Het was ook heel subtiel, dat was ook de bedoelingquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het duurde echt ff voor ik de matte zagMaar wel leuk bedacht
Er zit ook zo'n Mooi ding in de Mare?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hmm in de stad van Alkmaar of in WC De mare? In De mare hebben ze Mooi waar ze OPI en Koh verkopen.
Ja dat viel mij laatst ook op, ik dacht waar heb ik die toch zien hangen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wist jij al dat sieraden van de Six ook verkocht worden bij de Kruidvat? Kwam ik laatst achter toen ik ineens wat van mijn ringen zag hangen.
80's zomer!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
H&M Bella's Choice met my first water decal
[ afbeelding ]
Jah, de volgende keer neem ik een lichtere achtergrond en plak ik er een roze flamingo naastquote:
Thnx.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Waarmee heb je die bloemen getekend? Erg mooi!!!
neh....ook niet zo mijn ding eikquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Models Own - Pink Sorbet mooi maar niet echt mijen geen zin om te stempelen
Dus maar Essence Clyde er overheen
[ afbeelding ]
Dubbel niks voor mij
Ik vinnem leuk hoor! En ik heb ook gelayerd vanavond, nog maar 9 untriedsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leuk VGA!
En ik ben weer 2 untriends armer
maar die is ook echt prachtigquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:12 schreef milka82 het volgende:
OMG, doe ik net Opi-princesses rule voor het eerst op, vind ik hem stiekum wel heel erg mooi! Terwijl ik heulegaar niet zo'n softie ben....
je ringenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha grappig is dat dan he? Verwacht je iets heel anders van jezelf.
OPI Suzi Says Feng Shui:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence Hypnotic Poisson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt een mooi kleurtjequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya - Charla met een gedeeltelijke Matte Magic. En een beetje tipwear
Jouw first decal is prima gelukt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
H&M Bella's Choice met my first water decal
[ afbeelding ]
glittuuuuurrrrquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Models Own - Pink Sorbet mooi maar niet echt mijen geen zin om te stempelen
Dus maar Essence Clyde er overheen
[ afbeelding ]
Dubbel niks voor mij
Nee. Kut. Weer gefaald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:15 schreef Linnie20v het volgende:
ORLY Cosmic FX lakjes op TD
Maar dat wisten jullie vast al lang![]()
Was laat thuis![]()
Hou wel een papier o.i.d. bij de hand, d'r wil af en toe een dikke druppel uit komen en dan is het tekeningetje naar de haaien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook 2 van die pennen gekocht vandaag, ben benieuwd
Gelukkig hebben ze een goed huisje gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef princess-a het volgende:
Mijn mani nu, Color Club Fashion Addict gestempeld met Wild at Heart
[ afbeelding ]
Tnx!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:02 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Hou wel een papier o.i.d. bij de hand, d'r wil af en toe een dikke druppel uit komen en dan is het tekeningetje naar de haaien.
Werd ik op bed wakker gemaakt vannacht de nieuwe Orly's zijn erquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:15 schreef Linnie20v het volgende:
Was laat thuis![]()
Kut kut kut kut kutquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:15 schreef Linnie20v het volgende:
Was laat thuis![]()
ik ben je al voorgegaan vanmorgen om half achtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kut kut kut kut kutmag niet falen mag niet falen mag niet falen.
Hele collectiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben je al voorgegaan vanmorgen om half acht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |