Ja, die leeftijd schrok ik een beetje vanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die bedoel ik ook
Ik schatte haar ver in de 20.... En voor iemand van ver i de 20 vond ik het vrij mager, voor iemand van 13 kreeg ik kippenvel.
'trein' heet hier Randstadrail en rijd nu al niet meerquote:
Tijdens de XFA-tijd was dit het tempo om 3 uur snachtsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef DeLuna het volgende:
Hetgaat wel hard hier om deze tijd nog trouwens
Niet generaliseren he.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef Myraela het volgende:
Doe eens een beetje rustiger aan in die tuin Symph. We willen je nog langer hier hebben.
Ziek.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tijdens de XFA-tijd was dit het tempo om 3 uur snachts![]()
wat wil je doen??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik niet durfde
En wat moet er eigenlijk in?
dus nat een plakkerig nuquote:
Zowiezo zien meisjes van 13 er tegenwoordig niet meer zo uit als toen ik zelf 13 wasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, die leeftijd schrok ik een beetje van!
een ton of 100.00 kilo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb denk ik gisteren zonder overdrijven ruim een ton afval naar de werf gebracht
ik moet nog 2 bossen takken klein knippen (met nare doorns) en dan een paar honderd liter round up door de tuin. Dan over twee weken de tegels schoon schrapen, met een vrees door de aarde, en dan kan ik opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef Myraela het volgende:
Doe eens een beetje rustiger aan in die tuin Symph. We willen je nog langer hier hebben.
Nou, dat zijn er 2 meer dan ik heb gehad hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee joh gekkies :p Ik ben al gestopt na 2 glaasjes baileys
Is al gebeurd... De nieuwe dagcifers zijn uit, het zal weer eens niet....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat wil je doen??
Ik doe het wel
denk een regentonquote:
Bij dezen: Krampachtig louter in bepaald subforum willen posten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Moet je maar eens een aantal users aanklikken in OUD.
![]()
waar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'trein' heet hier Randstadrail en rijd nu al niet meer
Intercity's stoppen nietin dit gat
Eigenlijk is het gewoon knap kut om hier te wonen zonder auto realiseer ik me
Zelfs toen ik 13 was zagen de meisjes er niet zo uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowiezo zien meisjes van 13 er tegenwoordig niet meer zo uit als toen ik zelf 13 was
(ik weet het, ouwe lul)
Een klaagbaaktopic over TAL SC, vanwege de dagcijfersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat wil je doen??
Ik doe het wel
*ook ouwe lul isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowiezo zien meisjes van 13 er tegenwoordig niet meer zo uit als toen ik zelf 13 was
(ik weet het, ouwe lul)
hoe kom je daar nu bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
OMG c_a is nu helemaal dronken!
Gelukkig is daar Vaduz to save the day!
Mooie OP.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij dezen: Krampachtig louter in bepaald subforum willen posten.
ik lig al in bedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
miste jou![]()
![]()
we moeten gaan stappen met z'n allen
Ja ik schrok er echt van. Onze dochter van 12 kan ook wel door voor 15, maar zij zag er echt oud uit voor haar leeftijdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, die leeftijd schrok ik een beetje van!
en bedanktquote:
Fopjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik schrok er echt van. Onze dochter van 12 kan ook wel door voor 15, maar zij zag er echt oud uit voor haar leeftijd
[..]
en bedankt
ik ben all over het forumquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij dezen: Krampachtig louter in bepaald subforum willen posten.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitgepoold in Nijverdal, nu weer back home.
Welk woord?:Dquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
Volgens mij vindt Bella het niet tof dat ik haar woord zo vaak gebruik.
Watjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
gvd, volgens mij heb ik morgen pijn in mn harses van die 'triple sec'
lekker recht voor zn raap hahaquote:
Ik heb het van Myr.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
Volgens mij vindt Bella het niet tof dat ik haar woord zo vaak gebruik.
En da's nog niet zo lang geledenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs toen ik 13 was zagen de meisjes er niet zo uit.
gatverquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
gvd, volgens mij heb ik morgen pijn in mn harses van die 'triple sec'
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:50 schreef JustinK het volgende:
Socios topic erbij
http://messages.fok.nl/compose.php?reply=2493599
Whehehe, nou ik wou dat ik een ton in geld naar de vuilstort kon brengenquote:
Fopje. Ik heb dat van jou.quote:
Trustequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:55 schreef crv het volgende:
* heeft het een beetje gehad en duikt zijn mandje in![]()
Morgen waarschijnlijk een lange ziekenhuis dag voor de boeg![]()
Bedoelde natuurlijk deze:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:50 schreef JustinK het volgende:
Socios topic erbij
http://messages.fok.nl/compose.php?reply=2493599
Maar ik sta bovenaan.... dan maak ik een klacht over mezelfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een klaagbaaktopic over TAL SC, vanwege de dagcijfers![]()
![]()
Als ik het goed begrepen heb.
Noh!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien toch een carrière op de Wallen overwegen?
Fopje.quote:
Ja, iedereen toch? Daarom doet niemand het ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik sta bovenaan.... dan maak ik een klacht over mezelf
Dan mis ik veel.quote:
Ik ook niet. Ik kom daar alleen als ik mij verveel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
All over het forum heeft bij mij 1 beperking.
KLB trek ik echt niet
bedoel CRVquote:
Been there. Done that. Got the T-shirtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien toch een carrière op de Wallen overwegen?
zelfs dan nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom daar alleen als ik mij verveel.
Edit: domdomdomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan mis ik veel.
Nog een uur of wat en dan een weekje vakantie.![]()
Zijn jullie daarna al bij deel 284 natuurlijk.
Handiiiigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
HIER KOMT SUPERBELLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
IK HELP ELKE MAN MET HOGE NOOD.
Was net op het nieuws, Vrouw van middelbare leeftijd aangeschoten in Spijkenisse. Dacht dat dat over jou gingquote:
trusten en sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:55 schreef crv het volgende:
* heeft het een beetje gehad en duikt zijn mandje in![]()
Morgen waarschijnlijk een lange ziekenhuis dag voor de boeg![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
ik heb geen hoge nood, maar als je wil helpen graagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
Beetje dingetjes vasthouden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog een foto tegoed
en je las neit terug he?
Mag ik het t-shirt eens zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Been there. Done that. Got the T-shirt![]()
Wilde een opmerking maken over een familielid van je maar nee, ook ik heb beroepsgeheim
Oei, C_A middelbaar noemen, gevaarlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Was net op het nieuws, Vrouw van middelbare leeftijd aangeschoten in Spijkenisse. Dacht dat dat over jou ging!
Ik moet dadelijk wel pissen jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |