Wat knap! daar moeten een hele hoop mensen een hele hoop moeite voor doen, en die van jou doet dat maar gewoon even!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:49 schreef lily het volgende:
Oh ja, op dat gebied kan ze een helehoop.
Goed eten, altijd lachen of schaterlachen en goed slapen. Dus het gaat gewoon goed (maar geen ontwikkelingen verder) dus geen: wat knap! voor Leah
lezen jullie wel tussen de regels![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef Ca.ra het volgende:
Het is zo'n lekker meiske. Ze straalt ook echt tevredenheid uit. Nou was dat natuurlijk een momentopname (van Thomas zeggen ze ook altijd: oh, wat een makkelijk kind! maar dat is zijn split personality die alleen naar boven komt als er visite is) maar bij Leah had ik echt een heel tevreden gevoel. Lekker vertrouwd bij mama op schoot de wereld zitten bekijken, of heerlijk ontspannen bij papa op de arm slapen.
Dat zei mijn moeder ook over mij tegen de visite, dat ik een gespleten persoonlijkheid had en anders echt niet zo lief was. Dat vond ik altijd heel stom.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef Ca.ra het volgende:
Het is zo'n lekker meiske. Ze straalt ook echt tevredenheid uit. Nou was dat natuurlijk een momentopname (van Thomas zeggen ze ook altijd: oh, wat een makkelijk kind! maar dat is zijn split personality die alleen naar boven komt als er visite is) maar bij Leah had ik echt een heel tevreden gevoel. Lekker vertrouwd bij mama op schoot de wereld zitten bekijken, of heerlijk ontspannen bij papa op de arm slapen.
Dit is Bibaboerderijquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb begrepen dat dit de uitbreidingsset is van de boerderij. De boerderij maakt geluidjes maar dit niet.
Ivan had al een keer een schoolbus gekregen van Little People. Daar zitten onder andere een onooglijk meisje en een neger in en er zit ook ruimte voor een rolstoel inclusief rolstoel achterin de bus.De bus zelf maakt allerlei hysterische geluidjes.
Ik zou dit uit mezelf niet zo snel gekocht hebben, maar Ivan vindt het al heel leuk om ernaar te kijken en om eraan te voelen. De poppetjes vindt hij het allerleukst. Die slaat hij tegen elkaar, stopt hij in de paardenstal en sabbelt hij flink af. Het is ook fijn spul, vind ik. De poppetjes zijn lekker groot en ik durf hem er gerust mee te laten spelen. Het is ook het soort speelgoed dat fijn combineert met ander speelgoed, denk ik. Achter het hek van de boerderij kan hij straks met duplo of lego nog allerlei dingen bouwen. Zo heeft hij er nog jaren plezier van.
Wat is de Bibaboerderij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |