jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Shirley het volgende:
Floris alweer 8 weken Son? Gaat zeker hard.. en idd..toen ik gister erachter kwam dat het nog maar 3 maanden tot m'n uitgerekende datum was, besefte ik me ook dat het wel héél snel gaat.
Ik wilde net precies zoiets zeggen!quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Loffie het volgende:
Mooi Tessie! En volgens mij is je buik nu bescheidener dan bij Graeme of niet? Ik kan me herinneren dat het toen haast leek of je voorover zou vallen. Heb je een vergelijkingsfotootje?
Haha, nog niets te zien hier inderdaad. Wel een buikje, maar die zat er daar voor ook alquote:Op maandag 6 september 2010 22:22 schreef mijsje het volgende:
Ik dacht: Niennapost --> Niennabuikje? maar daar is het natuurlijk nog veel te pril voor...merk je wel al iets aan je buikje Nienna?
Herkenbaar, ik zit nu ook zo'n beetje op 12 weken weer... Hoop dat het ooit nog goed gaat komen, maar vrees echt het ergste gezien het feit dat m'n buik echt als een soort van 'flap' naar beneden hangt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
leuke foto's van de buik weer
Aan terugplooi foto's doe ik niet, ik lijk in sommige kleding nog steeds zwanger
noujaaaaa zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Solagratia het volgende:
Over terugplooien gesproken. Ik ben zelf 4 weken geleden bevallen en ik heb al zoveel opmerkingen gekregen over dat mijn buik nog zo dik is. Waar gaat dat overIk voelde me echt heel slank na de bevalling maar ik word er toch een beetje onzeker van.
@ Flugetje: Ik heb ook zo'n flap, mijn zwangere buik was ook echt enorm. Nu lijkt het alsof ik teveel vel heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |