'Hmmm...dus zo ben ik achter het raam terecht gekomen.'quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:50 schreef dribbel79 het volgende:
wat zouden ze denken als ze over 5 of 10 jaar die foto's terugzien??/
Dit kan niet echt zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:12 schreef trovey het volgende:
[..]
21 jaar
, permanent clownsmasker, zich een beauty goeroe noemen, Anita, Sjonnie die in zijn proeftijd zit....... Dit is de psychiatrie.
Gooi daar nog maar 10 jaar bovenop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:15 schreef gnilrednoz het volgende:
21 jaar? 41 zal ze bedoelen. mijn god, wat een kop.
als ze echt is is ze toch niet meer te redden joh.. ik heb misschien 5 seconden gekeken maar dat zijn heel veel gefaalde facelifts met heel veel make-up gecombineerd toch lijkt me.. kan ze wel minder make-up gaan dragen maar gaat em toch niet meer worden vrees ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Gooi daar nog maar 10 jaar bovenop.. Niets tegen deze vrouw (als ze echt is) maar alsjeblieft....less is more in dit geval....heel veel less.
Ik kan nog steeds niet geloven dat dit filmpje echt is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:28 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
als ze echt is is ze toch niet meer te redden joh.. ik heb misschien 5 seconden gekeken maar dat zijn heel veel gefaalde facelifts met heel veel make-up gecombineerd toch lijkt me.. kan ze wel minder make-up gaan dragen maar gaat em toch niet meer worden vrees ik
Geef haar ping eens!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:27 schreef SpauldingPF het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Kijk mij eens sexy poseren dan !
Die motor viel me toch het eerst opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
Even het geheugen opfrissen uit deel #2 met wat 'pareltjes'
[ afbeelding
quote:
inderdaad, het moet niet gekker worden. Als je gaat proberen om een foto te maken die volgens dit topic niet overdreven is geposeerd.. kun je beter helemaal geen foto maken denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:50 schreef Compatibel het volgende:
TS heeft geen leven. Meer dan de helft van de foto's bestaat uit volkomen normale mensen die lichtelijk overdreven op de foto staan, niets grappigs aan. Het eerste deel, dat was pas een pareltjestopic.
dit is gewoon mensen kijken achter je pc in plek van op het terras. ideaal voor slecht weerquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:50 schreef Compatibel het volgende:
TS heeft geen leven. Meer dan de helft van de foto's bestaat uit volkomen normale mensen die lichtelijk overdreven op de foto staan, niets grappigs aan. Het eerste deel, dat was pas een pareltjestopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |