Hoezo zou je je nagels maar 1 keer per weer mogen lakken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef Miss_V het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik de Koh op mijn nagels kan smeren. Maar heb een deal gemaakt thuis dat ik ze maar 1x per week zal doenHad ik net de paarse mani op mijn handen gedaan ... krijg ik de Koh's. Damn nu moet ik tot het weekend wachten
Wat is het leven zwaar hé
![]()
Ren, Zijn mooi en douglas niet een en dezelfde tent? Of lijkt dat maar zo. In R'dam is de douglas gehalveerd zodat er een Mooi is gekomen. Dus ik dacht dat, het gewoon onderdeel van Douglas is.
Oh ja joh je hebt helemaal gelijk... sorry niks gezegd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat is de DAVolgens mij is het deel van de DA of etos
Geen sorry zeggen joh, snap de verwarringquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Miss_V het volgende:
Oh ja joh je hebt helemaal gelijk... sorry niks gezegd.Tis de DA
![]()
Ben toe aan vakantie
Okee dat is een logische verklaring, ik dacht al huh.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Oh ja joh je hebt helemaal gelijk... sorry niks gezegd.Tis de DA
![]()
Ben toe aan vakantie
@Tillicious: omdat tie bang is dat het mijn longen teveel aantast. (COPD)
Wat een fantastische combi's maak jij altijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef Holyme het volgende:
Hele mooie nagels voorbij zien komen, ben alleen een beetje gaar dus geen commentaar verders
[ afbeelding ]
Essence Groovy met Catrice Poison me, poison you!
Mijn collega ging googelen op Opieyequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:15 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zeg trouwens Oo Pie Ai. Opie klinkt toch nergens naar?
Zoals ik kan zien kan dat ja is het gewone stempellak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef Miss_V het volgende:
Loqi mooi gedaan zo met die twee kleurtjes.
En Holy wat gaaf gedaan, welke imageplate is dat? Of heb je zelf al die lijntjes (stippeltjes, streepjes) erop gezet.
Wie weet of je met de lakjes uit de sponskit van Konad kunt stempelen? Zit weer in mijn hoofd te broeden op een mani
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn collega ging googelen op Opieye
In Alkmaar zit wel ergens iets wat Opie verkoopt, maar daar kom ik eigenlijk alleen langs als ik uitga. En dan is 'ie dicht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
In Eindhoven verkopen ze nergens Opie, dat maakt het hillemaal hendig
Ik maak net m'n pink kaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mimimi bij mij is van 1 nagel net de nagellak er helemaal afgegaan want die liet los. Zit ik daar met een kale wijsvinger.
Waar woon je? Ik heb namelijk hetzelfdequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:29 schreef VGA4xZoom het volgende:
Hier in het noorden verkopen ze Opi alleen in de V&D Grunn, maar met een uiterst beperkt aanbod.
En op 5 min lopen (en ik woon in een gat) in een plaatselijke salon met een groter aanbod dan in Groningen. Echt heerlijk willekeurig.![]()
@Loqi, dat is echt mooi<3
Paterswoldequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik heb namelijk hetzelfdeook in het noorden en het aanbod in de salon hier is dikke prima!
Hier ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind Loqi's mani ook erg geil
Elk laagje geeft weer meer diepte
En holyme, da's altijd pure perfectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |