abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86014266
Mooi hoor mrien :Y

Shirley je hebt echt zo'n mooi buikje O+ zo'n basketbal-onder-je-shirt buikje :D

DJMO :o je gaat hard zeg!

Hier bijna 18 weken.
Ik merk dat mn darmen en maag en weet ik veel nu weer wat geslonken zijn, baarmoeder komt inmiddels wel al tot mn navel, maar als ik het vergelijk met de foto van 11 weken dan zit er eigenlijk maar weinig verschil in qua groei. Ik moet mn buik echt vooruit steken om me zwanger te voelen want eigk voel ik me vooral vadsig :')

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86014599
Duidelijk zwanger buikje hoor Huup! Ziet er mooi uit!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86014729
mooi buukste, huup.

Ik ben gelijk mijn 18 weken buik gaan bekijken en die ziet er ongeveer hetzelfde uit volgens mij (mijn 18 weken buik is in bikini want ik was toen net die week op vakantie dus dat is iets lastiger te vergelijken).
pi_86031779
Ik zie daar niks vadsigs aan hoor Huup! Je hebt een heel mooi beginnend en zwanger buikje! O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86032155
Nee moooooi juist Huups! Hier is echt niets vadsigs meer aan juist!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86033791
Haha thanks O+ jullie zijn lief O+
Ik weet niet wat het is, het voelt gewoon nog niet als een zwangere buik maar meer gewoon als een pens zeg maar :') misschien hangt het ook wel samen met een soort algeheel niet zo zwanger voelen enzo. Als ik het vergelijk met mn buik van Amélie bij 17 weken en bij 20 weken dan valt het me alles mee.
Stom eigenlijk, je groeit eerder met een tweede/volgend kindje, maar je buik hoeft natuurlijk niet per se groter te worden, het houdt ergens op uiteindelijk :P blijkbaar had ik dat inwendig wel verwacht ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86034221
Dank je wel Huup! Jouw buikie is toch ook wel duidelijk hoor, niks vadsigs aan :D En msschn krijg je straks ineens een spurt!

Hier nog één van mij van van de week mét de basketbal onder shirt :P

26 wk & 5 dgn

Back in business.
pi_86036637
mooi Shirley! Echt een bol zo, zo leuk om te zien O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86036969
mooie buik huup en idd niets vadsigs aan!
al herken k t gevoel wel!

mooi shirley, en alweer 26 weken joh :o
wat gaat de tijd hard. voor mn gevoel ben je net zwanger...
maar goed met huup heb k ook dat gevoel...
en mijn kind is ook alweer bijna 8weken..kan t alleen qua tijdsbesef niet bijhouden :')
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:57:27 #160
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86038826
Shirley: mooie bolle buik!

En Huup: lekker bescheiden buikje heb je.
pi_86039080
Floris alweer 8 weken Son? Gaat zeker hard.. en idd..toen ik gister erachter kwam dat het nog maar 3 maanden tot m'n uitgerekende datum was, besefte ik me ook dat het wel héél snel gaat. :P
Back in business.
pi_86063254
Mooie buikjes, mrien, huup en Shirley!

Hier mijn bijdrage van vandaag, 38 weken dus.

pi_86063817
O+ en ben je al klaar om erachter te komen wie er nou eigenlijk zo lang bij je gelogeerd heeft? O+
pi_86063839
Absoluut, laat maar komen die dame! O+
pi_86065690
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Shirley het volgende:
Floris alweer 8 weken Son? Gaat zeker hard.. en idd..toen ik gister erachter kwam dat het nog maar 3 maanden tot m'n uitgerekende datum was, besefte ik me ook dat het wel héél snel gaat. :P
ja ;(
nja morgen pas hoor ;)
ja dat had k toen ook idd! en de 30 weken was ook zo'n moment :)
  maandag 6 september 2010 @ 13:33:52 #166
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86124502
Fannetje: mooie buik voor 38 weken!

Hier mijn 32w+4d buik (creatieve foto in de magnetron):
pi_86127868
Wow!! Mooi weer dames O+met even een extra O+ voor de buik van Shirley, vooral omdat je m wekelijks showt en echt mooi duidelijk te zien is dat t een hele echte zwangere toeter begint te worden ...en wát voor 1!! Prachtig!

Mijn buik is heerlijk darmenbol, niet fotowaardig nog helaas ;)
pi_86128193
Dank je wel Loffie... :@
Back in business.
pi_86129176
Shirley, net of je echt een basketbal onder je shirt hebt :D Mooi zeg! O+
Fannetje, mooie 38weken buik! En ik vind het altijd leuk om jouw buik te zien, omdat we bijna even ver zijn :)
Hobbesje, mooi babyhuisje! O+ En handig zo in de magnetron haha! :D

Hier mijn 38weken buik:
pi_86130004
Mooi Tessie! En volgens mij is je buik nu bescheidener dan bij Graeme of niet? Ik kan me herinneren dat het toen haast leek of je voorover zou vallen. Heb je een vergelijkingsfotootje? O-)
pi_86130110
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Loffie het volgende:
Mooi Tessie! En volgens mij is je buik nu bescheidener dan bij Graeme of niet? Ik kan me herinneren dat het toen haast leek of je voorover zou vallen. Heb je een vergelijkingsfotootje? O-)
Ik wilde net precies zoiets zeggen! :D Het lijkt of je meer naar binnen draagt ofzo?

Enneh, doe es een foto van de darmenbol? Leuk voor t nageslacht joh! :+

Verder mooie buikskes weer ladies O+ het blijft toch wel zoiets bijzonders om te zien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86130554
Ja Anna ligt heel diep in mijn buik verstopt :D
Hier een foto, mét hetzelfde truitje :') , van 39weken en 2 dagen zwanger van Graeme:
pi_86131157
ohhh nou inderdaad zeg!! Wat leuk dat de vergelijking zelfs helemaal kloppend is zo!
En wat is je gezicht nu ook nog slank zeg!

O+
pi_86131395
wat een verschil zeg tessie!
wel allebei mooi O+

ik zat gisteren een buikfoto te bekijken, vond nn buik groter lijken dan toen k zwanger was haha. maar ook een gek idee dat floris erin zat. maar goed als je naar een 8weken oude baby kijkt is dat ook lastig :)
pi_86131510
Toen ik van Graeme zwanger was, was ik ook iets van 20kg aangekomen (na 15kg gestopt met wegen :') ) en nu nog maar 6kg. En mijn haar was daar ook echt net een bosje touw :') en dat valt deze keer ook wel mee :D

Toen ik net bevallen was, kon ik me ook echt niet meer voorstellen dat Graeme in mijn buik had gezeten. Was raar om dan buikfoto's terug te zien ja, vond mijn buik achteraf ook echt huge :D
pi_86134144
Wat een verschil Tessie!

29 weken :) O+
pi_86134269
ha duidelijk Tessie! :D tof dat verschil.

Pvoess wauw wat een mooi buikje zo O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86138198
Wat een mooie buikjes weer zeg!
pi_86146064
O+ mooie buikjes weer!
Tessie, inderdaad een heel verschil! leuk dat je het in hetzelfde shirtje laat zien :D is dat toeval? ;)

Ik dacht: Niennapost --> Niennabuikje? maar daar is het natuurlijk nog veel te pril voor... :) merk je wel al iets aan je buikje Nienna?
pi_86163364
buiken O+

de mijne is echt helemaal weg :o

pi_86163478
o|O

je maakt me jaloooehoeeers! :D
geweldig mooie buik heb je zo Cantare! :+ en t resultaat van je buik-weg mag er ook zijn O+
mooi teruggeplooid zeg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:26:01 #182
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86163618
Cantare, ongelooflijk hè. Ik heb dat ook twee keer ervaren. Dat je 10 dagen later al niet meer zag dat er een kindje in had gezeten.

Echt jammer dat ik het er weer aan hebt gesnoept daarna. o|O

Je bent trouwens echt prachtig!
pi_86164596
Whehe, zal ik ook ff terugplooifoto maken...

Alhoewel.. Jij hebt natuurlijk wel voorsprong.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86165109

4 dagen na geboorte Leyla.
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:35:33 #185
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86166427
Cantare en Tico: waar heeft bij jullie die baby gezeten?? Mooie terugplooibuiken hebben jullie!
pi_86167225
gratenbaal :{w

nee hoor, je ziet er echt fantastisch uit Tico! Dat heb je mooi voor elkaar O+
komt helemaal goed met die bikini-plannen van je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86174662
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:22 schreef mijsje het volgende:

Ik dacht: Niennapost --> Niennabuikje? maar daar is het natuurlijk nog veel te pril voor... :) merk je wel al iets aan je buikje Nienna?
Haha, nog niets te zien hier inderdaad. Wel een buikje, maar die zat er daar voor ook al ;)
Heb wel het idee dat het onder mijn navel nu iets dikker begint te worden, maar dat kan ook heel best wishful thinking zijn ;)

Cantare en Ticootje, wauw...mooie terugplooifoto's zeg!
pi_86175427
Wauw! Die terugplooifoto's van Cantare en Ticootje... Daar teken ik ook voor! Hoop dat het bij mij net zo meewerkt :D
Back in business.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:08:28 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86177250
Jullie kunnen me niet zien, maar ik zie groen van jaloezie nu.... Damn wat zijn jullie prachtig teruggeplooid al!! :o
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86180452
Tico memmen! :D

Cantare, wow! Netjes O+

Hier nog een kilo of 6 van start, sta nu stil! Morgen is beeb 6 weken en ben ik officieel geen kraamvrouw meer, dus van de week weer beginnen met hardlopen enzo! *O*
pi_86181801
Ja ik pleur bijna voorover met m'n memmen.
pi_86181855
hahaha tico-topzwaar :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:36:38 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_86182078
leuke foto's van de buik weer :)

Aan terugplooi foto's doe ik niet, ik lijk in sommige kleding nog steeds zwanger :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:48:45 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86185782
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
leuke foto's van de buik weer :)

Aan terugplooi foto's doe ik niet, ik lijk in sommige kleding nog steeds zwanger :{
Herkenbaar, ik zit nu ook zo'n beetje op 12 weken weer... Hoop dat het ooit nog goed gaat komen, maar vrees echt het ergste gezien het feit dat m'n buik echt als een soort van 'flap' naar beneden hangt. :{

Nog een weekje of 2 wachten en dan maar eens aan de buikspieren gaan werken. Als het nooit meer goedkomt plunder ik Willem's spaarpot gewoon voor een bezoek aan Dr Schumacher 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 07-09-2010 22:59:03 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86200336
En mijn laatste terugplooi! 6 weken na dato :)

pi_86201225
Netjes orea! Jij mag gewoon alweer gaan sporten.
pi_86201231
Over terugplooien gesproken. Ik ben zelf 4 weken geleden bevallen en ik heb al zoveel opmerkingen gekregen over dat mijn buik nog zo dik is. Waar gaat dat over 8)7 Ik voelde me echt heel slank na de bevalling maar ik word er toch een beetje onzeker van.

@ Flugetje: Ik heb ook zo'n flap, mijn zwangere buik was ook echt enorm. Nu lijkt het alsof ik teveel vel heb.
pi_86201621
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Solagratia het volgende:
Over terugplooien gesproken. Ik ben zelf 4 weken geleden bevallen en ik heb al zoveel opmerkingen gekregen over dat mijn buik nog zo dik is. Waar gaat dat over 8)7 Ik voelde me echt heel slank na de bevalling maar ik word er toch een beetje onzeker van.

@ Flugetje: Ik heb ook zo'n flap, mijn zwangere buik was ook echt enorm. Nu lijkt het alsof ik teveel vel heb.
noujaaaaa zeg! :o en gefeliciteerd!

Het heeft bij mij trouwens ook best een tijd geduurd hoor. Mijn moeder slonk héél langzaam weer. Dus ik zag er echt niet 4 dagen na de bevalling alweer zo uit :D Ik zag er zeker een week of 2 nog flink zwanger uit.
En gewoon de algehele flubber-ness van mn buik heeft best een maand of 2 geduurd voordat het een beetje rechtgetrokken was. Komt heus goed maar het is zo lastig om af te wachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86202199
Wow wat een mooi teruggeplooide buiken zeg! *jaloers is, al is het ook niet handig om nu 8 after eight chocolaatjes naar binnen te schuiven natuurlijk }:| *

Ach ik kwam 3 dagen na de bevalling onze buurvrouw tegen in de lift en die vroeg wanneer ik nou eens ging bevallen :( o|O
pi_86202250
Bij mij ging het steeds heel snel hoewel de laatste (derde) keer wat langer heeft geduurd. Ik denk toch wel een maand of 4 voordat hij weer plat was...

Maar 4 weken...kom op zeg
stomme opmerkingen iedere keer :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')