Ik postte dan ook standaard boven de 150quote:
Hier kan het niet, daar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ook! Prima, waar wil je het liefst afspreken. Bij jou, mij, elders?
nu is dat wel hogerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wil de maandcijfers van TAL zien..
Vorige maand stonden we 53e
Zul je nog even een dagje moeten wachten en dan Arcee PM'enquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
Ik wil de maandcijfers van TAL zien..
Vorige maand stonden we 53e
1x 2 achtereenvolgende dagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik sta trouwens 3 keer achter elkaar in die lijst met 500 posts.
Lol pink was toch 1 van de grote namenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Pink was er ook?
Ook al niet meegekregen
Warriors Dance is mijn favo van die cd, maar zoals ik al zei moet ik 'm nog gied gaan beluisteren
WD klinkt een beejte als het oude werk
En ik ben meer van de oude garde zeg maar
Waar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben nu alleen een feestje aan het bouwen met de CD keihard aan
Dat was een combi van een aantal onderwerpen uit het vorige topic.quote:
Zeg maar wel station, dan mag je me daar ophalen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Heb chill appartement midden in de binnenstad.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik postte dan ook standaard boven de 150Maar ik ben er nu vanaf en mijn gemiddelde ging gewoon naar beneden zo weinig heb ik de afgelopen dagen gepost.
Station Leeuwarden, op loopafstand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg maar wel station, dan mag je me daar ophalen.
Ik heb het 1 en ander op tv gezien, maar tijdens Pink was ik waarschijnlijk iets anders aan het doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lol pink was toch 1 van de grote namen
Ja laatste CD is echt goed !
Ben nu alleen een feestje aan het bouwen met de CD keihard aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |