abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84724808
Timo, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! *O* *O* *O* *O* *O*

Driekus, beterschap :*

BJ, Rienk wordt nu ook 's ochtends ineens wakker. Hij kan niet zonder hulp weer in slaap komen, dus ik moet de speen terug stoppen en er even bij blijven, meestal valt hij dan weer in slaap. Zo niet, dan geef ik hem gewoon zn ontbijt. Dan slaapt ie daarna weer wat langer ;)
(Rienk gaat na zn ontbijt (Normaal 7 uur) terug op bed)

Rienk komt vooruit! *O* *O* hij doet een soort van tijgeren en kruipen door elkaar ^O^ Sinds vanavond echt duidelijk te zien! En hij kan zelf zitten! Hij doet het nu allen nog maar in bad, dat is lekker glad, maar op de grond wil het nog niet echt. Wel kan hij al heel lang goed zitten spelen! En achteruit kijken en druk doen zonder om te kukelen! Dus we kunnen voor een fietszitje winkelen! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84729145
Die shake is zeker een goed idee!

Mef, als kindjes nog geen een zijn en maar mild de waterpokken hebben, kunnen ze het later nog een keer krijgen omdat ze dan niet genoeg antistoffen hebben aangemaakt. ;(
pi_84729147
Timo is jarig! Hiep hiep HOERAAAAA!

Gefeliciiteerd!

*O* *O* *O*
pi_84729231
Chan, gefeliciteerd met Timo! *O*

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84729305
Timo gefeliciteerd!! *O* *O*

Rienk kan tijgeren, wat goed!! *O* Isa komt nu ook vooruit, ook een combinatie van kruipen en tijgeren! :)
pi_84729754
Timo gefeliciteerd!!!

En Rienk aan de kruip, knap hoor.
pi_84730498
Gefeliciteerd Timo!

Ssserpente, ja dat klopt van de pokken. Het schijnt dan wel zo te zijn dat ze em twee keer mild krijgen. Laten we hopen dat dat zo is.
En Rienk komt vooruit, juh!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84730579
Timo, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Dat er nog maar heeeeeeeeel veel mogen volgen die net zo leuk zijn als deze! *O*

Mefke, :* voor jullie driekus, wat naar van de pokken. hopelijk knapt ie snel op en heeft ie neit te veel last van jeuk.

Rienk, kerel wat goed! *O*
pi_84730736
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:23 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Fijn Poppejans O+ .

Hier hetzelfde, geen bijzonderheden, alles gemoedelijk z'n gangetje.
Lekker he!
Dacht, misschien lijkt het dan heel vaak zo dat ik maar weinig post over mn kind, maar dat is dus vaak dat ik niks bijzonders te vertellen heb.
Leuk om te lezen dat er wel gereageerd wordt door jullie hierop :)

ach gos,Driekus de waterpokken :*

Wat goed dat Lente zich ook optrekt! *O*

Lieve Timo, gefeliciteeeeeeerd. 1 jaar! wauw *O* *O* *O* wat een mooie mijlpaal

en een :o en *O* voor kruipende Rienk! knap hoor, dat doet Wolf nog niet. Rienk zag ik laatst in het fototopic ook al heel goed rechtop zitten, ook dat is hier nog niet.

BJ, heb hier ook het idee van een ontwikkelingsachtig sprongetje oid. Ziek is hij niet, maar slaapt de afgelopen 2/3 dagen ineens heel veel en is snel huilerig.
Misschien dat het niet kunnen kruipen hem (of wellicht ook Evie) dwars zit?! Dat dat eraan zit te komen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:29:19 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84731072
Ik moet hier de boel maar eens gaan bijhouden (als me dat lukt), want over 2 weken moet ik er aan geloven :o

Yay voor Rienk *O*

Arme Driekus met zijn prutoogjes en arme Lente met haar verstopping :{

Groof en Poppejans, fijn dat het goed gaat bij jullie! Maar ondanks dat het goed gaat, verwacht ik toch regelmatige updates wat de mannen allemaal al kunnen en kennen ;)
pi_84731862
Rienk wat goed! *O*

En Isa ook in zn vooruit :D

Driekus dat je maar weer gauw beter mag zijn ventje :*

Arme Lente, verstopt zitten is niet fijn.. Timo heeft toen hij nog klein was (want nu is hij écht groot :o ) en toen kreeg hij van dat spul waarvan ik ineens niet meer op de naam kan komen.. Dat hielp wel, maar zodra ik er mee ophield raakte hij meteen weer verstopt.. Pas toen hij goed ziek werd ging de verstopping weg.. Ohw ja, lactulose was het..

Mijn ventje is gewoon één jaar vandaag :D Dank voor alle lieve felicitaties! :)

Hij heeft een loopfietsje van ons gekregen en hij vind m erg leuk :)

Straks komt er allemaal bezoek en gelukkig ligt hij nu lekker te slapen want hij was vanmorgen al helemaal de weg kwijt door de ballonnen, slingers en het cadeau.. Dus lekker uitgerust als het bezoek komt :)
pi_84731966
Timo *O*

zondag 1 augustus 2010 @ 12:37:45 #38
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84732765
Chan, gefeliciteerd met je grote zoon! En tot gauw in het volgende topic!

En wat Asy ook al zegt: ook de niks-aan-de-hand verhalen willen we horen hoor!
Jullie kindjes vreten vast ook wel eens wat uit, of doen grappige dingen enzo, toch?

Ik hoop dat ik heeeel snel alleen nog maar de grappige zaken kan posten ;)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84732938
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:29 schreef Asyniur het volgende:
Maar ondanks dat het goed gaat, verwacht ik toch regelmatige updates wat de mannen allemaal al kunnen en kennen ;)
ja maar....ze kan nog niks :P
het gaat alleen maar goed :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:47:00 #40
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84733039
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:

[..]

ja maar....ze kan nog niks :P
Wél! Ze kan heel erg lief lachen O+
pi_84733108
Oh ja, op dat gebied kan ze een helehoop.
Goed eten, altijd lachen of schaterlachen en goed slapen. Dus het gaat gewoon goed (maar geen ontwikkelingen verder) dus geen: wat knap! voor Leah ;)
lezen jullie wel tussen de regels :P
pi_84733199
Timo!!! Gefeliciteerd Chan, met je mooie grote man! (en tot best wel snel)

Geniet van deze dag!

Mijn baby is een ongeleid projectiel. Ze trekt de boeken uit de kast, trekt zich overal aan op, smijt dvd's door de kamer etc...

En als ik NEE zeg, kijkt ze lachend naar me terwijl ze nee schudt.

:')
pi_84733221
Nou lachen is toch ook heel erg knap Leah!!! ;) :)

Asy, ook al hier straks, wat gaat het snel!
pi_84733233
Ook opmerkelijk is haar voorkeur voor het boek 'de opkomst van het derde rijk'. Daar zit ze op haar manier heel serieus in te bladeren. Stom gezicht :)
pi_84733285
Haha Isabeau! Lekker ondeugend dus!

Wij hebben gisteren ook de eerste Ha-nou-heb-ik-lekker-toch-mijn-zin-gekregen-lach gespot!! :) We legden haar op het kleedje op de grond en ze begon ineens te huilen, doet ze normaal nooit!! Dus mijn vriend tilt haar gelijk weer op, en dat lachje toen...!! :D
pi_84733317
hahaha, Sorbo
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:06:10 #47
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84733537
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef lily het volgende:

[..]

ja maar....zehij kan nog niks :P
*O* O+

En ik weet dat het hier niet hoort, maar vandaag ben ik met mijn oudste gaan zwemmen terwijl de oppas hier bij de jongste bleef. Het was zo gezellig en zo fijn. Ik zie dan ineens hoe groot ze wordt (of eigenlijk, bijna ongemerkt geworden is), hoeveel ze kan, hoe lief en gezellig ze is. Ik heb dat onbewust gemist, zo even helemaal met haar alleen weg te zijn. O+
pi_84734031
Lekker, Groof, kan me voorstellen, hoor, dat je dat hebt gemist en nu pas beseft. Lekker toch, een middagje met je dochter? O+

Hier ging de milkshake met Roosvicee Laxo er in als koek! :9
pi_84734069
wat leuk, Groofsken :)

Moet je er in houden :Y quality-time met je dochter (en later ook weer met je zoon).
Doen wij ook af en toe, eentje meenemen en alleen voor hem tijd hebben.

^O^ voor de milkshake van Lente (en ik ga de tip onthouden Ca.ra)
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:28:08 #50
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84734184
Poeh, ja hè. Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Terwijl ik regelmatig een uurtje ofzo met haar alleen heb als de kleine man slaapt. Maar toch, dit was anders.

En ik moest even teruglezen om te brgijpen waar de milshake over ging :D . maar fijn dat ze het zo goed drinkt, en hopelijk helpt het :Y .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')