Park goedkoper makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
grmbl, nu -243 euro
Godver kan alleen uit de winkeltjes en uit de entree geld halen. pas op 1 euro, en ze vinden park niet te goedkoop
Ik winquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:20 door iBenny:
Topictitel: "[TAL SC #173] Toeristen zijn irritant, terechte klacht dus" -> "[TAL SC #174] Toeristen zijn irritant, terechte klacht dus"
Dat heet naar je toe rekenenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
Crv, kunnen ze daar in zwitserland niet tellen ofzo
mn entree is nu 1 euro, zit nu te puzzelen om winst per maand te makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Park goedkoper makenZorgen dat je geld heb, reklame maken en dan park op 45 euro zetten
al aangepastquote:
Die anderen verneuken hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
benny! Je doet vaag bij touwtrekken
het is dat ik weet waar dat over gaatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
benny! Je doet vaag bij touwtrekken
RCT1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bennie niet zo vaag doen! Ik snap je niet
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is dat ik weet waar dat over gaat
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
Crv, kunnen ze daar in zwitserland niet tellen ofzo
Entree park kun je juist het meeste op verdienen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
grrr, 2de park is irritant, geen entree voor attracties, alleen entree park
staat nu maar op 1 euro
jah maar moet eerst park op gang komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Entree park kun je juist het meeste op verdienen.
Hoi Rauzerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Entree park kun je juist het meeste op verdienen.
dan mag hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef crv het volgende:
[..]
op het moment dat ik de nieuwe post moest openen ging de telefoon (mijn schoonmoe) en mijn msn (mijn vrouw). dus moest ff snel alles tegelijk doen. wat een timing altijd
o en over vanmiddag:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef crv het volgende:
[..]
op het moment dat ik de nieuwe post moest openen ging de telefoon (mijn schoonmoe) en mijn msn (mijn vrouw). dus moest ff snel alles tegelijk doen. wat een timing altijd
ik word heel nerveus van dat spelquote:
Ik speelde altijd dat bal kaats spelletje, geweldig was dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik word heel nerveus van dat spel
ik heb een paar gave spellen gedownload bij Zylom.
Die spellen worden steeds mooier
Nerveus van dat spel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik word heel nerveus van dat spel
ik heb een paar gave spellen gedownload bij Zylom.
Die spellen worden steeds mooier
HUHquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o en over vanmiddag:
tuurlijk heb ik niks tegen jou
vond wel grappig
en ik was gewoon hyper
nee maar benny vroeg dat 3 delen terug volgens mijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
HUH
Ik heb totaal niet de indruk dat je wat tegen mij had/hebt![]()
heb ik wat gemist dan
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik speelde altijd dat bal kaats spelletje, geweldig was dat.
ik speel alle zoek/vind puzzelspellen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nerveus van dat spel?
Ik vind het juist ontspannend...
Zylom maakt idd wel hele toffe spelen
Helemaal niet, zolang je maar reclame maakt komen ze zelfs met 50 euro entree binnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar moet eerst park op gang komen
maar van 1000 verlies naar 139 euro verlies, 2 awards, 1 voor beste eten, 1 voor entree meeste waard.
Dus park maar naar 5 euro entree verhoogd
denk zo wel winst kan beginnen te maken
Jaah Benny,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar benny vroeg dat 3 delen terug volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Dan kun je ze nu opruimenquote:
Kijk jij Popstars?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:37 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt toch geen famileavondje popstars kijken he
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
Socios, je krijgt 'm weer terug... ik werd er niet opgewonden van
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
Socios, je krijgt 'm weer terug... ik werd er niet opgewonden van
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het altijd zo gay als ze zeggen: This burger from Burger stall 2 is really good value.
erg ruimquote:
wat is de round up?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg ruim
Als de rugpijn weg is moet ik nog een paar takken wegknippen en dan met round up aan de gang
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
Jaah Benny,maar die vermeld mij zeöfs in zijn OP's als die TS is
![]()
Dus die kan je ook niet serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom asfalteer je nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg ruim
Als de rugpijn weg is moet ik nog een paar takken wegknippen en dan met round up aan de gang
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
Jaah Benny,maar die vermeld mij zeöfs in zijn OP's als die TS is
![]()
Dus die kan je ook niet serieus nemen
nee, ik neem geen mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Paraplu's moet je 20 euro maken en zodra de regen in aantocht is iedereen vastzetten rondom een informatiekiosk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
Woepie
eerste maand met winst+139 euro, zonder reclame
Voor een paraplu betalen ze nu 3 euro
bijna evenveel als voor entree park
Geintje sjefquote:
waar koop ik dat spel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Paraplu's moet je 20 euro maken en zodra de regen in aantocht is iedereen vastzetten rondom een informatiekiosk.
ben ik ook niet zo van. je snikkel gaat er zo van meurenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Paraplu's moet je 20 euro maken en zodra de regen in aantocht is iedereen vastzetten rondom een informatiekiosk.
Ik heb het op het internet ''gekocht''quote:
quote:
Die is keislimquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ga het straks een proberen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar verdien je moederveel geld mee hoor!
Daar koop ik ook graag ja. Kan iemand me een goede winkel aanraden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het op het internet ''gekocht''
Google.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar koop ik ook graag ja. Kan iemand me een goede winkel aanraden?
link ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het op het internet ''gekocht''
Bij de Sims is dat chill, maar ik vind het juist een uitdaging om het zonder te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
Jammer, dat je niet net zoals bij de sims een cheat hebt om veel geld te krijgen
Ik heb altijd al m'n verboden-toegangsbordjes al klaar staan, ook voor wachtrijen enzo. Zodra de regen komt druk ik op pause, zet alle bordjes aan, en iedereen loopt braaf naar de informatiekioskquote:
geniaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb altijd al m'n verboden-toegangsbordjes al klaar staan, ook voor wachtrijen enzo. Zodra de regen komt druk ik op pause, zet alle bordjes aan, en iedereen loopt braaf naar de informatiekiosk.
Waarom nietquote:
FOK! wil niet door Tim Kuik in zijn kont genaaid worden.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb altijd al m'n verboden-toegangsbordjes al klaar staan, ook voor wachtrijen enzo. Zodra de regen komt druk ik op pause, zet alle bordjes aan, en iedereen loopt braaf naar de informatiekiosk.
Kun je ze ook laten neuken? Ik heb nog nooit Sims gespeeld. Wel RTC en SimCity.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben te lui om al die mensen te slepen.
Omdat 1 van de regels van FOK! is dat er niet gevraagd mag worden naar (links van) downloads.quote:
Bij de Sims kan datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je ze ook laten neuken? Ik heb nog nooit Sims gespeeld. Wel RTC en SimCity.
Ook zo'n bult onkruid dus?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg ruim
Huh mag je ook al geen officiele internet winkels meer doorgevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FOK! wil niet door Tim Kuik in zijn kont genaaid worden.
Tim Kuik.![]()
dus als ik een link vraag waar ik software kan kopen mag dat nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat 1 van de regels van FOK! is dat er niet gevraagd mag worden naar (links van) downloads.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Oh jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
doe ik niet
speel het gewoon "normaal"
Ohw, dat kan wel... maar volgens mij is het niet legaal te downloaden en kan je het alleen via post laten versturen. En aangezien je in het buitenland woont, weet ik er zo snel ff geen. Je kunt hoogstens eBay proberenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
Huh mag je ook al geen officiele internet winkels meer doorgeven
OK dan maar een alternatief zoeken hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat kan wel... maar volgens mij is het niet legaal te downloaden en kan je het alleen via post laten versturen. En aangezien je in het buitenland woont, weet ik er zo snel ff geen. Je kunt hoogstens eBay proberen
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
2, met uitbreidingen. Die is het leukst.
Vast welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Werkt dat ook op een Intel Core i7, 12 GB RAM met Windows 7?
uitsloverquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Werkt dat ook op een Intel Core i7, 12 GB RAM met Windows 7?
Alles wat bij RCT1 irriteert hebben ze bij 2 aangepast. Met de uitbreidingen erbij heb je meer parken tot je beschikking.quote:
Ik zie dat dat ook geldt voor RCT1...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Crazy-M het volgende:
Soms worden oude spellen gratis ter download aangeboden.
zo ook gta1 enzo gratis te downloaden is (officieel van de site)
Dat is RTC3 toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie dat dat ook geldt voor RCT1...
http://rollercoaster-tycoon.dutch.toggle.com/
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga lekker bier drinken![]()
met vrienden enzo
Fijne avond allen
neem der eentje van me proostquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga lekker bier drinken![]()
met vrienden enzo
Fijne avond allen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je ze ook laten neuken? Ik heb nog nooit Sims gespeeld. Wel RTC en SimCity.
Heb je de tijd wel op snel gezet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
Kutfunding, betaal maximum en duurt nog lang voordat ik nieuwe attracties krijg.
Owja, het is natuurlijk TAL-avond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
POP of HGT vanavond?
nee hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:37 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt toch geen famileavondje popstars kijken he
Ja, is chillllll.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
Kom je mee op de bank hangen?
Hoezo is die andere kapot of wil je niet 2 keer uit hetzelfde glas drinkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoorBen ik weer... met een nieuw glas Baileys
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
Hoezo is die andere kapot of wil je niet 2 keer uit hetzelfde glas drinken
Hallo Weerquote:
hoi Tomboquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoeveel drank zit er al in Miran?
Kally=Jally
Benny=Bemmie
alweer terugquote:
tweede glas baileys nog maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoeveel drank zit er al in Miran?
Kally=Jally
Benny=Bemmie
Met Pieter Storms?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is allang niet meer met mr. Brink getrouwd
Ze is met Pieter Storms getrouwd juistquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is allang niet meer met mr. Brink getrouwd
tijd om een film op te zettenquote:
quote:
Nee, Storms-Vleeschdragerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze is met Pieter Storms getrouwd juist
Ze heet ook Nina Storms-Brink
Ohh komt dat weer/nog op tv?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar oppashuis en dan medium kijken
Elke avond na Cold casequote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar oppashuis en dan medium kijken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh komt dat weer/nog op tv?![]()
geweldige serie
Nu nieuwe afleveringen ofzo? Elke vrijdag "bovennatuurlijke vrijdag" ofzoquote:
Dus deze zijn vroeg? ik kijk altijd de oude om een uur of half 1 ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nu nieuwe afleveringen ofzo? Elke vrijdag "bovennatuurlijke vrijdag" ofzo
Ik heb deze aflevering iig nog niet gezien
Watskeburt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Extra nieuwsuitzending
Beetje overbodig
en was het lekker?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu moet ik ook plassen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
PiRANiA en het postdagrecord van 1950 - deel 7.
Wat erg![]()
Ik denk iedereen zit in die popzooitopics dus het heeft geen zin hier rond te hangen.quote:
maar ik ben er weerquote:
ik zit in beidenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
Ik denk iedereen zit in die popzooitopics dus het heeft geen zin hier rond te hangen.
zit maar reisgidsen door te nemen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat er een doorbraak is in een kabinetformatie.
Over Benny heen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit in beiden
Ik moet vandaag over iBenny heenDus ik moet zoveel mogelijk posten
hoiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
en crv zit weer in zijn reisgids... en ik ben weer helemaal alleen
ik ken socios niet bijhouden LDquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over Benny heen?
Ga dan over Socios heen
is dat iets om te juigenquote:
Ik bedoelde een andere "er over heen" dan jij denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken socios niet bijhouden LD
Maar hij is nu offline geloof ik
hoiquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere "er over heen" dan jij denk ik
hallo, ik zit 1 minuut niet te posten en je denkt dat ik alweer weg benquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
en crv zit weer in zijn reisgids... en ik ben weer helemaal alleen
Dat klopt idd... gewoon stom...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
is dat iets om te juigeneen minderheidskabinet ?
Snap sowieso niks van al dat geouwezeik daar.
Hoe meer ze wilders en pvv afzeiken hoe populairder die wordt
Ik vind het vooral belachelijk dat het een vvd/cda kabinet is met gedoogsteun van pvv (toch?)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
is dat iets om te juigeneen minderheidskabinet ?
Snap sowieso niks van al dat geouwezeik daar.
Hoe meer ze wilders en pvv afzeiken hoe populairder die wordt
noemt me gekkiequote:
Als jij roept "ik wil over Benny heen" dan denk ik aan seksquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
hallo, ik zit 1 minuut niet te posten en je denkt dat ik alweer weg ben![]()
Ik heb een 1,5 vinger tiepsysteem
Wat ik begrijp is dat het cda de pvv niet wil gedogen. die gasten graven der eigen graf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belachelijk dat het een vvd/cda kabinet is met gedoogsteun van pvv (toch?)
Doe dan vvd/pvv kabinet met gedoogsteun van cda, dat is veel meer wat de democratie heeft besloten
helemaal gelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belachelijk dat het een vvd/cda kabinet is met gedoogsteun van pvv (toch?)
Doe dan vvd/pvv kabinet met gedoogsteun van cda, dat is veel meer wat de democratie heeft besloten
Ranzig zooitje die christenen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat het cda de pvv niet wil gedogen. die gasten graven der eigen graf.
Ik vond het al belachelijk dat die lul verhagen niet met de pvv wilde praten in het begin.
als iemand de formatie dwars heeft gezeten is hij het wel
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dahct dat jullie mij weer gingen verlaten....
Ik heb verlatingsangst
Nou ja, dat snap ik idd ook niet. Als je ZO'N verkiezingsnederlaag hebt geleden verdien je het niet om te regeren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat het cda de pvv niet wil gedogen. die gasten graven der eigen graf.
Ik vond het al belachelijk dat die lul verhagen niet met de pvv wilde praten in het begin.
als iemand de formatie dwars heeft gezeten is hij het wel
Misschienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent toch een beetje gekkie
misschien trap ik wel een paar schenen verrot, maar ik ben van de harde lijn ook op politiek gebied.quote:
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
misschien trap ik wel een paar schenen verrot, maar ik ben van de harde lijn ook op politiek gebied.
dat hele poldergedoe en compromissen werken niet
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent toch een beetje gekkie
njaaaaah, als ik de kans krijg wel eigenlijk. wat dat betreft ben ik misschien wel het verkeerde pad ingeslagen 20 jaar geledenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.
tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.. ik post overal!quote:
ik heb aan het begin van de avond besloten mezelf te verwennen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik stop even met drinken, anders kan ik de toetsen niet meer raken
ik word een beetje flauw van die baileys... ik heb wat sterkers nodigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb aan het begin van de avond besloten mezelf te verwennen. [ afbeelding ]
Heb een magnifique wijntje gepakt. vond dat ik dat wel verdiend had
Ja XFAquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
prrrrrrrrrrrrrrrr, plassen was lekker Charmed Angel![]()
Ik begin echt agressief te worden van die popstars-auditanten...
Nu maar hopen dat XFA snel begint
Jaquote:
C_aquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.. ik post overal!
Ik nmoet over iBenny heen en van Tombo moet ik over Socios heen
ja en die doet mee met popstarsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:57 schreef Torrio het volgende:
Ik heb zowaar net een klein stukje gezien, die mongool met die paardestraat, afschywelijk
Ik hoop dat The Voice leuk is, want zodra dat begint schakel ik meteen overquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
prrrrrrrrrrrrrrrr, plassen was lekker Charmed Angel![]()
Ik begin echt agressief te worden van die popstars-auditanten...
Nu maar hopen dat XFA snel begint
Ik wacht wel ff op jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.. ik post overal!
Ik nmoet over iBenny heen en van Tombo moet ik over Socios heen
ik wil wel een borrel voor je inschenken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word een beetje flauw van die baileys... ik heb wat sterkers nodig
quote:
c_a ik help je we gaan de hele nacht door of telt dat nietquote:
dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil wel een borrel voor je inschenken.
Ik heb nog een flesje "zelfgebrouwen" schnapps staan uit Algau (zuid-duitsland) 8 jaar oud ondertusen. hij is boterzacht om te drinken
of eiquote:
Of gewoon helemaal niet meedoen en die staart eraf trekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en die doet mee met popstarsDoe dan mee met HGT ofzo
nee tot 0:00 uurquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
c_a ik help je we gaan de hele nacht door of telt dat niet
Gaat tot 23:59quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
c_a ik help je we gaan de hele nacht door of telt dat niet
thevoiceofholland.comquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan ik me nog inschrijven voor The Voice?
nee, dat wil ik eigenlijk niet..
Want ik word natuurlijk gewoon de mannelijke Lady GG.. en dan, moet ik niet bij the voice zijn... daar willen ze alleen armoedige huismoeders die er niet uit zien, maar wel kunnen zingen..
nou niet leuk... ik wil over je heen en over stocios... maar dat laatste gaat niet lukken.... wamt die post teveel overalquote:
hmm.. je brengt me op ideeeeenn...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee tot 0:00 uur
En dan ga ik shoarma bestellen
ja hij s wel sterk, maar erg lekker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat durf ik niet hoor
Ik heb een keer zelfgemaakt dropshot op....
en toen ging ik alalalalalalalalallalalalalalalal over straat
eerst plassen... nu al weer shoarma... ik heb best goede ideeenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm.. je brengt me op ideeeeenn...
maar k neem dan kebab, dat welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eerst plassen... nu al weer shoarma... ik heb best goede ideeen
Gaan we een weddenschap doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar waarom denk je van niet dan?
Dat zou die van mij moeten doen. Want die laatste haren in z'n nek staan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader heeft zichzelf net kaal geschoren
wel lekker, kennen ze hier niet zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee tot 0:00 uur
En dan ga ik shoarma bestellen
Dat heb ik vanmiddag gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader heeft zichzelf net kaal geschoren
quote:
quote:
ik zou maar niet verder vragenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke flapuit
hmmm lijkt me zo plakkerig daar benedenquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|