnen graaien en stukjes uit kunnen kiezen. Overigens hebben we nog niks ontdekt wat ze niet lust
Vanavond had ze couscous uit opperdepop. Gisteren aten we pasta met gegrilde aubergine en de dag daarvoor burrito's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |