quote:Op woensdag 8 september 2010 13:35 schreef Stiemie het volgende:
Wow wat een mooi teruggeplooide buiken zeg! *jaloers is, al is het ook niet handig om nu 8 after eight chocolaatjes naar binnen te schuiven natuurlijk*
Ach ik kwam 3 dagen na de bevalling onze buurvrouw tegen in de lieft en die vroeg wanneer ik nou eens ging bevallen![]()
SPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja mn goede eigenschappen komen goed uit he?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wel goeie eigenschappen trouwens
Zo heb ik er nog nooit uitgezienquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
TicoZo zie ik er 2,5 jaar na de bevalling nog niet eens uit
![]()
Whaaaa! Dat dacht ik dus ook!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wel goeie eigenschappen trouwens
dat dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo heb ik er nog nooit uitgezien
Mooi teruggeplooid Tico, trek jij die bikini maar aan hoor
Met zulke memmen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat dus
en ik liep met veel meer buik in bikini
en zo zag ik eruit toen ik twaalf was ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |