Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het altijd zo gay als ze zeggen: This burger from Burger stall 2 is really good value.
erg ruimquote:
wat is de round up?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg ruim
Als de rugpijn weg is moet ik nog een paar takken wegknippen en dan met round up aan de gang
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
Jaah Benny,maar die vermeld mij zeöfs in zijn OP's als die TS is
![]()
Dus die kan je ook niet serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom asfalteer je nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg ruim
Als de rugpijn weg is moet ik nog een paar takken wegknippen en dan met round up aan de gang
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
Jaah Benny,maar die vermeld mij zeöfs in zijn OP's als die TS is
![]()
Dus die kan je ook niet serieus nemen
nee, ik neem geen mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Paraplu's moet je 20 euro maken en zodra de regen in aantocht is iedereen vastzetten rondom een informatiekiosk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
Woepie
eerste maand met winst+139 euro, zonder reclame
Voor een paraplu betalen ze nu 3 euro
bijna evenveel als voor entree park
Geintje sjefquote:
waar koop ik dat spel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Paraplu's moet je 20 euro maken en zodra de regen in aantocht is iedereen vastzetten rondom een informatiekiosk.
ben ik ook niet zo van. je snikkel gaat er zo van meurenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Paraplu's moet je 20 euro maken en zodra de regen in aantocht is iedereen vastzetten rondom een informatiekiosk.
Ik heb het op het internet ''gekocht''quote:
quote:
Die is keislimquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ga het straks een proberen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar verdien je moederveel geld mee hoor!
Daar koop ik ook graag ja. Kan iemand me een goede winkel aanraden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het op het internet ''gekocht''
Google.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar koop ik ook graag ja. Kan iemand me een goede winkel aanraden?
link ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het op het internet ''gekocht''
Bij de Sims is dat chill, maar ik vind het juist een uitdaging om het zonder te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
Jammer, dat je niet net zoals bij de sims een cheat hebt om veel geld te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |