Misluktquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
FF reageren op alleende laatste 2 mani's van Loqi en Holyme...beide zijn echtwat hebben jullie toch mooie nagels!!
Ik had nog een foto beloofd van mijn mislukte Hard Eddy...ahem!!! Ed Hardy mani
[ afbeelding ]
die gaat er nu dus ook weer af
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:55 schreef mirannie het volgende:
Even een stapeltje foto spam:
vergelijking paarse duochromes. Van duim naar pink:
zoya adina, koh glamorous purple, nubar purple beach, zoya ki, gosh purple heart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de Nubar het mooist![]()
Te witte french. Deze heeft slechts een kwartiertje gezeten, haha
[ afbeelding ]
Zoya mimi
[ afbeelding ]
Leuk
Zoya mimi + millennium konad
[ afbeelding ]
Veel leuker![]()
OPI standing room only silver
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinsten
[ afbeelding ]
DS shimmer, ds shimmer jp, ds divine jp, ds luxury jp, ds design jp
Mooie kleurquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook de japanse DS's
[ afbeelding ]
OPI Give me the mooon
Leuk die nagelwielen, die Koh's zijn prachtig en je mani's geweldigquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:59 schreef Miss_V het volgende:
Nagelwieltjes en één kliederwiel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Koh's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan mijn mani's + teentjes van deze week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kitty over de essence gesponsd en met de essence nailartpen blommen erop getekend.
Haha grappig is dat dan he? Verwacht je iets heel anders van jezelfquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:12 schreef milka82 het volgende:
OMG, doe ik net Opi-princesses rule voor het eerst op, vind ik hem stiekum wel heel erg mooi! Terwijl ik heulegaar niet zo'n softie ben....
Holy shit die is mooi. Waaaaaaaaaaauw.quote:OPI Suzi Says Feng Shui
Ik vinnum wel tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
FF reageren op alleende laatste 2 mani's van Loqi en Holyme...beide zijn echtwat hebben jullie toch mooie nagels!!
Ik had nog een foto beloofd van mijn mislukte Hard Eddy...ahem!!! Ed Hardy mani
[ afbeelding ]
die gaat er nu dus ook weer af
Wat een mooie handen heb jij, jammer dat we ze zo weinig zienquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel - Mouse.
Heb mijn wijsvinger een beetje gesoept aangezien er een enorme chip op zat waar ik net pas achter kwam.
Verkapte "pimp hier met je ringen" postquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha grappig is dat dan he? Verwacht je iets heel anders van jezelf.
OPI Suzi Says Feng Shui:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence Hypnotic Poisson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zat hier ook al te gniffelen, maar wilde het niet zeggenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[
poisson is vis in het frans/taalnasi
Blijf *zwaait met hypnoseketting* blijf!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Holy shit die is mooi. Waaaaaaaaaaauw.
Godver haah ik moet hier echt weg.
Oh en die Ed Hardy is ook suuupervet. Pff. Ik heb mijn nagellak er weer afgehaald omdat ik ineens drie nagels nagellakloos had door het schoonmaken op werk.En nu zijn mijn nagels zo enorm lelijk, dus heb ik er een dikke laag verzorgingsspul opgesmeerd en hoop ik dat ze beter worden.
Valt 't op dat ik een highschool drop-out benquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vinnum wel tof
Ik heb net ook voor het eerst met de decals gespeeld, zo ff showen
[..]
Wat een mooie handen heb jij, jammer dat we ze zo weinig zien
[..]
Verkapte "pimp hier met je ringen" post
Die laatste ring
poisson is vis in het frans/taalnasi
Tegen mij kun je dat gerust zeggen hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zat hier ook al te gniffelen, maar wilde het niet zeggen
Hmm in de stad van Alkmaar of in WC De mare? In De mare hebben ze Mooi waar ze OPI en Koh verkopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Alkmaar zit wel ergens iets wat Opie verkoopt, maar daar kom ik eigenlijk alleen langs als ik uitga. En dan is 'ie dicht.![]()
Ik zag in ieder geval Opie in de etalage staan laatst.Zo'n mooi sheer roze lakje.
Waarmee heb je die bloemen getekend? Erg mooi!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:59 schreef Miss_V het volgende:
@Miriannie mooi!
Haha ik had het van het weekend ook, ik werd door een magneet de Mooi ingetrokken, en bleef plakken bij de Koh lakjes. (Heb er zelfs 2 van mijn lieve ventje gehad, de black stars en green stardust.) Maar toen zei die mevrouw: "Ja, Ooo Pie Whai heeft meer gewone kleuren" (het gesprek ging over holo's), toen keek ik ook zo van waaar heb je 't over? Het is toch Opie....Heb er maar niks van gezegd.
![]()
Ik heb ook weer een stapeltje foto spam... komt tie hé:
Nagelwieltjes en één kliederwiel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Koh's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan mijn mani's + teentjes van deze week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kitty over de essence gesponsd en met de essence nailartpen blommen erop getekend.
Hihi een beetjequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya - Charla met een gedeeltelijke Matte Magic. En een beetje tipwear
Lemony Flutter van Lush voor droge nagelriemen, cuticle remover van Nfu Oh om de dooie zooi eraf te halen, Essence remover (die met fruitig dingen) en een goeie vette handcreme van bijv. Vaselinequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog een vraagje trouwens, als't mag!
Kunnen jullie mij goed nagelverzorginsspul aanraden? En nagellakremover die je nagels niet uitdroogt maar de nagellak er wel goed afhaalt? En en en nog andere tips? Want ik heb de meest verschrikkelijke nagels die je je kunt voorstellen (behavle mijn pink- en ringvinger nagels maar met die vingers verricht ik nauwelijks arbeid).
He die eerste ring heb ik ook! En die laatste ring.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha grappig is dat dan he? Verwacht je iets heel anders van jezelf.
OPI Suzi Says Feng Shui:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence Hypnotic Poisson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik vanaf zaterdag de lemony flutter, wat een hemels product.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi een beetje?
[..]
Lemony Flutter van Lush voor droge nagelriemen, cuticle remover van Nfu Oh om de dooie zooi eraf te halen, Essence remover (die met fruitig dingen) en een goeie vette handcreme van bijv. Vaseline.
Wist jij al dat sieraden van de Six ook verkocht worden bij de Kruidvatquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He die eerste ring heb ik ook! En die laatste ring.
Hihi leuk tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
H&M Bella's Choice met my first water decal
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dove Visible Effects handcreme is ook hemels!
Ik heb ook hele droge klauwen en van dat spul krijg ik hele zachte handjes, trekt snel in en is niet vet!
Thanks! Heb even een bladwijzer gemaakt van deze pagina zodat ik het weer terug kan vinden, maar I'll keep those in mind!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi een beetje?
[..]
Lemony Flutter van Lush voor droge nagelriemen, cuticle remover van Nfu Oh om de dooie zooi eraf te halen, Essence remover (die met fruitig dingen) en een goeie vette handcreme van bijv. Vaseline.
Het duurde echt ff voor ik de matte zagquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya - Charla met een gedeeltelijke Matte Magic. En een beetje tipwear
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |