bedoel je deze: Wat is belangrijk bij een dagje uit met de kleintjes ? een andere kan ik zo gauw niet vinden...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef chacama het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic van een dagje uit met kinderen.... die hadden we toch ergens?
bedoelde je deze? Leuke betaalbare uitjes voor kinderen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef chacama het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic van een dagje uit met kinderen.... die hadden we toch ergens?
Donequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:32 schreef DaviniaHR het volgende:
De TT van het kleine babietjestopic mist nr 62
Of ONZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Dan kunnen de luie mensen onder ons (lees: ik) direct zien wie het is, en dan kunnen de puzzelliefhebbers desgewenst doorklikken.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
oke, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef YPPY het volgende:
Dat doorklikken duurt zo lang vanaf mobiel. Als het laden al lukt. Het is vaak gelinkt naar 300 posts per pagina en dat trekt de verbinding vaak niet. Dus voor mij liever in het topic, idd desnoods onder een spoiler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |