jullie zijn lief
 jullie zijn lief  
  misschien hangt het ook wel samen met een soort algeheel niet zo zwanger voelen enzo. Als ik het vergelijk met mn buik van Amélie bij 17 weken en bij 20 weken dan valt het me alles mee.
 misschien hangt het ook wel samen met een soort algeheel niet zo zwanger voelen enzo. Als ik het vergelijk met mn buik van Amélie bij 17 weken en bij 20 weken dan valt het me alles mee.  blijkbaar had ik dat inwendig wel verwacht ofzo.
 blijkbaar had ik dat inwendig wel verwacht ofzo.

En msschn krijg je straks ineens een spurt!
 En msschn krijg je straks ineens een spurt!

jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Shirley het volgende:
Floris alweer 8 weken Son? Gaat zeker hard.. en idd..toen ik gister erachter kwam dat het nog maar 3 maanden tot m'n uitgerekende datum was, besefte ik me ook dat het wel héél snel gaat.

met even een extra
met even een extra  voor de buik van Shirley, vooral omdat je m wekelijks showt en echt mooi duidelijk te zien is dat t een hele echte zwangere toeter begint te worden ...en wát voor 1!! Prachtig!
 voor de buik van Shirley, vooral omdat je m wekelijks showt en echt mooi duidelijk te zien is dat t een hele echte zwangere toeter begint te worden ...en wát voor 1!! Prachtig! 

Mooi zeg!
 Mooi zeg! 

En handig zo in de magnetron haha!
 En handig zo in de magnetron haha! 

Ik wilde net precies zoiets zeggen!quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Loffie het volgende:
Mooi Tessie! En volgens mij is je buik nu bescheidener dan bij Graeme of niet? Ik kan me herinneren dat het toen haast leek of je voorover zou vallen. Heb je een vergelijkingsfotootje?
 Het lijkt of je meer naar binnen draagt ofzo?
 Het lijkt of je meer naar binnen draagt ofzo?  
  het blijft toch wel zoiets bijzonders om te zien.
 het blijft toch wel zoiets bijzonders om te zien.

, van 39weken en 2 dagen zwanger van Graeme:
 , van 39weken en 2 dagen zwanger van Graeme: 

) en nu nog maar 6kg. En mijn haar was daar ook echt net een bosje touw
  ) en nu nog maar 6kg. En mijn haar was daar ook echt net een bosje touw   en dat valt deze keer ook wel mee
  en dat valt deze keer ook wel mee   

mooie buikjes weer!
 mooie buikjes weer!  is dat toeval?
 is dat toeval? 
 merk je wel al iets aan je buikje Nienna?
 merk je wel al iets aan je buikje Nienna?

en t resultaat van je buik-weg mag er ook zijn
 en t resultaat van je buik-weg mag er ook zijn 

Haha, nog niets te zien hier inderdaad. Wel een buikje, maar die zat er daar voor ook alquote:Op maandag 6 september 2010 22:22 schreef mijsje het volgende:
Ik dacht: Niennapost --> Niennabuikje? maar daar is het natuurlijk nog veel te pril voor...merk je wel al iets aan je buikje Nienna?

Herkenbaar, ik zit nu ook zo'n beetje op 12 weken weer... Hoop dat het ooit nog goed gaat komen, maar vrees echt het ergste gezien het feit dat m'n buik echt als een soort van 'flap' naar beneden hangt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
leuke foto's van de buik weer
Aan terugplooi foto's doe ik niet, ik lijk in sommige kleding nog steeds zwanger

Ik voelde me echt heel slank na de bevalling maar ik word er toch een beetje onzeker van.
 Ik voelde me echt heel slank na de bevalling maar ik word er toch een beetje onzeker van.  

noujaaaaa zeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Solagratia het volgende:
Over terugplooien gesproken. Ik ben zelf 4 weken geleden bevallen en ik heb al zoveel opmerkingen gekregen over dat mijn buik nog zo dik is. Waar gaat dat overIk voelde me echt heel slank na de bevalling maar ik word er toch een beetje onzeker van.
@ Flugetje: Ik heb ook zo'n flap, mijn zwangere buik was ook echt enorm. Nu lijkt het alsof ik teveel vel heb.
 en gefeliciteerd!
 en gefeliciteerd! Ik zag er zeker een week of 2 nog flink zwanger uit.
 Ik zag er zeker een week of 2 nog flink zwanger uit.  

*
 * 

quote:Op woensdag 8 september 2010 13:35 schreef Stiemie het volgende:
Wow wat een mooi teruggeplooide buiken zeg! *jaloers is, al is het ook niet handig om nu 8 after eight chocolaatjes naar binnen te schuiven natuurlijk*
Ach ik kwam 3 dagen na de bevalling onze buurvrouw tegen in de lieft en die vroeg wanneer ik nou eens ging bevallen

een hormonale dreun had best op zn plaats geweest
 een hormonale dreun had best op zn plaats geweest  

SPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen

Ja mn goede eigenschappen komen goed uit he?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wel goeie eigenschappen trouwens

bikini wordt hem dus niet meer zo snel!
 bikini wordt hem dus niet meer zo snel!

Zo heb ik er nog nooit uitgezienquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
TicoZo zie ik er 2,5 jaar na de bevalling nog niet eens uit

Whaaaa! Dat dacht ik dus ook!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wel goeie eigenschappen trouwens

dat dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo heb ik er nog nooit uitgezien
Mooi teruggeplooid Tico, trek jij die bikini maar aan hoor

Met zulke memmen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat dus
en ik liep met veel meer buik in bikini
en zo zag ik eruit toen ik twaalf was ofzo

Ben jij wel zwanger geweest ooit en uberhaupt net bevallen van je tweede meid? ! Geweldig! Dat moet M. zeker ook wel leuk vinden
 Ben jij wel zwanger geweest ooit en uberhaupt net bevallen van je tweede meid? ! Geweldig! Dat moet M. zeker ook wel leuk vinden  

Mooie foto!!
 Mooie foto!! Blijft wel bescheiden, maar zo te zien was dat ook bij je eerste zwangerschap...
 Blijft wel bescheiden, maar zo te zien was dat ook bij je eerste zwangerschap...

maar goed, toch een terugplooifoto van mij, een week na de geboorte! En, ff trots doen, nog maar 1 kg zwaarder dan voor de zwangerschap! Beetje jammer dat er nog 8kg van de zwangerschap van Graeme aanzat/zit haha!
  maar goed, toch een terugplooifoto van mij, een week na de geboorte! En, ff trots doen, nog maar 1 kg zwaarder dan voor de zwangerschap! Beetje jammer dat er nog 8kg van de zwangerschap van Graeme aanzat/zit haha! 

Echt jammer dat ik dat zelf niet met de kindjes gedaan heb.
  Echt jammer dat ik dat zelf niet met de kindjes gedaan heb.

Dit! Ik kan het wel alsnog doen, maar mijn baby is al mega gegroeit inmiddels!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:04 schreef Groofsken3 het volgende:
Ikvind dat zo schattig Tessie, zo'n foto met het babietje voor je buik.Echt jammer dat ik dat zelf niet met de kindjes gedaan heb.

Dikzak.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:20 schreef Shirley het volgende:
Ik doe ook weer een duit in het babyzakje
[ afbeelding ]
 .
.

Ik vind het wel supertof dat jij je een kindje krijgt. Ik hou ervan als toffe mensen zich vermenigvuldigen.quote:
 . Maar hou die pens in joh.
. Maar hou die pens in joh.   .
 . 

quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik vind het wel supertof dat jij je een kindje krijgt. Ik hou ervan als toffe mensen zich vermenigvuldigen.. Maar hou die pens in joh.
.
En moet jij niet slapen? Zwangere mensen slapen toch heul veel enzo?
Of worden ze daar nog dikker van?
 hahahaha
 hahahaha

das op de helft! Zondag buikfoto.
 das op de helft! Zondag buikfoto.

quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:41 schreef Leandra het volgende:
Shirley
Ik blijf verbijsterd over jouw buik.... niet te geloven dat we maar 4 dagen schelen.
Nou ja, bij mij zal de baby wel (beduidend) meer ruimte in de breedte hebben

quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:36 schreef huuphuup het volgende:
Shirley wat heb je toch een mooie buik
toch knap, hoe je die basketbal echt ín je buik gekregen hebt
 ! Heel ingeslikt, knap hé
! Heel ingeslikt, knap hé 
 Of je krijgt een meid, dan zijn de bakerpraatjes gewoon waar
 Of je krijgt een meid, dan zijn de bakerpraatjes gewoon waar  

! Bij hoogzwangere vrouwen zie ik altijd van die megabuiken voor me, Flugel's buik bv. Die was écht hoogzwanger
! Bij hoogzwangere vrouwen zie ik altijd van die megabuiken voor me, Flugel's buik bv. Die was écht hoogzwanger  Maar ik heb begrepen dat je al vanaf de 30e week zo genoemd wordt? Dan zijn wij bijna zover
 Maar ik heb begrepen dat je al vanaf de 30e week zo genoemd wordt? Dan zijn wij bijna zover  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

te schattig gewoon!
 te schattig gewoon! 

wat een scheetje!
 wat een scheetje! 

"
 "  
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen

Kan wel nog alle kanten op hoor (ja, naar voren meestalquote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef Ticootje het volgende:
Huup jij hebt nu ook een minibuik!
 )
 ) 

Naar voren meestal hahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef lily het volgende:
[..]
Kan wel nog alle kanten op hoor (ja, naar voren meestal)
Dit was mijn 21 weken buik van Leah en ik eindigde met een flinke toeter nog..

Ik kan niet wachten om weer met een toeter rond te zeulen
 Ik kan niet wachten om weer met een toeter rond te zeulen  hoewel het ontzettend onpractisch zal zijn met Amélie maar och.
 hoewel het ontzettend onpractisch zal zijn met Amélie maar och.  

(en ik mag hopen nu weer, anders kan ik straks echt niet meer lopen
 (en ik mag hopen nu weer, anders kan ik straks echt niet meer lopen  )
 )

maar bij deze keek ik even) legde in automatisme mijn hand op mijn buik en kon me gewoon écht niet meer voorstellen dat Leia erin gezeten heeft, of uberhaupt een baby
 maar bij deze keek ik even) legde in automatisme mijn hand op mijn buik en kon me gewoon écht niet meer voorstellen dat Leia erin gezeten heeft, of uberhaupt een baby   

Ik hoor die oude Clear Blue reclame in mn hoofd "Je zet je buiiiiiiiiiik uiiiiiiiit"
  Ik hoor die oude Clear Blue reclame in mn hoofd "Je zet je buiiiiiiiiiik uiiiiiiiit" 

zal zo eens een foto maken als bewijs
 zal zo eens een foto maken als bewijs  

Huup...mooi bescheiden buikje hoor.
 Huup...mooi bescheiden buikje hoor. 

dat komt echt nooit meer goed met mijn buik
 dat komt echt nooit meer goed met mijn buik  

wat ik me nu gewoon afvraag, is hoe kan het dat als ik sta, ik 20 weken of verder lijk .. en als ik lig, je nog maar net ziet dat ik zwanger ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:12 schreef Zuster87 het volgende:
Ja dat is nog steeds wel zwanger hoor!!

(en huup, wat heerlijk bescheiden! En dat voor een 2e!! Ik vind je echt héél duidelijk wel zwanger hoor
 (en huup, wat heerlijk bescheiden! En dat voor een 2e!! Ik vind je echt héél duidelijk wel zwanger hoor  
  )
)

wat liefquote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef Poppedein het volgende:
Lily, tis dat je meisje nog zoveel mooier is dan je buik, maar jij bent mijn ultieme buikvoorbeeld

Jahoor! Duidelijk! Zelfs in deze bijzonder pose in het groen!
  Jahoor! Duidelijk! Zelfs in deze bijzonder pose in het groen!   

ik moest zelf lachen toen ik de foto zag dus och, dan kan ik hem jullie niet onthouden natuurlijk
 ik moest zelf lachen toen ik de foto zag dus och, dan kan ik hem jullie niet onthouden natuurlijk  leuk voor later enzo.
 leuk voor later enzo.

)
 )

SPOILER: Blote buik kiekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.34 weken

Geweldige foto
 Geweldige foto   

ik ben benieuwd naar je buikbewoner
 ik ben benieuwd naar je buikbewoner  en inderdaad, je draagt helemaal naar voren lijkt wel toch?
 en inderdaad, je draagt helemaal naar voren lijkt wel toch?

wat een mooie punt zeg
 wat een mooie punt zeg  
  zo'n heerlijk spontane foto kan ik nou nooit van mezelf (laten) maken he
 zo'n heerlijk spontane foto kan ik nou nooit van mezelf (laten) maken he  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |