Ik vondhe tvaak juist wel lekker..als ik eenmaal bezig was verdween de pijn wel en daarna voelde het ook beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk moet ik vanmorgen gaan sporten maar mijn spieren zijn nog helemaal beurs van donderdagWat is jullie ervaring daar mee? Wordt de pijn minder als je gaat sporten of kan ik mijn spieren beter nog een dag rust geven?
zit nu 1 rustdag tussen. Gisteren kon ik bijna niet opstaan uit mijn stoel. Ik voel nu nog steeds mijn benen en buik heel sterk. Ik vraag me vooral af wat het beste is voor je lichaamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vondhe tvaak juist wel lekker..als ik eenmaal bezig was verdween de pijn wel en daarna voelde het ook beter.
Maar als ik echt te snel na de vorige keer weer aan de gang ging werd het juist erger.. 2 rustdagen lijken mij genoeg.... Lijken...
Volgens mij is dit heul wazig
Ghehehe... als je bijna niet kunt bewegen valt er weinig te sporten!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit nu 1 rustdag tussen. Gisteren kon ik bijna niet opstaan uit mijn stoel. Ik voel nu nog steeds mijn benen en buik heel sterk. Ik vraag me vooral af wat het beste is voor je lichaamNormaal ben ik ook niet zo onder de indruk van een beetje spierpijn, maar dit is wel heel extreem
Of je belt even naar de sportschool en vraagt wat slim isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit nu 1 rustdag tussen. Gisteren kon ik bijna niet opstaan uit mijn stoel. Ik voel nu nog steeds mijn benen en buik heel sterk. Ik vraag me vooral af wat het beste is voor je lichaamNormaal ben ik ook niet zo onder de indruk van een beetje spierpijn, maar dit is wel heel extreem
Nee, heb m'n antwoord al van Fok, bewegen is goed!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of je belt even naar de sportschool en vraagt wat slim is![]()
Goedemorgen
Rustdagje vandaag?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, heb m'n antwoord al van Fok, bewegen is goed!
Alleen dan met mate
* Joysa schopt SQ onder dr kont.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet wel gaan maar ik ben te lam![]()
ruilen qua spierpijn? En slaapzak moet niet in je koffer! Die moet apartquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:38 schreef Diconnected het volgende:Goed bezig SQ
![]()
Mwehhh ik ben aan het inpakken. En ik moet echt gaan proppenwant ik moet perse een slaapzak meenemen
dus dan zit je koffer gauw vol he. Grrrrrr
![]()
Heb je zo'n dekbedachtige unit?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:51 schreef Diconnected het volgende:
Ja maar ik heb niet zo'n apart slaapzakzakje
Nee en nee, die zak ben ik een keer kwijt geraaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je zo'n dekbedachtige unit?
OMG, heb je geen vacuumstofzuigeropbergzak?
Bewegen is beter als je al 1 rustdag gehad hebt, maar gewoon niet te zwaar doen. Laat alles in beweging blijven maar niet teveel belasten, das t bestequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dure dat tot nu toe door jou![]()
2x octo besteld poe
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dure dat tot nu toe door jou![]()
2x octo besteld poe
Dank je welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:32 schreef AmyGrace het volgende:
Hai!
Delta en Bubsel jutten elkaar wel lekker op![]()
@mirannie, gefeliciteerd met je dochter!![]()
@liiszle, ook gefeliciteerd!
Ein-de-lijk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaaa mijn eerste gedeelte van vintage vixxens zijn binnen!!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
eigenlijk 3 maar 2 op ebay 1 voor mij en 1 voor miss--moana
ik ga zo in de stad lopen met moedersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dank je wel
@ SQ
Ik deed vroeger nog wel eens iets te fanatiek buikspieroefeningnen. De pijn werd alleen maar erger als ik al vette spierpijn had. Dus denk dat het verstandig is een dagje te wachten. Zwemmen is misschien wel een idee?
Thanks!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga zo in de stad lopen met moedersgefeliciteerd met je guppie!
Baalde er ook echt van ja! Anders had ik de lakjes geplunderdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef DeltaCephei het volgende:wat jammer dat het op was!
Hopelijk heb je wel een leuke vakantie gehad
Ah dat is zo jammer van het weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Baalde er ook echt van ja! Anders had ik de lakjes geplunderd![]()
Was een hele leuke vakantie! Moet wel eerlijk zeggen dat ik donderdag met tranen in mn ogen zat toen het besef kwam dat wij dus echt geeen mooi weer gingen krijgen. Nieuwe bikini en tankini zijn werkeloos mee terug naar huis gekomen, kaartjes zitten er nog aan. Prachtig mooie zwemparadijs dat bij de camping hoort hebben we niet van dichtbij gezienAangezien dit mijn enige vrije week was in de zomer en ik verder 6 dagen per week moet werken is dit dus echt balen.
Nagellakbuit maakt een hoop goed though
HELE FIJNE VAKANTIEquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Zo, koffer is helemaal ingepakt met alle zooi die mee moet. Hopelijk blijf alles heel, moet een pokke eind met de trein straks![]()
Ik ga nog even roken en dan ga ik weg! Ik ben volgende week vrijdag weer terug denk ik... Maar ik zal proberen het hier een beetje bij te houden via m'n mobiel. Moet toch beetje lak-to-date blijven he![]()
Anyways ladies, fijn weekend en fijne week nog!![]()
fijne vakantie!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Zo, koffer is helemaal ingepakt met alle zooi die mee moet. Hopelijk blijf alles heel, moet een pokke eind met de trein straks![]()
Ik ga nog even roken en dan ga ik weg! Ik ben volgende week vrijdag weer terug denk ik... Maar ik zal proberen het hier een beetje bij te houden via m'n mobiel. Moet toch beetje lak-to-date blijven he![]()
Fijne vakantie wijffie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Oh, wat balen van het weer zegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Baalde er ook echt van ja! Anders had ik de lakjes geplunderd![]()
Was een hele leuke vakantie! Moet wel eerlijk zeggen dat ik donderdag met tranen in mn ogen zat toen het besef kwam dat wij dus echt geeen mooi weer gingen krijgen. Nieuwe bikini en tankini zijn werkeloos mee terug naar huis gekomen, kaartjes zitten er nog aan. Prachtig mooie zwemparadijs dat bij de camping hoort hebben we niet van dichtbij gezienAangezien dit mijn enige vrije week was in de zomer en ik verder 6 dagen per week moet werken is dit dus echt balen.
Nagellakbuit maakt een hoop goed though
Fijne vakantie!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik al hele dag weekendquote:
Limburgs, duh.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik al hele dag weekend![]()
Gaan we morgen limburgs of nederlands praten?
ik sinds gister al weekend, en maandag ook nog vrijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik al hele dag weekend![]()
Gaan we morgen limburgs of nederlands praten?
Baas!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik sinds gister al weekend, en maandag ook nog vrij
En volplakken met rhinestonesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even een vriendinnetje aan het overtuigen om vanavond mee naar de kermis in Eindhovuh de gekstuuhhh te gaan![]()
Met kermis moet je eigenlijk je nagels lakken met MAAH of niet?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Mirjam het volgende:
ik was vanmiddag ins chiedam, daar hebben ze en sapph-store![]()
dus ik een mooie bh uitgezocht, passen
sta ikd at ding aan te trekken, hoor ik ineens wat scheurenbleek de naad van dat stukje stof tussen de cups compleet losgescheurd
beetje vaag, want hij zat prima enzo, beetje kut gemaakt geloof ik
heb de bh maar snel weer teruggehangen en gezegd dat ik er nog even over na ging denken![]()
sorry ik haal hem wegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:03 schreef Joysa het volgende:
Precies dezelfde post in 2 topics is best irritant.......
Haha ik zeg dat dan gewoon, wie weet is het wel een slechte levering en dan kunnen ze de rest ook checken namelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Mirjam het volgende:
ik was vanmiddag ins chiedam, daar hebben ze en sapph-store![]()
dus ik een mooie bh uitgezocht, passen
sta ikd at ding aan te trekken, hoor ik ineens wat scheurenbleek de naad van dat stukje stof tussen de cups compleet losgescheurd
beetje vaag, want hij zat prima enzo, beetje kut gemaakt geloof ik
heb de bh maar snel weer teruggehangen en gezegd dat ik er nog even over na ging denken![]()
http://sharanascorner.blo(...)fying-hand-bath.htmlquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft iemand een gouden tip tegen onwijs pijnlijke brandende handen na pepers snijden?Mijn handschoenen waren gescheurd..
Jij bent echt ergquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
TD Faal:
1 80502 CG-Foxy #931 $2.99 $2.99
1 80504 CG-Classic Camel #933 $2.99 $2.99
1 80506 CG-Ingrid #935 $2.99 $2.99
1 80509 CG-First Class Ticket #938 $2.99 $2.99
1 5-Z12 OPI-From A to Z-urich $5.24 $5.24
1 5-Z11 OPI-I’m Suzi & I’m a Chocoholic $5.24 $5.24
1 5-Z14 OPI-Just a Little Rösti at This $5.24 $5.24
1 5-Z15 OPI-William Tell Me About OPI $5.24 $5.24
1 5-Z13 OPI-Color So Hot it Berns $5.24 $5.24
Vintage Vixen en Swiss compleet als deze binnen is
Ben jij een multimiljonair ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
TD Faal:
Ja, je hebt wel gelijk wat betreft de vele rode lakjes. Maar ik vind Zoya Kristi bijv wel heel mooi...en ik weet zo geen lakjes die daar erg op lijken dus die komt hier waarschijnlijk wel in de kast te staan, oh en op m'n nagels natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er in vele collecties veel rode lakjes bij zitten. Allemaal van die al-100.000x-gezien-kleuren.
Rood, Donkerrood, Rood dat neigt naar zwart, Rood dat neigt naar roze, Rood dat neigt naar oranje....aaarghhhhIk hou niet van rood dus dan is zo'n Swiss collectie meteen niet zo leuk meer
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:50 schreef AmyGrace het volgende:
Tja, zo'n TT helpt natuurlijk ook niet echt mee..
..als er nou 'Tietuhhh' in had gestaan
Dan reageer eens op mijn trotse post dat ik nog maar 11 (ELF!) untrieds heb.. ik vind het heel watquote:
Wat fan-tas-tisch goed van je!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:47 schreef Debsterr het volgende:
Nog maar 11 untrieds van de 97 lakjes.
Ohh woooowwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan reageer eens op mijn trotse post dat ik nog maar 11 (ELF!) untrieds heb.. ik vind het heel wat.
*proest*quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
TD Faal: