quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet eens echt. Soms was SC'en gewoon genoeg.
Leeuwarden achter de Hovenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg maar wel station, dan mag je me daar ophalen.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij thuis
Jullie morgen ook weleens langs komen hier
Okay. We bellen nog wel even voor die tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Station Leeuwarden, op loopafstand.
Rechtstreekse intercityverbinding erbij.
Pink was wel leuk, maar ik ben daarna naar Gogol bordello gegaan. Lekker dichtbij Prodigyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het 1 en ander op tv gezien, maar tijdens Pink was ik waarschijnlijk iets anders aan het doen
De nototie staat
Vind ik ook. Jij kan mijn notes zien he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Het gaat echt gebeuren?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. We bellen nog wel even voor die tijd.
Feestje meet bij Sociosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij thuis
Jullie morgen ook weleens langs komen hier
Komt goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. We bellen nog wel even voor die tijd.
Gogol?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pink was wel leuk, maar ik ben daarna naar Gogol bordello gegaan. Lekker dichtbij Prodigy![]()
Maar niet te dichtbij want ik moet bier halen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind ik ook. Jij kan mijn notes zien he?Die eerste...
Ohw, van Henry toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al op, je praat tegen tlk!
Ja.quote:
Nee toch is C_A weer aan het pimpelen geslagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al op, je praat tegen tlk!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja.![]()
Alleen hij was niet zo snel met posten en hij hield het niet vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |