Is ook zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet ik aan het plafond gaan hangen.... beetje onhandig denk je niet?
Dan filmen we die geile bende gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus dan kan ik niet, EN mijn mond open houden EN filmen. Het is het 1 of het ander
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan filmen we die geile bende gewoon niet.
Je zou willen dat je zo'n geile SC had, tijger.quote:
zed het hem... BELLA!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n geile SC had, tijger.
Volgens mij is Myr hier mod en niet in TAL.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PM SEX Hebben we al
In TAL krijg ik ruzie met Myr
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n geile SC had, tijger.
Daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is Myr hier mod en niet in TAL.
dat weet ik... maar Myr wilt Sociosquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is Myr hier mod en niet in TAL.
Ja maar Bennyquote:
Die ene.quote:
Geef 'm gewoonquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar BennyIk kan toch niet met Socios in TAL gaan zitten.... dat vind Myr niet leuk
Dus laat je je hier maar, waar ze het niet ziet, in je mondje spuiten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar BennyIk kan toch niet met Socios in TAL gaan zitten.... dat vind Myr niet leuk
En dat door een treinertquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Socios het volgende:
Dus laat je je hier maar, waar ze het niet ziet, in je mondje spuiten?![]()
hey dat was jouw plan.... ik wilde alleen maar filmenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Dus laat je je hier maar, waar ze het niet ziet, in je mondje spuiten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |