Sorry, ik moet even wennen aan mijn nieuwe divice, weet nog niet hoe te linkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien kun je er een link bij geven want ik weet niet welk topic je bedoelt...
Maar ze stonden nog in het topic. Ik heb ze nu uit het kleine baby'tjes topic gehaald, maar dacht van ze hier te plaatsen zodat ze makkelijk gekopieerd konden worden in het grote baby'tjestopic.quote:12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
/chatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In LIF, bij de knutselafdeling.
Ik zou zeggen: in beide topics in het lijstjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef simmu het volgende:
ik weet ook niet hoe dat aan te pakken hoor, dus doe gewoon iets arbitrairs ofzo
Zeker geen drama, maar ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Dacht dat ik dat ook wel aangegeven had in mijn post hierbovenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Even nog, maar niet om te zeuren. Laat het aanpassen van lijstjes toch maar aan mods over. Er was nl. al 1 iemand van de lijst van kleine naar grote baby's afgevallen.
En zo'n drama is het toch niet als het een keertje een weekje later is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |