quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoi.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi
Ik wou even zeggen dat ToF onze afkorting al is
Groetjes,
Tukker op Fok
Nee, maar dat is bijzaakquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Heb je dat zwart op wit? Beschermd handelsmerk?
Groetjes.
Lekker!quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef GenusButeo het volgende:
Guitarist, toch. Samen spelen, samen delen.
Ik maakte ook een grapje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was ook vooral een grapje
Verder zal ik jullie met rust laten
Snap ik, daarom ga ik er ook niet op inquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grapje.
Je bent hier altijd welkom.
Zulks een bedachtzaamheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik, daarom ga ik er ook niet op in
Karbonade.quote:
Ja, echt een vette film hè! En ik houd van Ellen Page.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Net Inception gekeken, oef, goeie film.
Ik ben een grote fan van Leonarde DiCaprio (no homo).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, echt een vette film hè! En ik houd van Ellen Page.
Ik niet (wel homo).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van Leonarde DiCaprio (no homo).
Ojo, dikke fittie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Die bedrijfsleiding bedreigende turk komt morgen zeker terug. Hopelijk blijft die swa niet stoer doen met zn politieknop maar maakt ie er echt werk van.
Ik vind hem verder wel een aardige acteur, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is deze, hoe kan je in godsnaam nou geen fan van DiCaprio zijn?
hahahhahahahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedrijfsleidingbedrijgende is één woord!
Juno was tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind hem verder wel een aardige acteur, hoor.
Ellen Page!Wie heeft Hard Candy en Juno gezien?
Ik vind het echt een vette film, ja. Wel zware kost.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Juno was tof. Hard Candy ken ik niet, is het een aanrader?
quote:
You're welcome.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef zarGon het volgende:
Oh ja, ik moest Hard Candy nog zien (dank voor de herinnering)! Mijn zus vond 'm destijds leuk. Even binnenhalen.
Ja, ik vraag mij af welke "hard candy" GB nou heeft gezien en wat de zware kost in kwestie nou eigenlijk was.quote:
quote:
OMGGGGGG HAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag mij af welke "hard candy" GB nou heeft gezien.
Jatogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
OMGGGGGG HAHAHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
HAHAHAHAHHAHA EGT GRAPPUG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |