Jaquote:
C_aquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.. ik post overal!
Ik nmoet over iBenny heen en van Tombo moet ik over Socios heen
ja en die doet mee met popstarsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:57 schreef Torrio het volgende:
Ik heb zowaar net een klein stukje gezien, die mongool met die paardestraat, afschywelijk
Ik hoop dat The Voice leuk is, want zodra dat begint schakel ik meteen overquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
prrrrrrrrrrrrrrrr, plassen was lekker Charmed Angel![]()
Ik begin echt agressief te worden van die popstars-auditanten...
Nu maar hopen dat XFA snel begint
Ik wacht wel ff op jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.. ik post overal!
Ik nmoet over iBenny heen en van Tombo moet ik over Socios heen
ik wil wel een borrel voor je inschenken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word een beetje flauw van die baileys... ik heb wat sterkers nodig
quote:
c_a ik help je we gaan de hele nacht door of telt dat nietquote:
dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil wel een borrel voor je inschenken.
Ik heb nog een flesje "zelfgebrouwen" schnapps staan uit Algau (zuid-duitsland) 8 jaar oud ondertusen. hij is boterzacht om te drinken
of eiquote:
Of gewoon helemaal niet meedoen en die staart eraf trekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en die doet mee met popstarsDoe dan mee met HGT ofzo
nee tot 0:00 uurquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
c_a ik help je we gaan de hele nacht door of telt dat niet
Gaat tot 23:59quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
c_a ik help je we gaan de hele nacht door of telt dat niet
thevoiceofholland.comquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan ik me nog inschrijven voor The Voice?
nee, dat wil ik eigenlijk niet..
Want ik word natuurlijk gewoon de mannelijke Lady GG.. en dan, moet ik niet bij the voice zijn... daar willen ze alleen armoedige huismoeders die er niet uit zien, maar wel kunnen zingen..
nou niet leuk... ik wil over je heen en over stocios... maar dat laatste gaat niet lukken.... wamt die post teveel overalquote:
hmm.. je brengt me op ideeeeenn...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee tot 0:00 uur
En dan ga ik shoarma bestellen
ja hij s wel sterk, maar erg lekker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat durf ik niet hoor
Ik heb een keer zelfgemaakt dropshot op....
en toen ging ik alalalalalalalalallalalalalalalal over straat
eerst plassen... nu al weer shoarma... ik heb best goede ideeenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm.. je brengt me op ideeeeenn...
maar k neem dan kebab, dat welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eerst plassen... nu al weer shoarma... ik heb best goede ideeen
Gaan we een weddenschap doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar waarom denk je van niet dan?
Dat zou die van mij moeten doen. Want die laatste haren in z'n nek staan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader heeft zichzelf net kaal geschoren
wel lekker, kennen ze hier niet zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee tot 0:00 uur
En dan ga ik shoarma bestellen
Dat heb ik vanmiddag gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader heeft zichzelf net kaal geschoren
quote:
quote:
ik zou maar niet verder vragenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke flapuit
hmmm lijkt me zo plakkerig daar benedenquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|