Baalde er ook echt van ja! Anders had ik de lakjes geplunderdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef DeltaCephei het volgende:wat jammer dat het op was!
Hopelijk heb je wel een leuke vakantie gehad
Ah dat is zo jammer van het weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Baalde er ook echt van ja! Anders had ik de lakjes geplunderd![]()
Was een hele leuke vakantie! Moet wel eerlijk zeggen dat ik donderdag met tranen in mn ogen zat toen het besef kwam dat wij dus echt geeen mooi weer gingen krijgen. Nieuwe bikini en tankini zijn werkeloos mee terug naar huis gekomen, kaartjes zitten er nog aan. Prachtig mooie zwemparadijs dat bij de camping hoort hebben we niet van dichtbij gezienAangezien dit mijn enige vrije week was in de zomer en ik verder 6 dagen per week moet werken is dit dus echt balen.
Nagellakbuit maakt een hoop goed though
HELE FIJNE VAKANTIEquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Zo, koffer is helemaal ingepakt met alle zooi die mee moet. Hopelijk blijf alles heel, moet een pokke eind met de trein straks![]()
Ik ga nog even roken en dan ga ik weg! Ik ben volgende week vrijdag weer terug denk ik... Maar ik zal proberen het hier een beetje bij te houden via m'n mobiel. Moet toch beetje lak-to-date blijven he![]()
Anyways ladies, fijn weekend en fijne week nog!![]()
fijne vakantie!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Zo, koffer is helemaal ingepakt met alle zooi die mee moet. Hopelijk blijf alles heel, moet een pokke eind met de trein straks![]()
Ik ga nog even roken en dan ga ik weg! Ik ben volgende week vrijdag weer terug denk ik... Maar ik zal proberen het hier een beetje bij te houden via m'n mobiel. Moet toch beetje lak-to-date blijven he![]()
Fijne vakantie wijffie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Oh, wat balen van het weer zegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Baalde er ook echt van ja! Anders had ik de lakjes geplunderd![]()
Was een hele leuke vakantie! Moet wel eerlijk zeggen dat ik donderdag met tranen in mn ogen zat toen het besef kwam dat wij dus echt geeen mooi weer gingen krijgen. Nieuwe bikini en tankini zijn werkeloos mee terug naar huis gekomen, kaartjes zitten er nog aan. Prachtig mooie zwemparadijs dat bij de camping hoort hebben we niet van dichtbij gezienAangezien dit mijn enige vrije week was in de zomer en ik verder 6 dagen per week moet werken is dit dus echt balen.
Nagellakbuit maakt een hoop goed though
Fijne vakantie!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik al hele dag weekendquote:
Limburgs, duh.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik al hele dag weekend![]()
Gaan we morgen limburgs of nederlands praten?
ik sinds gister al weekend, en maandag ook nog vrijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik al hele dag weekend![]()
Gaan we morgen limburgs of nederlands praten?
Baas!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik sinds gister al weekend, en maandag ook nog vrij
En volplakken met rhinestonesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even een vriendinnetje aan het overtuigen om vanavond mee naar de kermis in Eindhovuh de gekstuuhhh te gaan![]()
Met kermis moet je eigenlijk je nagels lakken met MAAH of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |