Ik heb 605quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
Nou, baggermodus gaat weer uit bij mij, zit geloof ik rond de 200 zo
quote:
wat nu weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
misschien.. moet nog even denken
Neequote:
Dat je dat elke dag maar weer volhoudt, ik werd knettergek van dat touwtrekkenquote:
Nu afwachten tot half 1 - 1 uurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
Nou, baggermodus gaat weer uit bij mij, zit geloof ik rond de 200 zo
Zeker als er 10 zijn die meedoenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat je dat elke dag maar weer volhoudt, ik werd knettergek van dat touwtrekken!
Gisteren uiteraard, zelfs Benny kan niet 600 keer posten in twee minuten.quote:
c_a ging halen, misschien ku n je je bestelling doorgevenquote:
Jajaja, ik snap het, bijdehand hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gisteren uiteraard, zelfs Benny kan niet 600 keer posten in twee minuten.
Ow?quote:
en c_aquote:
Mijne:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jajaja, ik snap het, bijdehand hoor.![]()
![]()
Mijn record is 723.
quote:095 01 0709 2010-05-21 iBenny (17)
Stomme kut, een meer dan ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jajaja, ik snap het, bijdehand hoor.![]()
![]()
Mijn record is 723.
Ik kan volgend weekend wel, Socios?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jongens, houd toch eens op. Volgend weekend was het toch?
Ik rij wel naar d'r toe ff een vorkje meeprikkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef crv het volgende:
[..]
c_a ging halen, misschien ku n je je bestelling doorgeven
Pink was er ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja afsluiter van de zondag.. begonnen 20 minuten later ivm de drukte bij Pink maar was wel een goede show !
oei nu warriors dance !
Deed ik 'vroeger' ook altijd. En dan altijd ronde aantallen posten. Ziek was dat.quote:
omg, jij kunt zó venijnig zijn af en toequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gisteren uiteraard, zelfs Benny kan niet 600 keer posten in twee minuten.
Ik ook! Prima, waar wil je het liefst afspreken. Bij jou, mij, elders?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan volgend weekend wel, Socios?
De wallen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ook! Prima, waar wil je het liefst afspreken. Bij jou, mij, elders?
Ik sta trouwens 3 keer achter elkaar in die lijst met 500 posts.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Deed ik 'vroeger' ook altijd. En dan altijd ronde aantallen posten. Ziek was dat.
Ik postte dan ook standaard boven de 150quote:
Hier kan het niet, daar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ook! Prima, waar wil je het liefst afspreken. Bij jou, mij, elders?
nu is dat wel hogerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wil de maandcijfers van TAL zien..
Vorige maand stonden we 53e
Zul je nog even een dagje moeten wachten en dan Arcee PM'enquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wil de maandcijfers van TAL zien..
Vorige maand stonden we 53e
1x 2 achtereenvolgende dagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik sta trouwens 3 keer achter elkaar in die lijst met 500 posts.
Lol pink was toch 1 van de grote namenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Pink was er ook?
Ook al niet meegekregen
Warriors Dance is mijn favo van die cd, maar zoals ik al zei moet ik 'm nog gied gaan beluisteren
WD klinkt een beejte als het oude werk
En ik ben meer van de oude garde zeg maar
Waar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben nu alleen een feestje aan het bouwen met de CD keihard aan
Dat was een combi van een aantal onderwerpen uit het vorige topic.quote:
Zeg maar wel station, dan mag je me daar ophalen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Heb chill appartement midden in de binnenstad.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik postte dan ook standaard boven de 150Maar ik ben er nu vanaf en mijn gemiddelde ging gewoon naar beneden zo weinig heb ik de afgelopen dagen gepost.
Station Leeuwarden, op loopafstand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg maar wel station, dan mag je me daar ophalen.
Ik heb het 1 en ander op tv gezien, maar tijdens Pink was ik waarschijnlijk iets anders aan het doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lol pink was toch 1 van de grote namen
Ja laatste CD is echt goed !
Ben nu alleen een feestje aan het bouwen met de CD keihard aan
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet eens echt. Soms was SC'en gewoon genoeg.
Leeuwarden achter de Hovenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg maar wel station, dan mag je me daar ophalen.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij thuis
Jullie morgen ook weleens langs komen hier
Okay. We bellen nog wel even voor die tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Station Leeuwarden, op loopafstand.
Rechtstreekse intercityverbinding erbij.
Pink was wel leuk, maar ik ben daarna naar Gogol bordello gegaan. Lekker dichtbij Prodigyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het 1 en ander op tv gezien, maar tijdens Pink was ik waarschijnlijk iets anders aan het doen
De nototie staat
Vind ik ook. Jij kan mijn notes zien he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Het gaat echt gebeuren?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. We bellen nog wel even voor die tijd.
Feestje meet bij Sociosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij thuis
Jullie morgen ook weleens langs komen hier
Komt goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. We bellen nog wel even voor die tijd.
Gogol?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pink was wel leuk, maar ik ben daarna naar Gogol bordello gegaan. Lekker dichtbij Prodigy![]()
Maar niet te dichtbij want ik moet bier halen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind ik ook. Jij kan mijn notes zien he?Die eerste...
Ohw, van Henry toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al op, je praat tegen tlk!
Ja.quote:
Nee toch is C_A weer aan het pimpelen geslagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al op, je praat tegen tlk!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja.![]()
Alleen hij was niet zo snel met posten en hij hield het niet vol.
Business as usual.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee toch is C_A weer aan het pimpelen geslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |